Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Työ musiikkialalla »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Musiikkiopistoon 18-vuotiaana?
1
Charge
24.05.2012 21:59:53
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli onko näin yli-ikäisenä mahdollista päästä enää musiikkiopistoon opiskelemaan? Lukion loputtua joudun muuttamaan jonnekin toiselle paikkakunnalle yliopistoon, ja tahtoisin jatkaa pianotunteja ja opiskella mahdollisesti vielä lauluakin. Musiikkiopiston lukukausimaksutkin sopisivat varmasti opiskelijabudjettiin yksityisen soitonopetuksen kustannuksia paremmin. Eli auttaisko joku tyhmää tietämätöntä, vai kyselenkö hassuja.
 
"Historys Written Today".
nisumaka
25.05.2012 13:45:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minne nyt ikinä menetkin, siis paikkakunnalle, niin selvitäpä sieltä paikallisesta musiikkiopistosta ottavatko he niin sanottuja aikuisopiskelijoita. Keskiasteen musiikkioppilaitoksissa tämä on nykyään aika yleistä. Samaten sieltä saattaa löytyä mahdollisuus tehdä näyttötutkintoja, joten sinulla voidaan luoda itsellesi sopiva opiskeluohjelma. Musiikkiopistossa pystyy opiskelemaan konservatorion alkupään kursseja myös, eli taso ei ole opisto-> korkeakoulutus, vaan opisto menee huomattavasti pidemmälle, joten ongelmia ei myöskään tämän takia luulisi tulevan. Voit sitten jatkaa konservatoriossa esimerkiksi suoritettuasi opistotutkintoja, ja näitä lasketaan siellä hyväksi.
 
Charge
25.05.2012 15:29:05
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitos paljon valaisevasta vastauksesta. :)
 
"Historys Written Today".
annananna
26.05.2012 17:54:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei mee vaan rohkeasti mukaan. Musaopistossa voi opiskella paljon kaikenlaista ihan sävellyksestä lähtien. Mä olen itse saavuttamassa tuon musiikkiopiston päättötodistuksen eli laajan oppimäärän piakkoin ja kivaa on ollut. en aio luultavimmin jatkaa eteenpäin opinnoissani, koskapa minulla on jo 3.5 vuotta takana ja se alkaa olla jo aika pitkä koulutus eli mun koulu loppuu näillänäkymin tänä keväänä.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «