Muusikoiden.net
19.03.2024
 

Rummut: sähkörummut »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Alesis DM Kit Lite
1
TPS0852
28.12.2015 21:41:02
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuohon otsikon halpis settiin sijoitin ..
 
Entisenä Roland TD-3 omistajana muistuu mieleen varsinkin virvelin soitossa herkkyyden puute ja kokonaan erilainen tatsi verrattuna siihen kun on koko pienen ikänsä soittanut akustisella setillä.
 
ja kysymykseen ..
saako tohon Alesiksen snare-padiin duunattua minkäänlaista uber-realistista Mesh-kalvoa .
 
(Tuo Alesiksen oma REALHEAD 12" DUAL-ZONE PAD
12 Dual-Zone Drum Pad ei varmaankaan toimi ton halpis aivon / moduulin kanssa ?!?)
 
hintahaarukka ; 0-50EUR
 
- kyselee mä (;
 
Kimd
28.12.2015 22:06:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itselläni on käytössä virppana Pearlin Truetrac ja voittaa kyllä mesh kalvot
 
Harrastelija harrastelija rumpali
-Dr.DW-
28.12.2015 23:30:48 (muokattu 28.12.2015 23:31:37)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

TPS0852: Tuohon otsikon halpis settiin sijoitin ..
 
Entisenä Roland TD-3 omistajana muistuu mieleen varsinkin virvelin soitossa herkkyyden puute ja kokonaan erilainen tatsi verrattuna siihen kun on koko pienen ikänsä soittanut akustisella setillä.
 
ja kysymykseen ..
saako tohon Alesiksen snare-padiin duunattua minkäänlaista uber-realistista Mesh-kalvoa .
 
(Tuo Alesiksen oma REALHEAD 12" DUAL-ZONE PAD
12 Dual-Zone Drum Pad ei varmaankaan toimi ton halpis aivon / moduulin kanssa ?!?)
 
hintahaarukka ; 0-50EUR
 
- kyselee mä (;

 
Jos meshi tuntuu pomppaavan "liikaa", ja jos löysyttäminen pilaa triggeröinnin, niin itse meinasin Rolleille kopaista isoa kangasrättiä -joka menee siis vanteen alle ja jää siihen meshin päälle. Eli siis ISO palanen kangasta. Mutta, tämän toimivuudesta joskus sitten lissää!
 
"Lethal dose is also a lifetime supply"
garmul-germul
01.01.2016 21:25:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

TPS0852: Tuohon otsikon halpis settiin sijoitin ..
 
Entisenä Roland TD-3 omistajana muistuu mieleen varsinkin virvelin soitossa herkkyyden puute ja kokonaan erilainen tatsi verrattuna siihen kun on koko pienen ikänsä soittanut akustisella setillä.
 
ja kysymykseen ..
saako tohon Alesiksen snare-padiin duunattua minkäänlaista uber-realistista Mesh-kalvoa .
 
(Tuo Alesiksen oma REALHEAD 12" DUAL-ZONE PAD
12 Dual-Zone Drum Pad ei varmaankaan toimi ton halpis aivon / moduulin kanssa ?!?)
 
hintahaarukka ; 0-50EUR
 
- kyselee mä (;

 
No kyllä nuo realhead dual-zone paditkin melko onnettomia ovat. Lainaan aihetta sen verran, että voiko noihin ostaa sekaisin eri valmistajien padejä? Aivona/moduulina toimii Alesiksen DM10 Studio. Voiko tuohon liittää esim. joitain rolandin padejä yms., vai täytyykö moduulin olla samalta valmistajalta, jotta ne toimivat?
 
xerxes
02.01.2016 10:34:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

garmul-germul: No kyllä nuo realhead dual-zone paditkin melko onnettomia ovat. Lainaan aihetta sen verran, että voiko noihin ostaa sekaisin eri valmistajien padejä? Aivona/moduulina toimii Alesiksen DM10 Studio. Voiko tuohon liittää esim. joitain rolandin padejä yms., vai täytyykö moduulin olla samalta valmistajalta, jotta ne toimivat?
 
Kyllä eri valmistajien padit toimii keskenään. Ei ihan sataprosenttisesti, mutta suurin osa. Mulla on rolandin aivo ja padeja on rolandilta, casiolta ja milleniumilta. Kaikki toimii. Dualzonet ja monopadit toimii samoissa paikoissa, mutta niissä tietenkin jää se dual-mahdollisuus käyttämättä. Mutta esim. tomeissahan se kantti ei ole monestikaan tärkeä.
 
Relax. Prediction is very difficult, especially about the future.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «