Muusikoiden.net
10.12.2016

Rummut: sähkörummut »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Sähkörummut 800e.
1
teotius
16.04.2010 22:13:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

eli pitäs kaverin saada sähkärit 800e tai vähemmällä. Pitäs olla mahdollisimman hiljaiset ja tuntuma kuitenkin kohdallaan. Asuu rivitalossa nimittäin. Eli jos teillä olisi ehdotettavana jotain settiä kenties niin kirjotelkaa.

Jeltz
17.04.2010 09:38:04

teotius: eli pitäs kaverin saada sähkärit 800e tai vähemmällä. Pitäs olla mahdollisimman hiljaiset ja tuntuma kuitenkin kohdallaan. Asuu rivitalossa nimittäin. Eli jos teillä olisi ehdotettavana jotain settiä kenties niin kirjotelkaa.

Roland TD-6KW tai TD-6KX käytettynä osuu about tuohon hintaluokkaan. Jos täytyy samaan hintaan sisältyä penkki ja pedaali, niin todennäköisesti KX ei enää mahdu budjettiin. Jos noiden hiljaisuus ja tuntuma ei riitä, niin euroja joutuu latomaan tiskiin useampikertaisesti tuon summan ennen kun olennaista parannusta löytyy. TD-3KW on padisatsiltaan samanlainen kuin 6KW, mutta aivo jonkin verran heikompi. Vastaavasti hintataso on alempi. TD-4K olisi myös varmasti hyvä valinta, mutta ovat sen verran uusia vielä, ettei noita käytettynä juuri liiku.

Rolandin settejä käytettynä väijyessä kannattaa huomioida vielä se, että 6-settiäkin on useampi eri malli olemassa, ja vanhemmista ei kannata maksaa yhtä paljoa.

Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla.
Tsugu
04.05.2010 18:18:58
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Alesis Dm10 studio kit sopii hinta luokkaan ja futaa buenosti.

Tumppa
09.05.2010 10:11:57

http://www.thomann.de/fi/roland_hd1_komplett_vdrum_set.htm

Roland HD-1 voisi olla ihan hyvä vaihtoehto, mitä nyt itse olen kaverilla soitellut, niin kyllähän noilla ihan hyvin alkuun pääsee. En kyllä ole rumpali, joten en tiedä, onko samassa hintaluokassa parempiakin vaihtoehtoja, mutta kyllä tuolla ainakin aluksi pärjää.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti