Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Audiovisuaalinen alue »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Paljonko olet valmis maksamaan sivuista
1 2
NikoK
10.08.2011 15:29:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paljonko sinä ja bändisi olette valmiit maksamaan bändillenne tehdyistä kotisivuista? Enkä nyt puhu mistään 15min frontpage-kyhäyksestä jossa lukee times new romanilla bändin nimi ja linkkejä, vaan oikeasta sisällönhallintajärjestelmän sisältävästä web-portaalista jonne bändin jäsenet voivat kirjoitella kuulumisia ja lisätä kuva/video-albumeja.
 
Taustaa:
Olen 21-vuotias insinööriopiskelija Oulusta ja harrastan musisointia. Soitan bassoa cover-yhtyeessä (Tone Traffic). Ajatus kotisivuista pyöri pitkään mielessäni ja työssäni (ohjelmoija vielä perustamisvaiheessa olevassa firmassa) pystyin toteuttamaan visioni johon kuului:
 
- Sisällönhallintajärjestelmä joka mahdollistaa bändin jäsenten lisätä ja muokata kirjoituksia, kuvia, kuva-albumeita, keikkoja ja kommentteja.
- Kirjoittaa kattava bio bändistä ja sen jäsenistä.
- Toimiva ja bändin imagon mukainen ulkoasu
- Oma domain (esim. www.bändi.net) ja
- Google-optimointi (hyvä rank hakutuloksissa)
 
Eli kysymys kuuluukin, paljonko sinä ja bändisi olisitte valmis maksamaan tällaisesta kokonaisuudesta?
 
LHU
10.08.2011 16:07:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tarjoatko sä nyt palveluksiasi, haetko töitä vai yritätkö saada ongittua jotain hintaa minkä voisit pyytää tekemistäsi nettisivuista?
 
Jos tarjoat palveluksia niin referenssejä olisi kiva nähdä, Google ei ainakaan löydä noita mainitsemiasi bändisivuja, liekö se hakukoneoptimointi mennyt mönkään?
 
NikoK
11.08.2011 08:30:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

vielä ei ole mitään myynnissä saatikka esillä, tein vain taustatutkimusta olisiko tällaiselle tuotteelle kysyntää ja paljonko porukka olisi sellaisesta valmis maksamaan.
 
LHU
11.08.2011 12:40:54