Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Työ musiikkialalla »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Siviilipalvelus musiikkialalla (studiot,keikkapaikat ym)
1
nniksu
21.10.2015 22:21:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terve! Olis alkamassa sivari tässä ens vuonna ja mietiskelen että mihin olis mahdollista hakee sivariin musiikkibisneksessä ilman koulutusta? Lähihoitajan ammatti alla ja halu oppia musahommia ois kova! Heitelkää jotai mestoja pk-seudulta jos tulee mieleen. Thanks!
 
Vessajono
21.10.2015 23:10:48 (muokattu 21.10.2015 23:11:40)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sivaripaikat ei saa olla yrityksiä joten se rajoittaa aika paljon. Lähinnä ne on noi oppilaitokset jotka on mahdollisia vaihtoehtoja.
 
e: tosin yhdistykset voi toki ottaa, muistaakseni ainakin Jelmu on ottanut sivareita.
 
Dr. Funkenstein: Hattu nousee kyllä teille, jonkunhan ne on ne rahat otettava pois. Nobelaneria ja pitkää ikää sinne.
KTR
22.10.2015 20:06:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En tiedä yhtään onko tänne mahiksia tai semmosta, mutta kun tuli vaan mieleen niin pistetään http://gloria.munstadi.fi/toihin-gloriaan/
 
Jooba
26.10.2015 21:26:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gloriassa on nykyään älyttömät desibelirajat kiitos rikkaiden asuntokauppojen venuen yläkerrassa. Siellä et näe enää yhtään normaalia keikkameteliä sisältävää tapahtumaa vaan kaikki ovat seminaareja ja näyttelyitä.
 
Mun vahva suositus on Nosturi (Elmu). Siellä on ollut sivareita ja on tälläkin hetkellä.
 
nisumaka
30.10.2015 08:24:27 (muokattu 30.10.2015 08:25:08)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tosin yhdistykset voi toki ottaa
Mä tiedän pari AV-lafkaa, jotka ovat ottaneet sivareita. Tosin nää kundit olivat käyneet insinööripuolen koulutuksen. Mutta kyllä siis mahdollista on suorittaa siviilipalvelus ainakin esim. viestintäteknologian puitteissa. Edit: Sorry, siis "lafkojen" toiminta on yhdistysmuodossa.
 
vesguR
30.10.2015 12:22:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kulttuurikeskus myös ottaa sivareita ainakin Kanneltaloon, Malmitaloon ja Stoalle. Itse olin vuoden kantsussa, Stoan paikka muistaakseni alkaa tammikuussa ja malmi/kantsu syys-lokakuussa.
 
Feedback will free your mind and set you free
eelu
25.04.2016 12:30:13
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Espan lavalla oon nähnyt sivareita mikserin takana. Myös Kaapelitehtaalla taitaa olla, en kyllä tiedä missä hommissa.
 
You never see an old man eating a Twix.
Volpe
13.05.2016 07:56:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mites teatterit? Musaa on sielläkin.
Tampereen teatterin yhdessä näytöksessä oli "roudari" kuulemma siviilipalvelusmies.
Siis esitti näytöksessä roudaria ja loppukohtauksessa pääsi soolonkin laulamaan.
Sitä en tiedä mitä muuta hommaan kuului.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «