Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rummut: sähkörummut »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Eri merkkien rummut
1
sam_u
01.08.2012 12:31:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on eastonen halvat tunnu ja muuten ihan menee tuossa mutta pellot hajoaa koko ajan. Joten meneekö Rolandin pellit tuohon?
 
Tom Miking
01.08.2012 19:47:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sam_u: Mulla on eastonen halvat tunnu ja muuten ihan menee tuossa mutta pellot hajoaa koko ajan. Joten meneekö Rolandin pellit tuohon?
 
Pari ehdotusta olisi:
- jos onnistuu särkemään koko ajan sähkörumpujen peltejä (halpiksienkin) niin kannattaisi pohtia vähän sitä soittotatsiaan. Ei niitä nimittäin kovin helposti rikki saa. Ei ne Rolandinkaan pellit kestä täysin animaalista käsittelyä.
- toisekseen sitä soittoharrastusta voisi sen verran rajoittaa että pysyy äidinkielen tunnillakin hereillä niin muutkin ymmärtää mitä kieltä mahdetaan puhua (juu, tiedetään, pistetääs tuosta pilkuille lisää rasvaa...).
 
Viisaammat ja kokeneemmat vastatkoon että onko Rolandin pellit yhteensopivia Eastonen modulin kanssa, sitähän sä kysyit?
 
-Dr.DW-
01.08.2012 21:18:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sam_u: Mulla on eastonen halvat tunnu ja muuten ihan menee tuossa mutta pellot hajoaa koko ajan. Joten meneekö Rolandin pellit tuohon?
 
Symbaalit toimii, ainakin PDK-8X mallissa.
Haikan poljin taas ei.
 
Roolataan landiaan;)
aleinone
02.08.2012 07:47:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sam_u: Joten meneekö Rolandin pellit tuohon?
 
Allekirjoittaneella oli aikoinaan rumpuaivona Alesis DM5, mikä ei ymmärtänyt Rolandin CY-8 peltien piezo/switch -rakennetta. Käytännössä ääntä sai symbaalin päältä, mutta ei reunasta. Meni sitten rumpuaivo vaihtoon.
Jos Eastonen rumpuaivossa on pelkästään monosisääntulot, niin saattaa tulla vastaavia ongelmia.
 
Klassinen musiikki on paljon parempaa kuin miltä se kuulostaa.
Ternot
26.10.2012 14:12:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sam_u: Mulla on eastonen halvat tunnu ja muuten ihan menee tuossa mutta pellot hajoaa koko ajan. Joten meneekö Rolandin pellit tuohon?
 
Itelläki on eastonen setti ja pellit hajoaa kans. Saa nyt nähä pitäiskö itekki ostaa uudet :D
 
AlpoK
26.10.2012 19:32:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huhhuh jos eastonen pellit hajoaa helposti. Itellä oli Williamsit, eikä niissä ollut mitää vikaa, paitsi snaren piuhanreikä oli vähän veltto, niin lähti välillä liikaa johto irti ja ääni hävisi, mutta ei siitä pellit mennyt, vaikka alkuun paukuttelin aika voimalla, kun kapula halkesi tipin kohdalta aika nopeesti.
 
Ternot
27.10.2012 15:52:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

AlpoK: Huhhuh jos eastonen pellit hajoaa helposti. Itellä oli Williamsit, eikä niissä ollut mitää vikaa, paitsi snaren piuhanreikä oli vähän veltto, niin lähti välillä liikaa johto irti ja ääni hävisi, mutta ei siitä pellit mennyt, vaikka alkuun paukuttelin aika voimalla, kun kapula halkesi tipin kohdalta aika nopeesti.
 
on ne eastonet ollu mulla muutama vuosi ja ollu aika kovassa käytössä. On niitä kyl varmaan tullu paukuteltua joskus kyl melko voimalla.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «