Muusikoiden.net
07.12.2016

Rummut: sähkörummut »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: DDrum 4 SE moduulli + Alesis I/O
1
Illutin
06.03.2010 13:12:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Päivää

Tuli tuossa hankittua vanha herra DDrum 4 SE moduuli. No enpä saanut tuohon toimimaan haikkaa enkä peltejäkään silleen että esim. Rolandin CY-12R/C ottas reunan ja kuvun. Haikan toiminnasta ei viiti edes mainita.
Aattelin sitten että jos ottas rinnalle tommosen halvan Alesiksen mihkä sais liiteltyä muutamat pellit, haikan ja haikka kontrollerin ja tulevaisuudessa ois laajennus varaa muutenkin.
DDrum kautta tulee virveli, tomit ja basari koska ne toimii erinomaisesti DDrum Pro triggereillä.
Näiden kaikkien midit ois tarkotus ohjata tietokoneelle Superior Drummeriin.

Huom! Mulla aika vähän kokemusta sähkörumpu tekniikasta joten rautalangasta kiitos:) Superior Drummerista kokemusta sen verran mitä oon kaverilla nähny.

Kysymykset kuuluu näin:
1) Kellään ensikäden kokemuksia tosta Alesiksesta? Toimii rolandin tuplatrigatut pellit hyvin? Choket? Haikoista vaikka VH-11, löytyy dynamiikkaa haikka auki/kiinni/siltä väliltä?
2) Miten kannattaa tehdä liitännät? Mulla on M-Audion usb-midi boksi mikä toimii hyvin DDrum kanssa. Mutta siis vain yksi midi-in tietokoneeseen. Ddrum:ssa on myös midi-in, eli toimisko silleen että laittas Alesiksen DDrumiin ja DDrumista sitten tietokoneeseen? Meneekö kaikki tavara Ddrum läpi sillä viisiin että Superior drummer tajuaa kaikki? Alesiksessa on myös ubs liitin. Onnistusko se vaan niin että liittää molemmat moduulit erikseen tietokoneeseen ja Superior Drummer tajuaa molemmat?
3) Vinkit? Mahdolliset eteen ottavat ongelmat? Vaihtoehtoja?

skin trade
06.03.2010 20:40:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt ne raiskaa noi Clavian Ddrum sähkikset!!!! Toimiskohan noi nelosen kanssa??? Epäilen kuitenkin!

http://www.dolphinmusic.co.uk/artic … lectronic-drum-kit-first-look-.html

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti