Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Audiovisuaalinen alue »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Levynkannen suunnittelukilpailu, voita 500 €!
1
hape
02.04.2011 22:34:22
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt ois tarjolla 500 € puhtaana käteen. The Spyro julisti avoimen suunnittelukilpailun debyttilevynsä kannesta. Tarkemmat tiedot alla olevista linkeistä.
 
Kilpailusivu: http://www.thespyro.com/contest
 
Tiedote: http://www.thespyro.com/contest_fil … over_contest_tiedote_2011_31_03.pdf
 
http://www.thespyro.com
arc
09.04.2011 00:34:12 (muokattu 09.04.2011 00:36:45)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tosi kätevää. Voitte sitten tuhannesta ilmaiseksi tehdystä kannesta valikoida sen yhden mieleisen ja antaa yhdelle freelancegraafikolle n. 20 työtunnin liksan. Jee!
 
hape
09.04.2011 08:36:08
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

arc: Tosi kätevää. Voitte sitten tuhannesta ilmaiseksi tehdystä kannesta valikoida sen yhden mieleisen ja antaa yhdelle freelancegraafikolle n. 20 työtunnin liksan. Jee!
 
Niin on. Ei oo mikään pakko osallistua.
 
http://www.thespyro.com
Quru
09.04.2011 14:39:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

arc: Tosi kätevää. Voitte sitten tuhannesta ilmaiseksi tehdystä kannesta valikoida sen yhden mieleisen ja antaa yhdelle freelancegraafikolle n. 20 työtunnin liksan. Jee!
 
Tai sitten joku harrastelija voi tehdä samaa mitä tekee ilmaiseksi kavereille ja saada siitä n. 20 työtunnin liksan?
 
Kyllähän maailmaa on kiva katsoa siitä näkökulmasta että kaikki on ihan paskaa, mutta kannattaisiko kuitenkin ottaa se pää pois perseestä.
 
-rokkijumala-: Taitaa olla vaan muodissa tuo rokkijuttu poppareiden keskuudessa kun rihannat sun muutkin pitää nahkatakkia ja yrittää olla rock-uskottavaa.
Sanetium
10.04.2011 01:30:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tulipa tähänkin osallistuttua ajankuluksi. Sinänsä tää on ihan hauska kilpailu, mutta tuo kerran tunnissa äänestäminen ihmetyttää. Hyvin olisi riittänyt yksi ääni per IP-osoite mun mielestä, niin ei menisi aivan yhtä kovaksi klikkailukilpailuksi. Itse kun en jaksa hirveämmin äänestää edes itseäni kovin montaa kertaa.
 
"Ja esari toimii." -Stone91
hape
10.04.2011 11:16:14
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Epicalypse: Tulipa tähänkin osallistuttua ajankuluksi. Sinänsä tää on ihan hauska kilpailu, mutta tuo kerran tunnissa äänestäminen ihmetyttää. Hyvin olisi riittänyt yksi ääni per IP-osoite mun mielestä, niin ei menisi aivan yhtä kovaksi klikkailukilpailuksi. Itse kun en jaksa hirveämmin äänestää edes itseäni kovin montaa kertaa.
 
Totta, tätä pähkäiltiin kyllä kovasti. Valitettavasti ip-osoitteen perustella ei oikeasti voi päätellä luotettavasti, kuka siellä äänestää tai mistä ääni tulee. Proxyja on kovasti käytetty kyllä jo nytkin :D Koko homman voittajaa ei kuitenkaan valita yleisöäänestyksellä. Jos valittaisi niin sillon ois kyllä otettu tiukempi linja äänestykseen.
 
http://www.thespyro.com
bedlam
10.04.2011 21:19:22
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

arc: Tosi kätevää. Voitte sitten tuhannesta ilmaiseksi tehdystä kannesta valikoida sen yhden mieleisen ja antaa yhdelle freelancegraafikolle n. 20 työtunnin liksan. Jee!
 
Minulla kyllä nyt menee vähän ohi, että miten tällaisesta voi vetää tuollaiset herneet. Onhan vastaavia logokilpailuita ja nimikilpailuita ja iskulausekilpailuita ollut aina.
 
arc
11.04.2011 04:26:02 (muokattu 11.04.2011 04:27:16)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

bedlam: Minulla kyllä nyt menee vähän ohi, että miten tällaisesta voi vetää tuollaiset herneet. Onhan vastaavia logokilpailuita ja nimikilpailuita ja iskulausekilpailuita ollut aina.
 
Ei se mitään. Se liittyy mun työhistoriaan ja kokemukseen alan moisista friikkutöistä. Rupesin jo selittämään aikaisemmin lähinnä tuon "pää pois perseestä" -kommentin inspiroimana, mutta päätin, että turha tätä ketjua on mun alkaa saastuttamaan. Onnea vaan kilpailuun kaikille.
 
bedlam
11.04.2011 10:02:54 (muokattu 11.04.2011 10:04:02)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

arc: Ei se mitään. Se liittyy mun työhistoriaan ja kokemukseen alan moisista friikkutöistä.
 
Joo, näin ajattelinkin.
 
OFFTOPIC: Graafisen alan arvostuksen laskun on huomannut moni muukin, mutta ei tällainen kilpailu minusta sellaiseen viittaa. Monilla on tosiaan kumma käsitys, että kun sen laittoman Photoshopin lataa koneelle, niin taiteelliset lahjat ja osaaminen tulee siinä mukana. Tuleehan noita pikaviestejä minullekin silloin tällöin; "Voitko suunnitella levynkannet, logon ja nettisivut? Ei meillä ole kyllä maksaa mitään, mutta saat nimen kansiin" Joo kiitti, sehän se ruokakaupassa maksuvälineenä kelpaa... /OFFTOPIC
 
Mutta tästä kyseenä olevasta kisasta ihmetystä herättää se, että suunnittelun kohteena on pelkkä etukansi. Tämähän tarkoittaa sitä, että etukansi jää helposti hieman irtoinaiseksi osaksi kansikokonaisuudessa.
 
Juhani
11.04.2011 11:21:41
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

bedlam: Mutta tästä kyseenä olevasta kisasta ihmetystä herättää se, että suunnittelun kohteena on pelkkä etukansi. Tämähän tarkoittaa sitä, että etukansi jää helposti hieman irtoinaiseksi osaksi kansikokonaisuudessa.
 
Tai sitten tuo tulee vain digitaaliseen jakeluun eli tyyliin jossain Spotifyssä näkyy vain tuo levyn etukansi. Niin taitaa nykyään olla tapana musiikin kokemisessa että grafiikka jää siihen etukanteen noissa palveluissa.
 
Toista se oli ennen vanhaan kun sai sen levyn ja kansien tutkailu musiikkia kuunnellessa oli suuri osa elämystä. :)
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «