Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Rummut: sähkörummut »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Haitsun paikka
1
rintapek
19.11.2011 16:59:15
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täs tulee satunnaisesti tehtyä kaikenlaisia empiirisiä kokeiluja, niin kerrotaan ny tästäkin.
Kun sähköpannuilla toi haikkapadi ei o millään muotoa sidottu polkimen sijaintiin, ni mä heitin sen bassarin päälle käyttämättömän kakkostomin tilalle. Nyt se on siin suoraan nenän edessä ja ratsu siit ranneliikkeen päässä oikealla.
Ny on pari keikkaa takana ja voi että mä tykkään järjestelystä.
 
Bassarin päällä siis on kolmijakoklämppi, mis on nyt etutomi, haikka ja mikkiständi.
Haikkaständiin on propattu krässi, nuottiständi ja rumpuälli.
Rideständiin on propattu ratsu, krässi ja lattiatomi.
 
Ny saa ton nuottiständin sopivasti framille, et siit näkeekin jotain. Mikin sopivasti turvan eteen ja vähemmän ständejä lattialla. Ja ennenkaikkea toi haikan naputtelu on minust kivampaa kun sitä ei tartte tehdä kapulat ristissä.
 
Eihän minust tolla konstilla hyvää soittajaa tule, mut toi soitto, laulu ja tarvittaessa lappujenluku kyl tuntuu huomattavasti helpommalta, joten luulis, et se soitossakin kuuluu.
 
One kind of music only - the good kind
samumaster
20.11.2011 12:42:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tollasta vois itekkin kokeilla, mutta miten vasemmalla kädellä haitsun soitto sujuu?
 
Olen, siis röydän.
rintapek
20.11.2011 12:51:28 (muokattu 20.11.2011 13:00:01)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

samumaster: tollasta vois itekkin kokeilla, mutta miten vasemmalla kädellä haitsun soitto sujuu?
 
En tiedä, kun en soita haikkaa vasemmalla kädellä.
 
Edit: Mulla on tänään näköjään hidas sytytys. Mut toimiihan toi, asemoinnista kiinni. Vois vielä kokeilla asemoida sillai, et haitsu ja etutomi vaihtais paikkaa.
 
One kind of music only - the good kind
samumaster
20.11.2011 12:55:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rintapek: En tiedä, kun en soita haikkaa vasemmalla kädellä.
 
Siis jos soittaa vaikka kuudestoistaosia kahella kädellä. Eikö se oo hieman hankalaa?
 
Olen, siis röydän.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «