Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Työ musiikkialalla »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Uusi laskutuspalvelu muusikoille ja bändeille
1
sickboy
21.01.2016 12:37:22
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei.
 
Koska olen vanha ja nykyinen M-nettiläinen niin uskallan mainostaa uutta laskutuspalveluani myös täällä (maksullinen mainos on tilattu myös tänne M-nettiin).
 
Olen pistänyt pystyyn laskutuspalvelun, joka tekee hieman huokeampaan hintaan laskutuksia. Varsinkin koko bändin laskutuksissa pystyy säästämään. Käykäähän tutustumassa sivustoon ja laittakaa tänne rohkeasti kysymyksiä, palautetta ja kokemuksia jos olette jo käyttänyt palveluitamme.
 
http://www.keikkalasku.fi
 
Lasse Parkkila / Keikkalasku.fi
 
TomiA.
06.03.2016 00:59:15
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen tutustunut sivustoon muutamia kertoja! Yhteistyö sinun kanssa voisi kiinnostaa myös lauluntekohommien suhteen kun pelkästään Keikkalasku-palvelun.
 
Jokin aika sitten saatoin lähettää sinulle viestiä joko pikaviestin tai sähköpostin kautta mutta voi olla että muistan väärin.
 
Nimeni on Tomi Antinoja
sickboy
07.03.2016 11:17:53
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei. Vastasin pikaviestiisi.
 
TomiA.: Olen tutustunut sivustoon muutamia kertoja! Yhteistyö sinun kanssa voisi kiinnostaa myös lauluntekohommien suhteen kun pelkästään Keikkalasku-palvelun.
 
Jokin aika sitten saatoin lähettää sinulle viestiä joko pikaviestin tai sähköpostin kautta mutta voi olla että muistan väärin.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «