Muusikoiden.net
03.12.2016

Rummut: sähkörummut »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Rummut n.800 €
1
Guitarguy
16.02.2010 14:30:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oon tässä jo jonkin aikaa miettinyt sähkörumpujen ostoa, koska akustiset tuottaa perheen mielestä liikaa mölyä.
Hinta sais olla sellaista 600-900 € välillä.
Luultavasti ostan uudet rummut thomannilta, mutta jos jostain läheltä joku myis käytettynä niin sekin kävisi.
Tällä hetkellä HD-1 taitaa olla paras hinta/laatu suhteeltaan, kun oon kuullu vähä huono palautetta tosta milleniumista.

http://www.thomann.de/fi/roland_hd1_komplett_vdrum_set.htm

Tuplapedaali basaria varten olisi vielä kiva lisä. Jos semmoisen noihin saa liitettyä.
Heittäkää omia mielipiteitänne.

Antti1
16.02.2010 15:17:02

Käytetty Roland TD-6KX, tai TD-4 setti olis ehkäpä mun valinta ja mahtunee hintahaarukkaan. Siihen tietty sit tarvii polkimen ja penkin kaveriksi.

I like big butts and I can not lie
Yappis
17.02.2010 18:31:08

Ihan pätevä tuo HD-1 on mitä kotiharjoitteluun tulee, miksei pienille keikoillekin jos ei olla turhan kranttuja. Itse olen noilla reenejä vedellyt ja muutaman pienen keikankin ja varsin hyvin on pelannut. Lisäksi ovat varsin kompaktit, kompaktimmat kuin monet muut sähkörummut (td-x, yamaha dtxplorer ynm...)
Huono puolihan noissa on laajennusmahdollisuuksien puute, jos tulisi jossain vaiheessa tarve laajentaa.

Niin, ja noissahan molemmat polkimet toimii tarvittaessa bassoäänillä eli tuplapedaalitouhut onnistuu vallan mainiosti :)

Pannujen paukuttelua tunteella. Myös paistinpannut ja keramiikkalautaset huomioidaan.
Guitarguy
17.02.2010 20:04:15

Juu toi vois olla mukavan kompakti suht pieneen kämppään. Elikkäs luultavasti toi sit tässä joskus.

Jaaqo
26.02.2010 02:10:02
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onhan nuissa huonotkin puolensa. Lautasia ei saa choketettua eikä settejä saa kustomoitua mitenkään. Siinä tuplabasarisetissäkin toinen pikkutomi on lehmänkellona. Lisäksi kaikki padit ovat single-zoneja, eli ei erillisiä reunalyöntejä lautasiin tai virveliin. Mieluummin katselisin käytettynä jopa TD-3-settiä.

kanninen
26.02.2010 09:12:17

Jaaqo: Onhan nuissa huonotkin puolensa. Lautasia ei saa choketettua eikä settejä saa kustomoitua mitenkään. Siinä tuplabasarisetissäkin toinen pikkutomi on lehmänkellona. Lisäksi kaikki padit ovat single-zoneja, eli ei erillisiä reunalyöntejä lautasiin tai virveliin. Mieluummin katselisin käytettynä jopa TD-3-settiä.

Samoin. Yksi sähkörumpaloimisen hauskuus on se, että settiä ja soundeja voi säädellä mielensä mukaan. Jos joku osa ei TD-setissä miellytä, niin päivittää sitten sen yhden osan parempaan.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti