Muusikoiden.net
07.12.2016
OGRE | Klikkaa tästä lisätietoa ja jälleenmyyjät 

Työ musiikkialalla »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Työskentely musiikkialalla kiinnostaa
1
TomiA.
10.01.2016 02:53:46
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ajatella että musiikkialalta löytyy sellaisia muusikoita jotka ovat itseoppineet joitain musiikkiin liittyvää, esimerkiksi olen jonkin verran itseoppinut sanoittamista, konemusiikin tekoa, rumpujensoittoa ja kitaransoittoa mutta käyn nykyään myös laulu- ja soittotunneilla, ennen sitä olin musiikkiterapiassa 1999-2004. Lisäksi laulamisesta kokemuksia olen kerännyt niin kuorolaulusta, karaokesta kuin omilta laulukeikoilta etenkin kun olen tehnyt keikkoja trubaduurina ja katumuusikkona.

Moni itseoppinut muusikko on varmasti käynyt myös kansankoulussa tai peruskoulussa musiikkitunneilla (peruskoulu ja kansankoulu ei taida olla sama asia) kun miettii sitä että ala- ja yläasteilla musiikki kuuluu oppiaineisiin. Niin kun minäkin olen oppinut laulamaan peruskoulussa.

Se että muusikko olisi itseoppinut ei varmasti estä musiikkialalle työllistymistä, esimerkiksi olen alkanut tehdä omia kappaleita niin sooloartistina kuin Tuura- ja Einestein-yhtyeissä, lisäksi suunnitella on myös muitakin musiikkiprojekteja ja lisäksi yhteistyö eri artistien kanssa, tuottaminen, äänittäminen sekä miksaaminen ovat alkaneet kiinnostaa minua niin paljon että voisin kuvitella itseäni myös yrittäjäksi.

Henri Henri Olavi
10.01.2016 13:35:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hienoa, että kiinnostaa! Ei muuta kuin työskentelemään.

I'm sticking pins and needles in this stinking rot flesh-like substitute pieces of half cooked meat that are walking on this earth.
TomiA.
12.02.2016 23:32:53
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen jopa harkinnut oman yrityksen perustamista. Tällä hetkellä kokeilen yritystoimintaa UKKO-kevytyrittäjyyspalvelussa. Lisäksi yrittäjyysopinnot kiinnostaa minua.

Nimeni on Tomi Antinoja
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti