Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Työ musiikkialalla »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Haluaisin
1
h6ss4
29.11.2011 22:40:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mennä johonkin musiikkikouluun (Tampereen konservatoriolle) ensi vuonna. Oon soittanut rumpuja n.5 v (josta 1 lukukauden opistossa + 1/3 teoria), bassoa n.1v ja pianoa pari kuukautta. Teoria vastaa puuttein, mm. sanastoa lukuunottamatta 3/3sta. Osaan laulaa, vaikkakin harjaantumattomalla tekniikalla. Jazz on lähellä sydäntä. Abskorva. 21v.
 
Kertokaa mulle tuleeko ongelmia sen kanssa, että ei ole tutkintotodistuksia liittyen musiikkiin jos hakee konsalle muusikon linjalle, pääsenkö edes pääsykokeisiin? Mitä kaikkea mun oikeesti tarvii ja kannattaa osata ja tietää ja mitä ei? Paljonko ne arvostelijat oikeesti arvostaa sävelkorvaa ja omansuuntaista taitoa verrattuna virallisiin tutkintoihin?
 
Siksi kysyn, että aion hakea kouluihin, mutta sitä ennen tahdon suunnata itseopiskelujen päämääriä hyödyllisiksi.
 
Vastaajille suurkiitos!!
 
turs
29.11.2011 22:54:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tampereen konservatoriohan on todella pitkälle klassinen, siellä ei ymmärtääkseni pääse juuri muuta soittamaan. Rytmimusiikkia opetetaan mm. helsingissä, jyväskylässä ja kuopiossa. Taitaa nuo olla ne arvostetuimmat... mutta löytyy niitä muualtakin. Rytmimuusiikkia voisit päästäkkin opiskelemaan kuvailemallasi taustalla, pääsykokeissa toki pitää jonkun verran menestyä. Pääsykokeisiin päässee suoraan muualle paitsi helsinkiin pitää lähettää esikarsinta nauhoitus.
 
sickboy
05.02.2012 22:09:54
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paremmalla otsikolla voisit saada enemmän vastauksia.
 
Työ musiikkialalla-palsta sisältää tosi monta topiccia samasta aiheesta. Koluappas ensin ne läpi, vastaukset löytyvät varmasti jo niistä. En jaksa listata samoja asioita uudestaan, eikä varmaan jaksa moni muukaan. Heti ekalla sivulla on jo useampi topicci vastaavasta aiheesta.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «