Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Rummut: sähkörummut »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Roland TD-9 ja "omat treenibiisit"
1
Pane
29.10.2010 18:02:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muokkaan itse Audacity ohjelmalla mp3 -> waviksi muistitikulle treenibiisejä mutta TD-9 aivo ei näytä silti kaikkia biisejä, en keksi että mitä mulla jää hoksaamatta miksei aivo tunnista joitain biisejä. Kokeilin formatoida tikun ja laittaa kaikki biisit uusiksi mutta sillä ei tuntunu olevan ainakaan vaikutusta, edelleen samat biisit jää pois enkä hoksaa että ne olis mitenkään erilaisia tai erilailla muokattu ku toimivat biisit.
 
Ideoita?
 
Antti1
29.10.2010 18:12:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pane: Muokkaan itse Audacity ohjelmalla mp3 -> waviksi muistitikulle treenibiisejä mutta TD-9 aivo ei näytä silti kaikkia biisejä, en keksi että mitä mulla jää hoksaamatta miksei aivo tunnista joitain biisejä. Kokeilin formatoida tikun ja laittaa kaikki biisit uusiksi mutta sillä ei tuntunu olevan ainakaan vaikutusta, edelleen samat biisit jää pois enkä hoksaa että ne olis mitenkään erilaisia tai erilailla muokattu ku toimivat biisit.
 
Ideoita?

 
Liikaa biisejä tikulla? Oliko 99 maksimiraja, jonka toi Rolandin typerä systeemi tunnistaa maksimissaan, tikun koosta ja tiedostoista riippumatta.
 
PYÖRII! TÄÄ ON KUTSU SULLE!
Pane
29.10.2010 18:31:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Antti1: Liikaa biisejä tikulla? Oliko 99 maksimiraja, jonka toi Rolandin typerä systeemi tunnistaa maksimissaan, tikun koosta ja tiedostoista riippumatta.
 
Ei, biisejä on 80 mutta näkyy vaan reilut 60...
 
Tom Miking
01.11.2010 15:37:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pane: edelleen samat biisit jää pois enkä hoksaa että ne olis mitenkään erilaisia tai erilailla muokattu ku toimivat biisit.
Entä jos laitat sille tikulle vaan ne biisit jotka aina jää pois, toimiiko ne sittenkään?
 
...ja sitten saahan tuon ongelman kierrettyä silläkin lailla että soitat niitä biisejä mp3 -soittimen tai tietokoneen kautta.
 
Pane
02.11.2010 05:07:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tom Miking: Entä jos laitat sille tikulle vaan ne biisit jotka aina jää pois, toimiiko ne sittenkään?
 
...ja sitten saahan tuon ongelman kierrettyä silläkin lailla että soitat niitä biisejä mp3 -soittimen tai tietokoneen kautta.

 
Joo tuo kävi mielessä kokeilla itsekin vaan en ole vielä kerennyt, pitää kartoittaa vielä tarkemmin että mitkä biisit se jättää pois vai onko se tosiaan vaikka randomia..
 
Ihmetyttää vaan että Miksi se noin sekoilee :/
 
Tounimaan
02.11.2010 16:07:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

onko sulla biisien nimissä ääkkösiä?
Mun Rolandin kiippari ei tunnista jos nimessä on ä tai ö kirjaimia...
 
Pane
02.11.2010 18:43:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tounimaan: onko sulla biisien nimissä ääkkösiä?
Mun Rolandin kiippari ei tunnista jos nimessä on ä tai ö kirjaimia...

 
Mun mielestä ei oo ääkkösistä kiinni tämä...
 
Pane
13.11.2010 20:40:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pane: Mun mielestä ei oo ääkkösistä kiinni tämä...
 
Otin vihdoin aivon sisälle tietokoneen viereen ja kävin biisit läpi ja 4 biisiä sieltä vain puuttui sittenkin.
 
Perun siis puheeni ja korjaan, oli se perskules Ääkkösistä kiinni 3 biisin osalta.
Mutta yhdessä biisissä en kyllä keksi mistä olis voinut johtua. Tein ja kopioin kyseisen biisin uudestaan ja nyt sekin sitten näkyy.
 
Youni
08.01.2011 18:38:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen itse ollut sangen pettynyt tuohon Rolandin biisintoistoon USB-tikulta. Ei tunnista mp3:sia eikä skandinavisia aakkosia.
 
Onneksi on mix-in-liitin. Siihen tietokone tai mp3-soitin kiinni ja menoksi!
 
"Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä." -Moderaattori
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «