Muusikoiden.net
08.12.2016

Rummut: sähkörummut »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tonni rahaa. Ehdotuksia tulemaan.
1
Gamstah
16.01.2013 23:47:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo eli nyt galluppi pystyyn. Kerkesin tässä kyselemään jo noiden käytettyjen rumpujen perään, mutta vähänpä siitä jäi käteen. Joten nyt ehdotuksia, että mitkä E-rummut kannattaa ostaa kun budjetti round 1000e.

Vaatimuksia:
Mieluiten Kalvolliset.
Kestää pientä keikkailua.

Ja jos osaatte niin voitte vakaudella ja viisaudella luetella huonoja ja hyviäpuolia näistä ehdottamistanne seteistä.

-Dr.DW-
17.01.2013 00:15:25

Gamstah: Joo eli nyt galluppi pystyyn. Kerkesin tässä kyselemään jo noiden käytettyjen rumpujen perään, mutta vähänpä siitä jäi käteen. Joten nyt ehdotuksia, että mitkä E-rummut kannattaa ostaa kun budjetti round 1000e.

Vaatimuksia:
Mieluiten Kalvolliset.
Kestää pientä keikkailua.

Ja jos osaatte niin voitte vakaudella ja viisaudella luetella huonoja ja hyviäpuolia näistä ehdottamistanne seteistä.

Noh, Rollen neloseen oon ollut hyvinkin tyytyväinen.
Soundithan saa nikkaroitua mieleisekseen Esim. Superior Drummerilla ja läppärillä.

Plussina ehdoton jämäkkyys ja nitisemättömyys! Ei viuhu, eikä lieppase.
Miinuksina haikka... Tukisi VH-11, jos on rahaa moiseen.

Muuten kyllä aivan loistavaa tavaraa!

Alesiksen DM kymppiä kokeilin ja se jätti hieman paskan maun. Muovinen ja muutenkin vähän horjakka.

IMHO.

Olkoon sitten perkele.
Gamstah
18.01.2013 01:08:10

Oisko sulla heittää linkkiä noihin :)?

-Dr.DW-
18.01.2013 10:38:56

Gamstah: Oisko sulla heittää linkkiä noihin :)?

Noh, Rolandin sivuilta TD 4.
Tai vaikkapa Thomannilta!
Näköjään TD 11 saa B Stockina tonniin! =O

http://www.thomann.de/fi/roland_td_11k_v_drum_compactb_stock.htm

Olkoon sitten perkele.
Kojootti_84
07.02.2013 18:05:27

Gamstah: Joo eli nyt galluppi pystyyn. Kerkesin tässä kyselemään jo noiden käytettyjen rumpujen perään, mutta vähänpä siitä jäi käteen. Joten nyt ehdotuksia, että mitkä E-rummut kannattaa ostaa kun budjetti round 1000e.

Suosittelen Alesis DM 10 -settiä: tästä on 2 eri mallia, studio ja X-kit. Itse ostin tuon X-kitin joka on mielestäni loistava:

-soittotuntuma hyvä
-tässä hintaluokassa paras aivo
-triple-zone ride ym

Ainoa miinus on haikka, mutta niin se on kaikissa paitsi jos ostat Rolandin VH-11 tai VH-12, jotka ovat aika hintavia.

Itse tilasin aikasemmin Millenium mps-600 mesh setin ja oli ihan älyttömän huono. Mesheissä on mun mielestä liikaa bouncea.

Kojootti_84
07.02.2013 18:12:41

Kojootti_84: Suosittelen Alesis DM 10 -settiä: tästä on 2 eri mallia, studio ja X-kit. Itse ostin tuon X-kitin joka on mielestäni loistava:

-soittotuntuma hyvä
-tässä hintaluokassa paras aivo
-triple-zone ride ym

Ainoa miinus on haikka, mutta niin se on kaikissa paitsi jos ostat Rolandin VH-11 tai VH-12, jotka ovat aika hintavia.

Itse tilasin aikasemmin Millenium mps-600 mesh setin ja oli ihan älyttömän huono. Mesheissä on mun mielestä liikaa bouncea.

EDIT: DM 10 X-kitissä on siis 4 tomia ja 2 crashia mukana. Laajennusvaraa vielä 1:lle. Jos suuruuden hulluus iskee niin alesiksen IO Triggerillä saa pyöreesti 10 lisäpaikkaa. Triggerin hinta on n. 130e thomanilla. Tuohon voi iskeä kiinni vaikka halpoja millen kumipeltejä.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti