Muusikoiden.net
06.12.2016

Rummut: sähkörummut »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Yhtä aikaa sointi
1
Satku
20.01.2011 16:28:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hommasin Millenium 200-setin ja olen ihmetellyt sitä takoessani kun virveliin ja haitsuun lyö samaan aikaan niin virvelistä ei lähde iäntä :( , onko jossain vika vai eikö kykene vehkeet tuottamaan kahta ääntä yhtäaikaa.
Valaiskaa viisaat ja kokeneemmat asiaa.

Antti1
20.01.2011 17:11:02

Pitäisi soida. Joko joku asetus on ketuillaan, tai jotain on rikki.

Listen motherfucker you're about to pay your dues!
Tom Miking
21.01.2011 08:26:21

Satku: Hommasin Millenium 200-setin ja olen ihmetellyt sitä takoessani kun virveliin ja haitsuun lyö samaan aikaan niin virvelistä ei lähde iäntä :( , onko jossain vika vai eikö kykene vehkeet tuottamaan kahta ääntä yhtäaikaa.
Valaiskaa viisaat ja kokeneemmat asiaa.

En tiedä milleistä mutta Rolandeissa on semmoinen asetus kuin "crosstalk cancel" jolla estetään se ettei pädi tahattomasti soi kun jotain toista pädiä lyödään (esim. telineen tärähdyksen takia). Jos ko. asetus on liian "tiukalla" niin pädi ei välttämättä soi silloinkaan kun pitäisi.

Satku
21.01.2011 16:42:22

Olen nyt kokeillut kaikki asetukset läpi eikä auta.Koskee myös tomeja,eli kun lyö peltejä/haitsua ja tomeja/virveliä yhtäaikaa niin kuuluu vain peltien/haitsun ääni?Demobiiseissä mielestäni toimi ok,en ole kyllä siitäkään varma.Onkohan kellään ollut vastaavaa vikaa?

Tom Miking
22.01.2011 08:37:01

Satku: Olen nyt kokeillut kaikki asetukset läpi eikä auta.Koskee myös tomeja,eli kun lyö peltejä/haitsua ja tomeja/virveliä yhtäaikaa niin kuuluu vain peltien/haitsun ääni?Demobiiseissä mielestäni toimi ok,en ole kyllä siitäkään varma.Onkohan kellään ollut vastaavaa vikaa?

Se perimmäinen vikahan selvisi jo ensimmäisessä lauseessa: "Hommasin Millenium 200-setin..." (Tämä oli sitten huumoria josta ei tarvi vetää hernettä nenään...).

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti