Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Audiovisuaalinen alue »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kuvausvälineistö Venäjälle
1
kuuragett
29.11.2011 11:51:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen lähdössä kuvaamaan bändiä Venäjälle ja kahden viikon selvittelyn jälkeen en vieläkään ole saanut tietooni, että voiko rajalla syntyä ongelmia kuvauskamasta. Asiaa on selvittänyt matkatoimisto olemalla yhteydessä varustamoon ja johonkin tahoon x. Itse olen ollut yhteydessä suurlähetystöön, joka pyysi ottamaan yhteyttä suoraan Venäjän viranomaisiin. Aika alkaa olla kortilla kun lähtö on jo ylihuomenna, enkä usko että vastausyrityksiä tippuu ennen sitä enää yhtäkään.
 
Millaisia (ilmeisesti tulliin liittyviä) ongelmia rajalla voisi tulla? Voiko ongelmia tulla lastin arvosta vai vaikutanko itse omituiselta hiipparilta ja minulla pitäisi olla mukanani dokumentteja toimintani syistä?
 
rintapek
30.11.2011 11:49:58
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kuuragett: Olen lähdössä kuvaamaan bändiä Venäjälle ja kahden viikon selvittelyn jälkeen en vieläkään ole saanut tietooni, että voiko rajalla syntyä ongelmia kuvauskamasta. Asiaa on selvittänyt matkatoimisto olemalla yhteydessä varustamoon ja johonkin tahoon x. Itse olen ollut yhteydessä suurlähetystöön, joka pyysi ottamaan yhteyttä suoraan Venäjän viranomaisiin. Aika alkaa olla kortilla kun lähtö on jo ylihuomenna, enkä usko että vastausyrityksiä tippuu ennen sitä enää yhtäkään.
 
Millaisia (ilmeisesti tulliin liittyviä) ongelmia rajalla voisi tulla? Voiko ongelmia tulla lastin arvosta vai vaikutanko itse omituiselta hiipparilta ja minulla pitäisi olla mukanani dokumentteja toimintani syistä?

 
www.tulli.fi/fi/yhteystiedot_ja_palaute/index.jsp
 
One kind of music only - the good kind
balzary
30.11.2011 15:16:43 (muokattu 30.11.2011 15:17:03)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miten paljon kamaa sulla on lähdössä? Mä menin rajan yli toukokuussa, jäin ainoana matkustajan Viipurissa junasta pois, joten sain rajavartioiden ja tullin jakamattoman huomion osakseni. Mukana oli useampi järeä järkkärikamera, kolmijalka, pitkää teletuubia jne. Vähän aikaa ne niitä ihmetteli, lähinnä halusivat tietää minkä ikäisiä laitteita. Vastasin että useamman vuotta vanhoja malleja, johon lopahti kyselyt. Jos sulla on enemmän kamaa menossa, niin voisko niitä varmuuden vuoksi hajauttaa useammalle matkustajalle?
humppahanuristi
05.12.2011 15:52:08
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olet jo varmaan tullutkin Venäjältä mutta meillä oli vastaava projekti viime vuonna. Suomen tullissa kirjautettiin kaikki romut, mitä oli menossa itärajan taakse ja Venäjän tullia asia ei kiinnostanut kumpaankaan suuntaan.
 
Humpasta rautalankaan... http://www.myspace.com/tanssiorkesterigalaxie
Puavali
09.12.2011 22:43:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Neuvostoliiton aikoina piti tehdä lista heidän tullilleen kameroista ja muusta kuvauskalustosta, kuulema siksi, ettei myydä/lahjoiteta niitä paikallisille. Paluumatkalla meitä ei kuitenkaan sen kummemmin tarkastettu.
 
Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni.
kalamies#19 >-)))> ; ESTR #2 ; Relic #5
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «