Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Työ musiikkialalla »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Siba / Sävellys ja musiikinteoria
1
oppioja
13.02.2008 10:08:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei,
 
Olen ajatellut hakea sävellyksen koulutusohjelmaan Sibelius Akatemiaan ja pyytäisin kommentteja jo hakeneilta / koulutukseen päässeiltä teoksistanne, joita olette hakemuksen yhteydessä ko. laitokseen toimittaneet. Näytteitä orkesteriteoksista, pienimuotoisempia sävellyksiä (kuten pianokappaleita ja lauluja)jne?
 
Lisäksi kiinnostaisi tuo käytännön muusikkouden, ts. soittotaidon merkitys valintakokeessa.. olen itse soittanut liki vuosikymmenen erinäisiä instrumentteja laidasta laitaan, mutta muusikkona olen suoraan sanoen kehnonhko (sormet vaan eivät toimi ja kärsin vieraiden ihmisten keskuudessa kaiken lisäksi pahasta kramppikuumeesta :( ).
 
Ja kiinnostaisi myös tietää koulutukseen päässeiden aiemmasta tasosta teorian suhteen? Tarkoitan, että oletteko kaikki ns. ihmelapsia, jotka ovat kirjoittaneet Bachinkin ylittävää kontrapunktia jo vauvatuolissaan ja opiskelleet ankaraa satsia vuosikymmenen ennen hakemista..
 
Laitoin tämän eilen suomi24.fi:n, mutta hiljaista on neuvojen suhteen ollut, jospa täältä saisi jonkinlaista tietoa..
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «