Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rummut: sähkörummut »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: ääni kateissa Roland TD-10 /Cubase LE 8
1
koivisto1
26.04.2017 12:42:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ongelma on se että olen saanut midi-rumpuraidan äänitettyä ja se näkyy raidalla
mutta jotakin on tapahtunut kun en saa sitä kuulumaan.(muut instrumentit kuuluu)
 
Midi piuhat Roland td-10 ja äänikortin kanssa ovat oikein ja äänikortista menee USB-kaapeli
tietokoneeseen, aikaisemmin se kuului mutta nyt ei. Missähän mahtaa olla vika.
Ääni kortti on Native instruments komplete audio 6.Näiden tietokone vempainten kanssa olen täysin kynnetön siis jelp
auk.
 
Tom Miking
26.04.2017 14:33:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

koivisto1: Ongelma on se että olen saanut midi-rumpuraidan äänitettyä ja se näkyy raidalla
mutta jotakin on tapahtunut kun en saa sitä kuulumaan.(muut instrumentit kuuluu)
 
Midi piuhat Roland td-10 ja äänikortin kanssa ovat oikein ja äänikortista menee USB-kaapeli
tietokoneeseen, aikaisemmin se kuului mutta nyt ei. Missähän mahtaa olla vika.
Ääni kortti on Native instruments komplete audio 6.Näiden tietokone vempainten kanssa olen täysin kynnetön siis jelp
auk.

Onko se joskus toiminut? Se midiraitahan ei sinänsä sisällä mitään ääntä, se on vaan digitaalista tietoa. Se tieto lähtee elämään kun jokin virtuaalinen instrumentti eli VSTi sitä soittaa.
Eli onko sinulla joku rumpusofta joka soittaa niitä rumpujen midinuotteja (EZDrummer, Superior, Addictive drums tms.)?
 
Tom Miking
26.04.2017 14:34:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tom Miking: Onko se joskus toiminut? Se midiraitahan ei sinänsä sisällä mitään ääntä, se on vaan digitaalista tietoa. Se tieto lähtee elämään kun jokin virtuaalinen instrumentti eli VSTi sitä soittaa.
Eli onko sinulla joku rumpusofta joka soittaa niitä rumpujen midinuotteja (EZDrummer, Superior, Addictive drums tms.)?

... tai jos sinulla on tarkoitus käyttää modulin omia soundeja niin sitten ne pitää tuoda ihan perinteisellä analogisella tyylillä eli esim. modulin linjalähdöstä äänikortin inputtiin.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «