Muusikoiden.net
04.12.2016

Rummut: sähkörummut »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: roland td-9kx sähkörummuille treenikämppä
1
lepechiano
08.02.2011 23:11:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen melko alotteleva soittaja rumpujen kanssa(kitaraa on tullut pääasiassa soiteltua pienestä asti, olen 27v), ostin noi kyseiset sähkörummut reilu vuosi sitten toivoen voivani soittaa niitä kerrostalossa ja saavani jonkinsorttisen kotistudion aikaseksi. Naapurit oli eri mieltä hyvinkin nopeasti. Sen jälkeen rummut olivat frendillä, joka nyt luopui asunnostaan ja lähti Thaimaan aurinkoon.
Siellä tuli käytyä jamittamassa.(luulin että soundit ovat kuulokkeilla jo todella hyvät mutta hyvällä PA:lla soittaminen oli todellista riemua). Rummut saivat muusikkokavereilta paljon kehuja, mutta kellään frendeistäni ei tällä hetkellä ole bändikämppää, johon rummut voisi sijoittaa, ja jossa niitä olisi mahdollista käydä 1-2kertaa/viikko tms soittamassa. (rummut olisivat siis myös muiden käytössä tietyin pelisäännöin toki)
Tässä astuvat kuvaan ne lukijat, joita sähkörumpujen soittaminen kiinnostaisi ja omaatte bändikämpän tai muun soittotilan Helsingistä (Kallio olisi täydellinen sijainti), ja kenties myös tarvitsette uusia rumpusoundeja..?
Eli olen valmis tarjoomaan rummut käyttöönne, sillä ehdolla ettei tarvitsisi maksaa vuokraa (ainakaan kymppiä kahta enempää, koska koulu alkoi just ;) ja että pääsen itse niitä myös soittamaan.
laittakaa mailii jos kiinnostaa
ville_leinonen@hotmail.com

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti