Muusikoiden.net
03.12.2016

Jazz »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Nuotit Spyro Gyran Morning Danceen?
1 2
rumpali07
02.05.2013 19:23:07
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tere, eli mistä voisi löytyä nuotit tuohon Spyro Gyran Morning Danceen?
Paikallisesta kirjastosta ei löytynyt..ja Konservatorion pääsykokeisiin olen menossa, niin sinne tarvitsisin niitä sille säestävälle bändille.

Kiitos näin etukäteen! :)

Dr Dominant
02.05.2013 19:27:11

Löytyy "The New Real Book":ista.

http://www.onlinesheetmusic.com/morning-dance-p403923.aspx

"Dr. Dominant, I presume?"
JuhaHo
02.05.2013 19:30:56 (muokattu 02.05.2013 19:33:40)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mihin olet menossa kokeisiin? Se on ainakin yksi Kotkan pääsykoekappaleista. Heitän meidän Juniorin tuonne kokeisiin, voin ottaa tuonkin lapun mukaan. Poika on sitä joskus jameissa soitellut.

rumpali07
02.05.2013 19:48:48

JuhaHo: Mihin olet menossa kokeisiin? Se on ainakin yksi Kotkan pääsykoekappaleista. Heitän meidän Juniorin tuonne kokeisiin, voin ottaa tuonkin lapun mukaan. Poika on sitä joskus jameissa soitellut.

Kotkan konservatorioon tosiaan olen menossa

Löytyy "The New Real Book":ista.

http://www.onlinesheetmusic.com/morning-dance-p403923.aspx

Miten tuo homma toimii? Meinaan, että lähettääkö ne jonkun kirjan vai tuleeko ne jotenkin toisella tavalla?

JuhaHo
02.05.2013 19:57:47 (muokattu 02.05.2013 19:58:01)

En tunne tuota saittia, mutta kappale löytyy Realbook 1:stä, joka meillä on. Olen muistaakseni joskus kopioinut tuon kappaleen pojalle ja se saattaa jopa lojua työpöydälläni. Voin ottaa tuon maanantaina mukaan kun tuon poikaa ja kontraansa.

rumpali07
02.05.2013 20:44:25

JuhaHo: En tunne tuota saittia, mutta kappale löytyy Realbook 1:stä, joka meillä on. Olen muistaakseni joskus kopioinut tuon kappaleen pojalle ja se saattaa jopa lojua työpöydälläni. Voin ottaa tuon maanantaina mukaan kun tuon poikaa ja kontraansa.

Se olisi hienoa. Hän ei itse soita sitä kappaletta?

JuhaHo
02.05.2013 21:10:27

rumpali07: Se olisi hienoa. Hän ei itse soita sitä kappaletta?

Ei soita, listalta valikoitui Autumn Leaves ja Higher Ground.

rumpali07
02.05.2013 22:00:32

JuhaHo: Ei soita, listalta valikoitui Autumn Leaves ja Higher Ground.

Ahaa okei..

rumpali07
03.05.2013 09:57:35

JuhaHo: Ei soita, listalta valikoitui Autumn Leaves ja Higher Ground.

....niin ja se vielä, että voinko varmasti luottaa siihen että tuot ne? Nimittäi jos et, niin mun kokeet meneekin sitten siltä osalta pipariksi.

JuhaHo
03.05.2013 10:28:08 (muokattu 03.05.2013 10:30:25)

rumpali07: ....niin ja se vielä, että voinko varmasti luottaa siihen että tuot ne? Nimittäi jos et, niin mun kokeet meneekin sitten siltä osalta pipariksi.

Mikäänhän ei ole varmaa. Olisin laittanut nuotin bassopussiin, mutta basso on opistolla, joten laitoin nuottitelineelle päällimmäiseksi. Kun basso tulee tänne laitan tai pyydän poikaa laittamaan nuotin pussiin. Bassoa me tuskin kuitenkaan unohdamme. Eikä tästä saarelta mene kuin viisi minuuttia panimolle, jos sittenkin unohtuisi. Mistä tulikin mieleen, että pojan pitää kopioida tuo Autumn Leaves nuotti mukaansa.

Nuotissa lukee as played by Spyro Gyra. Eli jos olet harjoitellut kappaletta heidän levyn mukaan, niin menee nuotissa samalla tavalla.

rumpali07
03.05.2013 10:56:28

JuhaHo: Mikäänhän ei ole varmaa. Olisin laittanut nuotin bassopussiin, mutta basso on opistolla, joten laitoin nuottitelineelle päällimmäiseksi. Kun basso tulee tänne laitan tai pyydän poikaa laittamaan nuotin pussiin. Bassoa me tuskin kuitenkaan unohdamme. Eikä tästä saarelta mene kuin viisi minuuttia panimolle, jos sittenkin unohtuisi. Mistä tulikin mieleen, että pojan pitää kopioida tuo Autumn Leaves nuotti mukaansa.

Nuotissa lukee as played by Spyro Gyra. Eli jos olet harjoitellut kappaletta heidän levyn mukaan, niin menee nuotissa samalla tavalla.

Juu levyn kappaleen mukaan olen sitä harjoitellut

Epämuusikko
03.05.2013 14:39:54
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voimia. Kauhea kappale :D

"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
rumpali07
03.05.2013 22:17:45

JuhaHo: Mikäänhän ei ole varmaa. Olisin laittanut nuotin bassopussiin, mutta basso on opistolla, joten laitoin nuottitelineelle päällimmäiseksi. Kun basso tulee tänne laitan tai pyydän poikaa laittamaan nuotin pussiin. Bassoa me tuskin kuitenkaan unohdamme. Eikä tästä saarelta mene kuin viisi minuuttia panimolle, jos sittenkin unohtuisi. Mistä tulikin mieleen, että pojan pitää kopioida tuo Autumn Leaves nuotti mukaansa.

Ei tarvikkaan tuoda enää :) Asia hoidossa....kiitos sen, joka iski nuotit suoraan pikaviestiin :)

jazzmies
03.05.2013 23:17:35

Epämuusikko: Voimia. Kauhea kappale :D

Popjazz ultimus

"Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä."
Dr Dominant
04.05.2013 08:00:27

Morning dance on popjazz-muusikolle vähän sama kuin armeija miehelle. Että voi sitten kertoa niitä 'morning dance'-juttuja seuraaville vuosikerroille silleen hieman rehvastellen. Että sitten se maikka soitatti meillä morning dancea koko workshopin ajan, vähän me oltiin ryydejä!

JuhaHo
05.05.2013 20:46:35

rumpali07: Ei tarvikkaan tuoda enää :) Asia hoidossa....kiitos sen, joka iski nuotit suoraan pikaviestiin :)

Ei muuta kuin lykkyä tykö. Täälläpäin ovat soittokaverit vähissä, joten meilläkin juniori pääsee kokeilemaan pääsykoiekappaleiden yhteissoittoa ensimmäisen kerran itse kokeessa.

Isotalo
06.05.2013 06:27:39

Mä pääsin pop/jazzille 2001, silloinkin oli jokin SP:n biisi pakollisena. Muistaakseni ei ollut Morning Dance tai sit oli, osaisko Jazzmies tai Tohtori sanoa, mikä muu se olis voinut olla. Itselläni ei nimittäin ole enää mitään muistikuvaa....

Dr Dominant
06.05.2013 07:09:39

Isotalo: Muistaakseni ei ollut Morning Dance tai sit oli, osaisko Jazzmies tai Tohtori sanoa, mikä muu se olis voinut olla. Itselläni ei nimittäin ole enää mitään muistikuvaa....

Se on pyyhkiytynyt minunkin mielestäni pois, ja rehellisesti sanoen en halua enää palauttaa mieleeni mikä biisi oli kyseessä! :D Ihan työsuojelumääräys, katos!

jazzmies
06.05.2013 09:00:11

Dr Dominant: Se on pyyhkiytynyt minunkin mielestäni pois, ja rehellisesti sanoen en halua enää palauttaa mieleeni mikä biisi oli kyseessä! :D Ihan työsuojelumääräys, katos!

Itse pyrin Pop & Jazzille pääsemättä sisälle soittamalla Morning Dancen vuonna 1992.

"Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä."
rumpali07
08.05.2013 22:11:52

Niin ja JuhaHo: Jos poikaa kiinnostaa bänditoiminta, niin meidän junnu orchestra etsiskelee basistia.....tuosta vähän linkkiä pöytään...http://www.youtube.com/user/BlacktricTV ja https://www.facebook.com/Blacktric

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti