Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Rummut: sähkörummut »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Pearl E-Pro Live
1
holmi69
01.08.2011 08:47:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko ketään kuka oikeasti jo soitellut näillä ja voisi sitä kautta antaa OIKEATA infoa,tuntumasta,soundeista j.n.e?? Itse soitellut aikasemmin sekä sähkäreitä ja akustisia ja nyt haluaisin yhdistää näiden molempien parhaimmat puolet, onko tämä varteen otettava vaihto ehto? Mikä muu olisi ammatti käyttöön, siis keikoille parempi?Mielipiteitä kiitos!!
 
xerxes
02.08.2011 08:28:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Enpä oo kokkeillu, mutta Riffi-lehdessä oli joku testi/pikakoe tässä joku aika sitten. Kirjastosta pitäis löytyä.
 
Relax. http://www.hiljaisetaskeleet.co.nr
holmi69
02.08.2011 09:24:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ok,kuulin siitä ja olen itse selaillut paljon eri juttuja netin välityksellä ja ensi viikolla lähden livenä kokeilemaan itse niitä, palaan aiheesta asiaan heti kun kokeilu on hoidettu!!
 
Jake...
09.08.2011 14:05:18
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

xerxes: Enpä oo kokkeillu, mutta Riffi-lehdessä oli joku testi/pikakoe tässä joku aika sitten. Kirjastosta pitäis löytyä.
 
Riffissä kehuivat sitä, että E-Pro on justiinsa rumpaleille, keillä on myös oikea setti. Soundeissa kuulemma jäävät mm. Rolandille.
Itse oon harkinnut settiä, jos hinta vaan vähän laskis =)
 
Älä itke ruma lapsi, ota kahvia :)
JanneO
16.08.2011 09:31:48
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jake...: Riffissä kehuivat sitä, että E-Pro on justiinsa rumpaleille, keillä on myös oikea setti. Soundeissa kuulemma jäävät mm. Rolandille.
Itse oon harkinnut settiä, jos hinta vaan vähän laskis =)

 
Tuon setin aivo on käytännössä Alesiksen dm-10 aivo, pearlin kuorilla, joten soundeilta ja ominaisuuksilta siltä osin tuo setti on kovin ylihintainen.
Nopeasti lahden rumpumessuilla tuota testasin ja se kalvosysteemi oli erittäin mielenkiintoinen, äkkiseltään siinä en osannut päättää oliko se hyvä vai huono, ehkä kääntyi hyvän puolelle kuitenkin.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «