Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rummut: sähkörummut »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mystinen vika Roland TD-12-setissä.
1
niemepa
09.12.2016 10:20:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rummuissani on mystinen vika. Onkohan tälläistä tullut kenelläkään eteen.
 
Poljettaessa haitsua lattiatomi soi samalla. Ääni tulee nimenomaan haitsua polkiessa ja lähinnä siinä noston vaiheessa. Olen kokeillut modulista resetoida asetukset, mutta se ei auta. Olen myös käyttänyt sekä tomin, että haitsun kytkennässä ulkoista piuhaa, eli sulkenut opis sen, että räkin sisällä olevat piuhat jotenkin liittyisivät siihen ongelmaan.
 
-Dr.DW-
09.12.2016 10:32:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

niemepa: Rummuissani on mystinen vika. Onkohan tälläistä tullut kenelläkään eteen.
 
Poljettaessa haitsua lattiatomi soi samalla. Ääni tulee nimenomaan haitsua polkiessa ja lähinnä siinä noston vaiheessa. Olen kokeillut modulista resetoida asetukset, mutta se ei auta. Olen myös käyttänyt sekä tomin, että haitsun kytkennässä ulkoista piuhaa, eli sulkenut opis sen, että räkin sisällä olevat piuhat jotenkin liittyisivät siihen ongelmaan.

 
Säädällä tomin crosstalkkia isommalle?
 
"Lethal dose is also a lifetime supply"
JanneO
09.12.2016 10:37:27
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

niemepa: Rummuissani on mystinen vika. Onkohan tälläistä tullut kenelläkään eteen.
 
Poljettaessa haitsua lattiatomi soi samalla. Ääni tulee nimenomaan haitsua polkiessa ja lähinnä siinä noston vaiheessa. Olen kokeillut modulista resetoida asetukset, mutta se ei auta. Olen myös käyttänyt sekä tomin, että haitsun kytkennässä ulkoista piuhaa, eli sulkenut opis sen, että räkin sisällä olevat piuhat jotenkin liittyisivät siihen ongelmaan.

 
eihän sinne midimappiin ole vahingossa eksynyt sama nuotti jostain syystä? Tekeekö kaikilla eri seteillä samaa vikaa? Sit se voi olla tuo xtalk-ongelma?
Soiko se vaikka ottaa tomin piuhan irti?
 
Lähettäjä: "rumpujoppari R***i" Lähetetty: 18.10.2010 02:40 Otsikko: Re: Tori: Sabian B8 Pro Karavaani kulkee iloisesti rallatellen eteenpäin, vaikka koirat, persaukiset ja kateelliset räksyttävätkin.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «