Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Työ musiikkialalla »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: TAMK, Turun amk, Sibelius-Akatemia: säveltäjä
1
antipathy
02.01.2012 14:52:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen tutkinut jatko-opiskelumahdollisuuksia ja säveltäjän koulutuspaikkoja katsellessa huomannut, että valintakokeet ym. keskittyy pääosin klassiseen musiikkiin. Tarkoittaako tämä sitä, että siellä opetetaan klassista ja sinne otetaan klassisia säveltäjiä? Mun biisini kun on hieman erityylistä.. Mikä siis olisi paras vaihtoehto jos haluaa tehdä "kevyempää" musiikkia? Tiedän, että Metropoliassa on pop/jazz-linja, mutta sinne sopivaa instrumenttia mulla ei ole..
 
Timo.T
07.04.2012 22:04:05
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

antipathy: Olen tutkinut jatko-opiskelumahdollisuuksia ja säveltäjän koulutuspaikkoja katsellessa huomannut, että valintakokeet ym. keskittyy pääosin klassiseen musiikkiin. Tarkoittaako tämä sitä, että siellä opetetaan klassista ja sinne otetaan klassisia säveltäjiä? Mun biisini kun on hieman erityylistä.. Mikä siis olisi paras vaihtoehto jos haluaa tehdä "kevyempää" musiikkia? Tiedän, että Metropoliassa on pop/jazz-linja, mutta sinne sopivaa instrumenttia mulla ei ole..
 
kannattaa vaan soittaa ja kysyä, ne osaa yleensä neuvoa kouluissa ihan hyvin.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «