Muusikoiden.net
09.12.2016

Rummut: sähkörummut »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: 500 ¤ sähkörummut ??
1
Arska09
17.10.2009 17:58:56 (muokattu 17.10.2009 18:20:54)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siis otsikon pitäisi olla 500 € sähkörummut

Olen ajatellut hankkia pojalle sähkörummut ja hinta olisi max 500 €. Olen nyt tutkinut vaihtoehtoja ja kyselisin viisaammilta apua kun ei itsellä ole tuo asia nyt oikein hanskassa.

Thomann on yksi vaihtoehto jossa näyttäisi olivan näitä millenium merkkisiä, mutta lähes kaikki tuntuu niitä moittivan. Tässä olisi muutama vaihtoehto joita olen katsellut, onko kyseisistä kannuista kokemuksia tai mikä olisi hyvä setti tällä noin 500 € budjetilla ??

1. Proline F-one hinta noin 350 €

2. ALESIS DM6 E-DRUM KIT hinta noin 400 € ( thomann )

3. MILLENIUM MPS-400 E-DRUM STEREO SET hinta noin 500 € ( thomann )

Laittakaa kommentteja näistä ja muistakin " halppis " sähkörumpuseteistä joita kannattaisi harkita ostettavaksi.

Texsi
19.10.2009 20:41:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Arska09: Siis otsikon pitäisi olla 500 € sähkörummut

Olen ajatellut hankkia pojalle sähkörummut ja hinta olisi max 500 €. Olen nyt tutkinut vaihtoehtoja ja kyselisin viisaammilta apua kun ei itsellä ole tuo asia nyt oikein hanskassa.

Thomann on yksi vaihtoehto jossa näyttäisi olivan näitä millenium merkkisiä, mutta lähes kaikki tuntuu niitä moittivan. Tässä olisi muutama vaihtoehto joita olen katsellut, onko kyseisistä kannuista kokemuksia tai mikä olisi hyvä setti tällä noin 500 € budjetilla ??

1. Proline F-one hinta noin 350 €

2. ALESIS DM6 E-DRUM KIT hinta noin 400 € ( thomann )

3. MILLENIUM MPS-400 E-DRUM STEREO SET hinta noin 500 € ( thomann )

Laittakaa kommentteja näistä ja muistakin " halppis " sähkörumpuseteistä joita kannattaisi harkita ostettavaksi.

Unohda nuo merkit, osta vaikka käytetyt Rolandin TD 3 jos tohon hintaan irtoaa.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti