Muusikoiden.net
04.12.2016

Rummut: sähkörummut »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kannattava ostos Alesis DM10 X Kit? & Treenipaikkoja?
1
Nikq2
19.05.2012 17:15:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.thomann.de/fi/alesis_dm1 … id=23b53da1f134f7c0c520f5b6c693df16

Tälläisen setin siis olen ajatellut ostaa, joten olisiko jollain kyseinen setti ja pidättekö siitä? Onko minkäänlaisia ongelmia? Kannattaisiko ostaa jokin rolandin pari sataa euroa kalliimpi setti kuin tämä Alesis? Ovatko Alesiksen rummut kestäviä?

Kyseisestä setistä en ole löytänyt yhtäkään kunnollista arvostelua. Nykyään olen soitellut Rolandin HD-1 aloittelijansetillä ja kun viimein sain kokeilla akustisia rumpuja, niillä soittaminen on paljon vapaampaa ja aidomman tuntuista. Siksi haluaisin setin, jossa ovat isokokoiset nuo padit. Myöskin tuossa kuvaelmassa sanotaan, että siinä olisi jonkinmoiset "Real-Head" -padit, niin nekin olisivat ihan hyvät.

Olen myöskin ajatellut ostaa akustiset rummut, mutta koska asun kerrostalossa niin pitäisi niillekkin hankkia jostain treenipaikka, jossa voisi soitella vapaasti. Olisiko jossain tälläisiä paikkoja tässä Espoo - Helsinki alueilla?

-Dr.DW-
19.05.2012 20:09:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nikq2: http://www.thomann.de/fi/alesis_dm1 … id=23b53da1f134f7c0c520f5b6c693df16

Tälläisen setin siis olen ajatellut ostaa, joten olisiko jollain kyseinen setti ja pidättekö siitä? Onko minkäänlaisia ongelmia? Kannattaisiko ostaa jokin rolandin pari sataa euroa kalliimpi setti kuin tämä Alesis? Ovatko Alesiksen rummut kestäviä?

Kyseisestä setistä en ole löytänyt yhtäkään kunnollista arvostelua. Nykyään olen soitellut Rolandin HD-1 aloittelijansetillä ja kun viimein sain kokeilla akustisia rumpuja, niillä soittaminen on paljon vapaampaa ja aidomman tuntuista. Siksi haluaisin setin, jossa ovat isokokoiset nuo padit. Myöskin tuossa kuvaelmassa sanotaan, että siinä olisi jonkinmoiset "Real-Head" -padit, niin nekin olisivat ihan hyvät.

Olen myöskin ajatellut ostaa akustiset rummut, mutta koska asun kerrostalossa niin pitäisi niillekkin hankkia jostain treenipaikka, jossa voisi soitella vapaasti. Olisiko jossain tälläisiä paikkoja tässä Espoo - Helsinki alueilla?

Kerrostaloon kannattaa ainakin unohtaa nuo real head -pädit, ihan heti kättelyssä. Esim. Remon real head treenipädikin päästää niin kovan metakan, että siitä ei tule kun naapureille harmaita hiuksia. Rollen kumipädit on vähän niillä rajoilla, mielellään meshiä kaikki. Jos siis ko. talo ei ole rakennettu bunkkerityyliin.

Voihan vastoinkäymiset.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti