Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Työ musiikkialalla »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Musiikkiteknologi, Salpaus
1 2 3
Janus
16.04.2014 18:01:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

maelstorm: ... mutta kun tehtävänanto ei kuitenkaan ole:"Tee mainosjingle, pituus 30 sekuntia", sillä jos olisi, niin ei olisi tarvinnut mitään alkaa täällä kyselemäänkään.
 
Ei toki, tehtävänanto kuuluu: Laadi itsestäsi 30 sekunnin mittainen äänimainos, jossa tuot esiin, miksi juuri sinut pitäisi valita opiskelemaan musiikkiteknologiaa. Mainoksessa pitää olla itse äänittämääsi musiikkia, jota voit olla käsitellyt haluamallasi tavalla.
 
Eihän tuossa mitään epäselvää pitäisi olla, hihat ylös vain ja hommiin.
 
EikkaKuikka
16.04.2014 20:38:37 (muokattu 18.04.2014 09:52:26)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oma "mainokseni" vuosi sitten sisälsi parissa-kolmessa tunnissa sävelletyn+soitetun akkari/basso/ohjelmoidut rummut -taustan jonka päälle pidin puheeni, eli esittelin itseni ja kerroin parilla lauseella miksi ala kiinnostaa.
 
Ennakkotehtävän pointtina ei ensisijaisesti ole niinkään mitata hakijoiden teknistä osaamista tai tuotoksen kaupallista laatua. Sitä kannattaa ehkä mieluummin ajatella itsensä esittelyllä, valintaa tekevät henkilöt saavat niistä ensimmäisen konkreettisen vaikutelman hakijoista.
 
Siis näin niinku mun mielestä.
 
Edit. Lisätään nyt kuitenkin että ei mainoksen korkealaatuisuudesta tietty kuitenkaan ainakaan haittaa ole.
 
yykaakoonee
ganesha
16.04.2014 21:07:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EikkaKuikka: Oma "mainokseni" vuosi sitten sisälsi parissa-kolmessa tunnissa sävelletyn+soitetun akkari/basso/ohjelmoidut rummut -taustan jonka päälle pidin puheeni, eli esittelin itseni ja kerroin parilla lauseella miksi ala kiinnostaa.
 
Ennakkotehtävän pointtina ei ensisijaisesti ole niinkään mitata hakijoiden teknistä osaamista tai tuotoksen kaupallista laatua. Sitä kannattaa ehkä mieluummin ajatella itsensä esittelyllä, valintaa tekevät henkilöt saavat niistä ensimmäisen konkreettisen vaikutelman hakijoista.
 
Siis näin niinku mun mielestä.

 
näin mäkin ajattelin tuon duunata, eli kaivella arkistoista joitain onnistuneita pätkiä ja siihen päälle vetää voice overina lyhyt esittäytyminen.
 
Master Of Disaster
17.04.2014 09:39:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miulla on taas annettavaa, jee! Tällasella mie pääsin sisään:
https://soundcloud.com/antti-laukkanen-1/nimainos-ennakkoteht-v
 
Siihen sitten tietty vielä päälle se kirjoitelma, jossa kertoilin mitä oli missäkin biisissä minun soittamaa tai äänittämää.
 
Lahjattomatkin laulaa.
maelstorm
27.04.2014 20:32:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kiitos kaikille pohdiskeluni jälkeen kirjoittaneille oikein paljon, kakka on nyt taputeltu pakettiin ja uskoisin, että mulle oli apua kovasti siitä, että täällä oli pientä juttua asiasta. Helpotti tekemistä.
 
artzirocks
13.06.2014 16:39:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko tääl ketään, joka pääsi sisään nyt ja kulkee kouluun Helsingistä käsin (tai joka opiskelee tuolla vielä ens vuoden)? Mä pääsin ite sisään ja olisi tarkoitus Helsingistä käsin tuonne kulkea. Yhteiskyyditykset ois tosi jees idea, joten laittakaa mulle vaikka yksityisviestii, jos ois muita Helsingistä käsin kulkevia.
 
PS. Mulla on siis oma auto käytössä.
 
ganesha
13.06.2014 21:44:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

artzirocks: Onko tääl ketään, joka pääsi sisään nyt ja kulkee kouluun Helsingistä käsin (tai joka opiskelee tuolla vielä ens vuoden)? Mä pääsin ite sisään ja olisi tarkoitus Helsingistä käsin tuonne kulkea. Yhteiskyyditykset ois tosi jees idea, joten laittakaa mulle vaikka yksityisviestii, jos ois muita Helsingistä käsin kulkevia.
 
PS. Mulla on siis oma auto käytössä.

 
jokos noi tulokset tuli? täällä kun jotain katkoksia postinjakelussa niin ei oo midistä tuolta koulun suunnalta kuulunut...olettaisin, että myös hylkäävä tulos ilmoitettais kirjallisesti hakijoille?
 
Janus
13.06.2014 21:59:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ganesha: jokos noi tulokset tuli? täällä kun jotain katkoksia postinjakelussa niin ei oo midistä tuolta koulun suunnalta kuulunut...olettaisin, että myös hylkäävä tulos ilmoitettais kirjallisesti hakijoille?
 
http://www.salpaus.fi/Ajankohtaista … teishaussa-valitut-opiskelijat.aspx
 
Hylkääviä tuloksia ei erikseen ilmoiteta oikeastaan mistään oppilaitoksesta valinnan ulkopuolelle jääneille hakijoille (joistakin voi toki jälkikäteen kysyä palautetta valintakoesuorituksestaan). Tuolta listastahan näkee, onko osunut omalle kohdalle (etenkin jos tietää/muistaa, antoiko julkaista nimen Internetissä), ja opintosihteerille voi soittaa myös ja kysyä lisätietoja.
 
artzirocks
13.06.2014 22:10:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tulokset näkyy vain yhteishaun osalta tuolla nettisivulla, ei erillishaun. Jouduin soittamaan opintosihteerille, joka kertoi, että erillishakutulokset tulee vain kirjeitse. Hän kertoi kuitenkin puhelimessa, että mun nimi löytyi sisäänpäässeistä erillishaussa hakeneista.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «