Muusikoiden.net
19.03.2024
 

Rummut: sähkörummut »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Roland TD-11KV mp3 toisto
1
viheik
12.06.2015 07:02:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämmöiset uutukaiset tuli ostettua ja itselle pidin tällähetkellä tärkeimpänä ominaisuutena sitä että usb tikulta voit toistaa musiikkia ja soittaa siinä samalla.
 
Se vaan nyt ihmetyttää että jos tikulla on vaikka 30 kappaletta joista voin soittaa vain muutamaa. Kappaleita jotka eivät toistu näytössä lukee unsupported. Tikulta olen koittanut katsoa että missä muodossa na kappaleet on ja minusta ne kaikki on samassa muodossa eli mp3. Osa on tikussa kansiossa ja osa on suoraan. Kansiosta soitta kyllä vaikka jostain luin ettei soittaisi.
 
T.Ville
 
-Dr.DW-
12.06.2015 12:16:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

viheik: Tämmöiset uutukaiset tuli ostettua ja itselle pidin tällähetkellä tärkeimpänä ominaisuutena sitä että usb tikulta voit toistaa musiikkia ja soittaa siinä samalla.
 
Se vaan nyt ihmetyttää että jos tikulla on vaikka 30 kappaletta joista voin soittaa vain muutamaa. Kappaleita jotka eivät toistu näytössä lukee unsupported. Tikulta olen koittanut katsoa että missä muodossa na kappaleet on ja minusta ne kaikki on samassa muodossa eli mp3. Osa on tikussa kansiossa ja osa on suoraan. Kansiosta soitta kyllä vaikka jostain luin ettei soittaisi.
 
T.Ville

 
Lisää ne kansiottomat biisit kansioihin, niin josko se sillä oikeaisi?
 
Ammmattilaisen ja harrastajan ero on: Ammattilainen on erehtynyt enemmän kui harrastelija on yrittänyt.
Robanhood
21.06.2015 02:26:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tiedostojen nimissä ei saa olla ääkkösiä.
 
seppony
03.01.2016 19:46:52 (muokattu 03.01.2016 19:47:39)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noiden kappaleiden nimissä ei saa olla Ä tai Ö kirjaimia, nimeä uudelleen ja korvaa kirjaimet vaikka A ja O. Sitten toimii.
 
Kimd
03.01.2016 23:23:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.manualslib.com/manual/523169/Roland-Td-11.html?page=26
 
Harrastelija harrastelija rumpali
viheik
06.09.2023 21:04:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hetki on vierähtänyt tämän ketjun aloittamisesta mutta sama ongelma jatkuu ja jatkuu...
 
Yleensä lataan youtubesta joitain kappaleita jotkut olen saanut soimaan ja joitain en sitten millään. Yleensä se on mp3 tiedosto mitä tuo rakkine toistaa. Olen kokeillut convertoida WAV ja FLAC tiedostoksi. Ei toimi.
Nimissä ei ole ääkkösiä
Olen kokeillut puhdistaa metadatan pois. Ei auta.
 
Mitä ihmettä minä vielä tekisin?
 
Kimd
07.09.2023 00:30:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

viheik: Hetki on vierähtänyt tämän ketjun aloittamisesta mutta sama ongelma jatkuu ja jatkuu...
 
Yleensä lataan youtubesta joitain kappaleita jotkut olen saanut soimaan ja joitain en sitten millään. Yleensä se on mp3 tiedosto mitä tuo rakkine toistaa. Olen kokeillut convertoida WAV ja FLAC tiedostoksi. Ei toimi.
Nimissä ei ole ääkkösiä
Olen kokeillut puhdistaa metadatan pois. Ei auta.
 
Mitä ihmettä minä vielä tekisin?

 
Liian isoja tiedostoja? https://support.roland.com/hc/en-us … Not-Recognized-on-a-USB-Flash-Drive
 
Ei irtoa
aleinone
07.09.2023 08:44:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos sinulla on tietokone siinä rumpujen lähettyvillä, niin laita usb -kaapeli tietokoneen ja rumpuaivon välille.
TD-11 moduli toimii äänikorttina ja voit tietokoneesta soittaa musiikkia ilman, että tarvitsisi latailla tai kopioida mitään.
 
Klassinen musiikki on paljon parempaa kuin miltä se kuulostaa.
Ridge74
08.09.2023 09:44:59 (muokattu 08.09.2023 09:46:45)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos lataat esim. Youtubesta niin näytteenottotaajuus on yleensä 48000 Hz monella online downloaderilla, pitää olla 44100Hz..
 
Avaa mp3 joka ei toimi vaikka VLC playerillä, sieltä "työkalut, mediatiedot, koodekki, siellä varmaan näkyy tuo 48000 Hz.
 
Muunna tiedosto samalla ohjelmalla "media, muunna/tallenna, lisää, muunna alasvedosta, jakarin kuva asetukset ja alasvedosta 44100Hz..
 
Ylipitkät nimet ja ääkköset myös pois..
 
Diamond Electronic Drums, 2 x eDRUMin 10, Superior Drummer 3
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «