Muusikoiden.net
19.03.2024
 

Rummut: sähkörummut »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Millenium HD-100
1 2
Intohimo
26.03.2009 17:01:08 (muokattu 26.03.2009 17:02:22)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Thomannin Millenium HD-100 sähkörumpusetti, onko siitä mihinkään? Siinä näyttäisi olevan myös USB-liitäntä, joten sitä kauttahan saa sitten soiteltua SOFTA-VST soundeja vai saako? Midiä ei ole, mutta eipä ole kiipparissanikaan (äh olisi siinä midi-out sittenkin.. en oo vaan tarvinnu vielä..) , joten eikös
tuo USB ole jo korvannut midihommelit?
 
Akustisen rumpusetin soittokokemusta löytyy, mutta sähkörumpuja olen vain
pari kertaa kokeillut. Nuo yllämainitut olisivat, ehkä ihan ok eka sähkösetiksi?
 
Onko muuten soittofiilis sama kaikissa sähkörummuissa kuin akustisissa, että
kun virveliä lyö, niin kapula tuntuu kuin uppoavan kalvoon ja eikä oikein tunnu
samalta nautinnolta miltä akustisen virvelin piekseminen tuntuu? Vai onko noissa
kalliimmissa seteissä jo saavutettu sama tuntuma kuin akustisissa?
 
funk74
26.03.2009 18:08:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Intohimo: Thomannin Millenium HD-100 sähkörumpusetti, onko siitä mihinkään? Siinä näyttäisi olevan myös USB-liitäntä, joten sitä kauttahan saa sitten soiteltua SOFTA-VST soundeja vai saako? Midiä ei ole, mutta eipä ole kiipparissanikaan (äh olisi siinä midi-out sittenkin.. en oo vaan tarvinnu vielä..) , joten eikös
tuo USB ole jo korvannut midihommelit?
 
Akustisen rumpusetin soittokokemusta löytyy, mutta sähkörumpuja olen vain
pari kertaa kokeillut. Nuo yllämainitut olisivat, ehkä ihan ok eka sähkösetiksi?
 
Onko muuten soittofiilis sama kaikissa sähkörummuissa kuin akustisissa, että
kun virveliä lyö, niin kapula tuntuu kuin uppoavan kalvoon ja eikä oikein tunnu
samalta nautinnolta miltä akustisen virvelin piekseminen tuntuu? Vai onko noissa
kalliimmissa seteissä jo saavutettu sama tuntuma kuin akustisissa?

 
ihan muutama ajatus omasta kokemuksesta. Kaikki milleniumin tuotteet mita olen koskaan kayttanyt, ovat olleet kehnoja laadultaan, ja tuottaneet itselleni enemman harmia kuin hyotya/iloa. Jos sulla on suinkaan mahdollista etsia esim vaikka kaytettya vastaavan hintaista rolandin tai vaikka yamahan settia, luulen etta tulet olemaan pidemman paalle tyytyvaisempi. ko Milleniumista mulla ei ole kokemuksia joten en osaa siita sanoa.
 
sahkorummut ja akustiset tulevat varmaan aina olemaan soitettavuudeltaan osin erilaisia, joka on seikka jonka voi nahda sahkorumpujen heikkoutena tai sitten positiviisena haasteena, oman osaamisen ja nakemyksen laajentajana. olen soittanut lahes 200 keikkaa v-drumeilla, ja kun jouduin ensimmaista kertaa sellaisten taakse vannoin etten koskaan hankkisi itselleni vastaavia. joitakin vuosia aiemmin jouduin kerran soittamaan pienen keikan kumipadisahkorummuilla ja kirosin ne syvimpaan h******ttiin.
 
ajan kanssa olen oppinut ymmartamaan sahkorumpuja erilaisina instrumentteina, ja koska olen soittanut seka akustisia etta sahkoisia, koen etta oma sopeutumiskykyni on nyt ihan eri luokkaa kuin ennen ja tekniikkani on parantuntu ja tarkentunut huimasti paitsi harjoittelun, myos sen kautta etta olen tullut ulos boksista jossa ennen olin ja jouduin paniikkiin jos jouduin ulos ja vieraiden kannujen taakse (vaikka olisivat akustisetkin)!
 
mita tulee virvelin tuntuun siis, myonnan etta se on sahkorummussa erilainen. mesh kalvollisessa pehmeampi kuin akustisessa, tama muakin alkuun hairitsi. kumipadissa tietty vahan napakampi mutta erilainen silti. sitten kun olet hakenut siita sahkorummusta mieleisen saundin ja luukutat pa:n kautta taysilla, jossain vaiheessa tajuat ettet enaa niinkaan huomioi soittotuntua vaan saundi itsessaan antaa sulle sen fiiliksen. Jos olet kokenut etta sahkorummut olisi sulle hyva juttu, ala siis anna tuollaisten asioiden ainakaan kaantaa paata, innolla kohti uusia kokemuksia ja uskon etta vuosien paasta olet tyytyvainen valintaasti. Soita silti akustisiakin aina tilaisuuden tullen. :)
 
Premier "Custom Xture Black" fusion set, Tako 13" snare, Tama Iron Cobra, Sabian AAX, etc
Intohimo
26.03.2009 20:52:24
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitos vastauksestasi. Kylläpä se taitaa sitten niin olla, että "köyhällä ei oo varraa ostaa
halapaa".. Tällä erää pitää kait sit säästää laadukkaampaan settiin. Akustisista settiä
luukutin viimeksi vuosi sitten. Probleemina on ettei oo nyt treenikämppää ja tuplaspedu on kyllä täällä Espoossa, mut loput rummuista on Q-samos..
 
Pitää kyl kysyä jos jstk sais vaikka musahotellista vuokrattua vaikka tunnin soittoaikaa+rummut viikossa tai jostain muualta, niin sais soiteltua perinteisellä setillä. Toki haluan hankkia tuon sähkösetinkin *huokaus* sitten joskus..
 
funk74
26.03.2009 23:04:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Intohimo: Kiitos vastauksestasi. Kylläpä se taitaa sitten niin olla, että "köyhällä ei oo varraa ostaa
halapaa".. Tällä erää pitää kait sit säästää laadukkaampaan settiin. Akustisista settiä
luukutin viimeksi vuosi sitten. Probleemina on ettei oo nyt treenikämppää ja tuplaspedu on kyllä täällä Espoossa, mut loput rummuista on Q-samos..
 
Pitää kyl kysyä jos jstk sais vaikka musahotellista vuokrattua vaikka tunnin soittoaikaa+rummut viikossa tai jostain muualta, niin sais soiteltua perinteisellä setillä. Toki haluan hankkia tuon sähkösetinkin *huokaus* sitten joskus..

 
älä vielä heitä kirvestä kaivoon :) kuten sanoin mulla ei ole kokemusta tosta milleniumin setistä. kaikki muistamme kuinka surkeita autoja Skodat aikanaan oli, ja tänään ne on erinomaisia vehkeitä! Etsi jos löydät käyttäjäarvioita tosta setistä. En todellakaan toivo että joudut soittamattomaksi, joten jos näyttää että Millenium antaa rahoille vastinetta niin kai se on parempi kuin ei mitään, jos ei käytettynä löydy sopivia. Älä tee sitä virhettä minkä minä aikanaan tein: multa varastettiin kannut, olin köyhä opiskelija ja kun ei ollu varaa uusiin (tai edes käytettyihin) mulla tuli 8 vuoden tauko etten kapuloihin koskenu. Kyllä sit kun kipinä sytty uudestaan, mietin et olisin edes jotain pädejä hakannut sen 8 vuotta. Aika lailla nollasta jotenkin sai lähtee liikenteeseen sitten.
Eli soita vaikka tyynyjä jos et muuta. tai tuo Q-samosta vaikka snare ja haikka ja basari Espooseen, laita kalvojen päälle paksut pyyhkeet samoin haikan, ja basari täyteen pehmustetta. tumpstumps, pysyy tuntuma yllä eikä luulis kukaan hirveesti häiriintyvän :)
 
Premier "Custom Xture Black" fusion set, Tako 13" snare, Tama Iron Cobra, Sabian AAX, etc
Intohimo
27.03.2009 10:09:29
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

funk74: älä vielä heitä kirvestä kaivoon :) kuten sanoin mulla ei ole kokemusta tosta milleniumin setistä. kaikki muistamme kuinka surkeita autoja Skodat aikanaan oli, ja tänään ne on erinomaisia vehkeitä! Etsi jos löydät käyttäjäarvioita tosta setistä. En todellakaan toivo että joudut soittamattomaksi, joten jos näyttää että Millenium antaa rahoille vastinetta niin kai se on parempi kuin ei mitään, jos ei käytettynä löydy sopivia. Älä tee sitä virhettä minkä minä aikanaan tein: multa varastettiin kannut, olin köyhä opiskelija ja kun ei ollu varaa uusiin (tai edes käytettyihin) mulla tuli 8 vuoden tauko etten kapuloihin koskenu. Kyllä sit kun kipinä sytty uudestaan, mietin et olisin edes jotain pädejä hakannut sen 8 vuotta. Aika lailla nollasta jotenkin sai lähtee liikenteeseen sitten.
Eli soita vaikka tyynyjä jos et muuta. tai tuo Q-samosta vaikka snare ja haikka ja basari Espooseen, laita kalvojen päälle paksut pyyhkeet samoin haikan, ja basari täyteen pehmustetta. tumpstumps, pysyy tuntuma yllä eikä luulis kukaan hirveesti häiriintyvän :)

 
Voihan se ollakin ihan siedettävä, totta. Pitäs käydä jossakin kokeilemassa milleniumia. Mullakin on 8v. aktiivista soittokokemusta akustisista ja sitten toiset mokomat tyyliin kerran vuodessa. Taidot ovat ruostuneet minullakin. Vuosi sitten
ostimme kaverin kanssa setin yhdessä, mutta jouduimme myymään sen ja olipa
soittokin aika haparointia. Tuntui myös, etten kuullut kitaraa kunnolla: joko mp3-soitin on tuhonnut kuuloni tai sitten ne perus-earit sukkaa. (tai sitten minä sukkaan:( )
 
Tuo pehmustus-idea on kyllä hyvä idea, jos se vaan vaimentaa äänen, niin sitä pitää kokeilla! :)
 
washburn21
11.06.2009 17:38:42 (muokattu 11.06.2009 17:39:36)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En viitsisi uutta ketjua tehdä aiheesta joten tämä käy hyvin:
 
Tässä ketjussa on ilmeisesti todettu että tuollaisiin ei kannata kyseisen henkilön koskea, mutta kävisivätkö minulle?
 
Olen rumpujen aloittelija, tähän mennessä soitellut n.kerran kuukaudessa kavereilla/koulussa ja harrastus on vienyt mukanaan.
 
Aikaisempaa omaa kokemusta mistään rummuista ei ole joten toivoisin että auttaisitte valinnassa.
Onko kyseiset rummut niin laaduttomat ettei niitä kannata edes harkita, kun esim. minulle kelpaa kunhan ne kuulostavat "tavallisilta" ja niillä on hauska soittaa
(eli aika ei mene rumpujen korjailuun/säätämiseen)
 
Ja jos olet toista mieltä haluaisin kuulla mielipiteesi rummuista aloittelijoille.
 
Kiitos!
 
...
funk74
11.06.2009 18:03:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

washburn21: En viitsisi uutta ketjua tehdä aiheesta joten tämä käy hyvin:
 
Tässä ketjussa on ilmeisesti todettu että tuollaisiin ei kannata kyseisen henkilön koskea, mutta kävisivätkö minulle?
 
Olen rumpujen aloittelija, tähän mennessä soitellut n.kerran kuukaudessa kavereilla/koulussa ja harrastus on vienyt mukanaan.
 
Aikaisempaa omaa kokemusta mistään rummuista ei ole joten toivoisin että auttaisitte valinnassa.
Onko kyseiset rummut niin laaduttomat ettei niitä kannata edes harkita, kun esim. minulle kelpaa kunhan ne kuulostavat "tavallisilta" ja niillä on hauska soittaa
(eli aika ei mene rumpujen korjailuun/säätämiseen)
 
Ja jos olet toista mieltä haluaisin kuulla mielipiteesi rummuista aloittelijoille.
 
Kiitos!

 
on todella vaikeaa ulkopuolisen sanoa olisiko kyseinen laite sinulle hyva. eri yksilot tyytyvat niin erilaisiin laitteisiin, etta siihen en ainakaan mina lahde ottamaan kantaa ovatko jotkut milleniumit sinulle hyvat. Se, mita voin sanoa, on esim etta vasta tapasin kaverin jolla oli aiemmin jotkut milleniuminn halpissahkorummut ja han sanoi etta ne oli huonot. tosin hanen vaatimustasonsa voi olla erilainen kuin sinun joten paha sanoa. itse lahtisin ainakin ensin etsimaan kayttetyjen puolelta jotain aloittelijalle sopivaa rolandin settia tai muuta vahan laadukkaampaa merkkia, jos hyvin kay saat oikeasti laatua suurin piirtein samalla rahalla. eihan niita hirveasti tarjolla ole mutta tutki ainakin ensin. ei halvalla saa ammattilaissettia mutta mielihyva harrastuksesta on suurempi jos laite toimii ja tuntuu hyvalta. ainakin ne milleniumin tuotteet joita olen kayttanyt (ei sahkorumpuja vaan telineita ja jakkaroita) ovat olleet todella halpoja mutta silti taysin hukkaan heitettya rahaa. merkin sahkorummuista ei kokemusta.
 
Premier "Custom Xture Black" fusion set, Tako 13" snare, Tama Iron Cobra, Sabian AAX, etc
aleinone
11.06.2009 22:05:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Allekirjoittaneella ei tästä setistä omakohtaista kokemusta ole, Millenium MPS-300 setistä kyllä, jolla aikoinaan rumpuharrastuksen aloitin.
Milleniumit eivät tällä foorumilla kovin hyvässä huudossa ole, mutta toisaalta, jos tarve on päästä kokeilemaan, millaista rumpujen soitto on, niin mielestäni halpakin Millenium on parempi kuin ei settiä olleskaan.
 
Kapulakorva
20.07.2011 14:55:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oon kans ajatellu hankkii ton HD satasen. se on kyl halpa eikä välttämättä mikään korkealaatuinen, mutta oon aloittelia enkä vaadi paljoo. Kunhan ois ees jotain mitä hakata... Ja tuol Thomannillahan on 30 pvä palautusoikeus, jos ei tyydytä.
 
En oo paljoo noihin sähkörumpuihin perehtyny, ja toi ois mun eka oma setti. rahaa ei paljoa ole, mutta tossa setissä: http://www.thomann.de/fi/millenium_hd100_starter_edrum_bundle.htm Näyttäis olevan kaikkea :)
 
Että onko toi setti mistään kotosin? Vai kannattaisko mun jatkaa ettimistä???
 
reaper666
18.05.2015 12:48:30 (muokattu 18.05.2015 12:54:51)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Anteeksi nosto, mutta en viitsinyt uutta aloittaa.
elikkäs, olisi makuuhuonejameihin hakusessa joku edullinen sähkörumpusetti.
Kaverilla olisi tollanen otsikonmukainen myynnissä 140eurolla. Mietin, että ihan maksimibudjetti mulla olis n.200e
 
Soittotaitoa löytyy melkein peruskompin verran niin tästäkään syystä ei ole aikomusta mitään ammattivehkeitä ostaa.
 
Soittelua olisi tarkoitus äänitellä "akustisena". Eli setti vaffariin kiinni ja kaijuttimeen mikitys. Eli normaalin akustisen setin tapaan. Niin siksi olisi kiva että soundit eivät ihan midiä olisi. Olen kyllä käsittänyt, että halvimmissakin olis ihan ok soundit vrt.guitar pron rumpuihin esim.:D
 
Mutta jos miettii kitaramaailmassa niin onko millenium ihan harley bentonia vaiko epiphone-squier -laatua. Tätä epiphone-squier(halvemman hintaluokan epiphone-squier) -laatua olen hakemassa.
 
Edit. Pari tyhmää kyssäriä vielä. Pysyykö millään sähkösetillä tekemään vispilän kanssa sitä jazz -pyöritystä virvelillä. Taikka soittamaan sellaista komppia missä kapula on virvelin päällä ja lyö siihen reunaan.(mikä tälläisen iskun oikea nimi on?) Käsittääkseni rimshot ainakaan ole se mitä haen.
 
JanneO
18.05.2015 14:02:12
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

reaper666: Anteeksi nosto, mutta en viitsinyt uutta aloittaa.
elikkäs, olisi makuuhuonejameihin hakusessa joku edullinen sähkörumpusetti.
Kaverilla olisi tollanen otsikonmukainen myynnissä 140eurolla. Mietin, että ihan maksimibudjetti mulla olis n.200e
 
Soittotaitoa löytyy melkein peruskompin verran niin tästäkään syystä ei ole aikomusta mitään ammattivehkeitä ostaa.
 
Soittelua olisi tarkoitus äänitellä "akustisena". Eli setti vaffariin kiinni ja kaijuttimeen mikitys. Eli normaalin akustisen setin tapaan. Niin siksi olisi kiva että soundit eivät ihan midiä olisi. Olen kyllä käsittänyt, että halvimmissakin olis ihan ok soundit vrt.guitar pron rumpuihin esim.:D
 
Mutta jos miettii kitaramaailmassa niin onko millenium ihan harley bentonia vaiko epiphone-squier -laatua. Tätä epiphone-squier(halvemman hintaluokan epiphone-squier) -laatua olen hakemassa.
 
Edit. Pari tyhmää kyssäriä vielä. Pysyykö millään sähkösetillä tekemään vispilän kanssa sitä jazz -pyöritystä virvelillä. Taikka soittamaan sellaista komppia missä kapula on virvelin päällä ja lyö siihen reunaan.(mikä tälläisen iskun oikea nimi on?) Käsittääkseni rimshot ainakaan ole se mitä haen.

 
Vaikea vastata lyhyesti ja tyhjentävästi. Budjetti ja vaatimukset ei kohtaa;)
Tuo menee sillä kitarapuolella ajatellusti ehkä alle harley bentonin tason? Ei ainakaan yli. Tuolla setillä tuskin onnistut vispiläkomppeja tekemään, se on kehittyneemmän sähkösetin ominaisuuksia, valitettavasti.
Rimshot on reunalyönti, eli ihan oikea termi. Se pitäisi onnistua ja jonkinlainen suti-efekti tuolla thomannin sivujen samplejen mukaankin oli.
Miksi muuten ottaisit vahvistimesta soundin ja sen mikillä nauhoittaisit?
Ei tuo nyt paha hinta ole kokeiluluontoisesti ostaa, voithan myydä ne samalla rahalla sitten eteenpäin? Ja saahan tuon sitten vaikka midinä nauhoitettua, jolloin saat siihen soundeja lisää, jos otat siihen parivaljakoksi vaikka EZdrummerin sitten jatkossa.
 
Heikkoa noissa edullisemmissä seteissä on esim tomipadien, peltipadien ym toimivuus, ne harvemmin kestävät soittoa kovinkaan pitkään.
 
Lähettäjä: "rumpujoppari R***i" Lähetetty: 18.10.2010 02:40 Otsikko: Re: Tori: Sabian B8 Pro Karavaani kulkee iloisesti rallatellen eteenpäin, vaikka koirat, persaukiset ja kateelliset räksyttävätkin.
reaper666
18.05.2015 14:37:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Okei, no sutimiset tarttee sitten tehä muuten :D
Sen takia vahvistimen kautta, että saa Zoomilla old school henkisesti äänitettyä kaikki soittimet yhtäaikaa kun kaverin kanssa jammaillaan. Siihen tyyliin miten ennen mankan kanssa. Mutta makkarisoittelussa toki volumetason tarvii olla hillitty.
 
No mikä olis sähkörumpujen sellanen vastaava kun akustisissa kitaroissa olis Yamahan C40? :D Ehkä tyhmä vertaus mutta olisi selkeä :D
 
JanneO
18.05.2015 21:40:15
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

reaper666: Okei, no sutimiset tarttee sitten tehä muuten :D
Sen takia vahvistimen kautta, että saa Zoomilla old school henkisesti äänitettyä kaikki soittimet yhtäaikaa kun kaverin kanssa jammaillaan. Siihen tyyliin miten ennen mankan kanssa. Mutta makkarisoittelussa toki volumetason tarvii olla hillitty.
 
No mikä olis sähkörumpujen sellanen vastaava kun akustisissa kitaroissa olis Yamahan C40? :D Ehkä tyhmä vertaus mutta olisi selkeä :D

 
Torilla liikkuu jonkin verran noita vanhempia rolandin settejä, esim td-6, hintaa niillä on jonkin verran mut sanotaan että ihan siedettävää soundia jo niillä saa. Noista lähtee hiljaisilla volumeilla soitettuna kuitenkin sitä oikeaa akustista kopinaa ja kolinaa että se voi sieltä puskea läpi nauhalle? Tai sit saa olla jo sen verran boforia että se peittyy alle, mut sit siinä kärsii se seikka että volumet pitää olla hillittyjä
Ainiin joku jammun dtxpress settikin voisi toimia, niitä on näkynyt liikkuvan n 300€ ylöspäin.
 
Lähettäjä: "rumpujoppari R***i" Lähetetty: 18.10.2010 02:40 Otsikko: Re: Tori: Sabian B8 Pro Karavaani kulkee iloisesti rallatellen eteenpäin, vaikka koirat, persaukiset ja kateelliset räksyttävätkin.
reaper666
18.05.2015 22:25:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JanneO: Torilla liikkuu jonkin verran noita vanhempia rolandin settejä, esim td-6, hintaa niillä on jonkin verran mut sanotaan että ihan siedettävää soundia jo niillä saa. Noista lähtee hiljaisilla volumeilla soitettuna kuitenkin sitä oikeaa akustista kopinaa ja kolinaa että se voi sieltä puskea läpi nauhalle? Tai sit saa olla jo sen verran boforia että se peittyy alle, mut sit siinä kärsii se seikka että volumet pitää olla hillittyjä
Ainiin joku jammun dtxpress settikin voisi toimia, niitä on näkynyt liikkuvan n 300€ ylöspäin.

 
Nii joo en tota kolinaa ottanut huomioon. No teoriassa äänittämisen voisi suorittaa line-outista. Mutta jamitteluja tietty ei. Mut toivotaan, että kolina ei liian kova ole.
 
Mites tollanen merkki ku alesis? Kaveri osti sellaset käytettynä 200e:llä. Onko mistään kotoisin?
 
Ja mitä eroa on milleniumin mps-100:lla verrattuna tohon hd-100:een?
 
Tom Miking
19.05.2015 09:18:14 (muokattu 19.05.2015 09:18:46)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

reaper666: ... Niin siksi olisi kiva että soundit eivät ihan midiä olisi
Pilkut huutaa taas lisää rasvaa mutta midihän ei ole ääntä eikä soundia ollenkaan vaan digitaalista dataa. Toisaalta sen midin, PC:n ja siinä pyörivän rumpusoftan avulla saat paljon paremmat soundit kuin rumpujen omista moduleista (ehkä lukuunottamatta ihan kalleimpia moduleja).
 
-Dr.DW-
19.05.2015 09:47:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tom Miking: Pilkut huutaa taas lisää rasvaa mutta midihän ei ole ääntä eikä soundia ollenkaan vaan digitaalista dataa. Toisaalta sen midin, PC:n ja siinä pyörivän rumpusoftan avulla saat paljon paremmat soundit kuin rumpujen omista moduleista (ehkä lukuunottamatta ihan kalleimpia moduleja).
 
Kyllä ne huippumodulitkin kuulostaa aika kuralta SD:n verrattuna... IMHO.
 
Bombing for peace is like fucking for virginity. -By some pretty freaking smart guy
reaper666
19.05.2015 09:56:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tom Miking: Pilkut huutaa taas lisää rasvaa mutta midihän ei ole ääntä eikä soundia ollenkaan vaan digitaalista dataa. Toisaalta sen midin, PC:n ja siinä pyörivän rumpusoftan avulla saat paljon paremmat soundit kuin rumpujen omista moduleista (ehkä lukuunottamatta ihan kalleimpia moduleja).
 
Joo tiedän, mutta ymmärsit varmaan mistä kyse. Äänittämisen voi toki hoitaa ulostulostakin, pienin murheista se on.
 
-Dr.DW-
19.05.2015 10:06:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

reaper666: Joo tiedän, mutta ymmärsit varmaan mistä kyse. Äänittämisen voi toki hoitaa ulostulostakin, pienin murheista se on.
 
SD:ssa on valittavana sutisoundit ja midinuotin voi vaihtaa roll-nuotiksi... Sillä saanee hieman sutailuun ensiapua... Eihän se tieten oikeita suteja ja tatsia vastaa, millään muotoa. Siis jos on soundipakista asennettu kapulat, rodit, vispilät ja malletit. Esim N.Y Studios VOL 3:ssa ne on ainakin, asennuksen yhteydessä valittavissa.
 
Bombing for peace is like fucking for virginity. -By some pretty freaking smart guy
reaper666
19.05.2015 11:47:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

-Dr.DW-: SD:ssa on valittavana sutisoundit ja midinuotin voi vaihtaa roll-nuotiksi... Sillä saanee hieman sutailuun ensiapua... Eihän se tieten oikeita suteja ja tatsia vastaa, millään muotoa. Siis jos on soundipakista asennettu kapulat, rodit, vispilät ja malletit. Esim N.Y Studios VOL 3:ssa ne on ainakin, asennuksen yhteydessä valittavissa.
 
Ja SD on mikä?
 
reaper666
19.05.2015 12:02:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.huuto.net/kohteet/-roland-hd-1-sahkorummut-/361714763
 
Onko nää Rolandit jotkut paskat? Ei hinnan kiroissa nääs.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «