Muusikoiden.net
30.10.2020

Jazz »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Emily Remler
1
Sammo
07.08.2009 14:33:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kovista kehuista huolimatta mulla on jäänyt Emily Remleriin tutustuminen vähemmälle, ja kun pari vuotta sitten lainasin kirjastosta levyn East To West, se oli jotenkin ei-niiin-vaikuttava (chorus-soundi muistaakseni häiritsi). Anyway, jonkun linkin seurauksena löytyi EM:n tritbuuttisivu allthingsemily.com ja sieltä Joel Turoffin lahjoittamat kitaratunnit -- niitä on nyt tullut hetki niitä kuunneltua iPodilta ainakin itse on niistä saanut paljon iloa ja jonkin verran hyötyäkin.

Eli jos bebop-pohjainen jazzkitara kiinnostaa yhtään, niin kannattaa tutustua täältä:
http://www.allthingsemily.com/lessons/

"Vilua ja nälkä on tiedossa jos haluaa hyvän soundin" - Peter Lerche
Zeeboo
12.08.2009 17:06:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sammo: Kovista kehuista huolimatta mulla on jäänyt Emily Remleriin tutustuminen vähemmälle, ja kun pari vuotta sitten lainasin kirjastosta levyn East To West, se oli jotenkin ei-niiin-vaikuttava (chorus-soundi muistaakseni häiritsi). Anyway, jonkun linkin seurauksena löytyi EM:n tritbuuttisivu allthingsemily.com ja sieltä Joel Turoffin lahjoittamat kitaratunnit -- niitä on nyt tullut hetki niitä kuunneltua iPodilta ainakin itse on niistä saanut paljon iloa ja jonkin verran hyötyäkin.

Eli jos bebop-pohjainen jazzkitara kiinnostaa yhtään, niin kannattaa tutustua täältä:
http://www.allthingsemily.com/lessons/

Hyvä linkki!

Remler oli kova kitaristi ja ilmeisen hyvä opettaja. Harmi, että piikki kiinnosti enemmän kuin elämä.

"Kaikki äänet, jotka saat soitettua, syntyvät tekniikasta. Ne äänet, jotka jätät soittamatta syntyvät hyvästä mausta."
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2020, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti