Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Työ musiikkialalla »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Musiikin AMK-tason opetus Kuopiossa!?!
1
Bassballs
20.06.2007 20:15:02
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kenelläkään tietoa Savonia-AMKin Pop/Jazz-musiikinopetuksen tilasta ja kohtalosta??
 
Täällä Joensuussa nimittäin on liikkunut huhuja, että sitä oltaisiin lopettamassa, mutta ainakin nyt keväällä sinne oli vielä haku.
 
Itselleni on muodostunut sellainen kuva, että lopetuspuheet ovat paskapuhetta, joilla ehkä yritetään saada joensuun(pohjois-karjalan) AMK:in musiikinkoulutuksen Popjazz-osastolle enemmän hakijoita.
 
Kysymys kuuluukin, että mitä järkeä olisi lakkauttaa PopJazz-pedagogiikan opettaminen Kuopiossa, joka kuitenkin on paljon virkeämpi musiikkikaupunki kuin esim. Joensuu??
 
P.S Olisin nimittäin itse tänä keväänä hakenut Savonia AMKin musalinjalle, jos lakkautushuhut eivät olisi tavoittaneet korvaani..
 
Gov't Mule on paras!
Haipuma
21.06.2007 09:00:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En osaa mitään varmaa sanoa, mutta mäkin olen kuullut parista suunnasta että sitä oltaisi kuoppaamassa...
 
"Sain eka kerran tuossa -84 ja heti perään -96. Sen jälkeen on ollut hiljaista." -Ravintelissa kuultuja
-Jere-
01.07.2007 21:12:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Koulu on todella hyvä, sitä ei olla lakkauttamassa, tilat ovat todella hyvät (ylen vanhat äänieristetyt akustoidut) studio tilat. opettajat ovat mahtavia. Itse opiskelen laitoksessa ja olen kyllä tyytyväinen. Pianisteja koulussa ei ole kuin yksi että niitä lisää hakemaan.
 
No hei, onhan se nyt tosiaan!
Bassballs
02.07.2007 12:30:25
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Koulu on todella hyvä, sitä ei olla lakkauttamassa, tilat ovat todella hyvät (ylen vanhat äänieristetyt akustoidut) studio tilat. opettajat ovat mahtavia. Itse opiskelen laitoksessa ja olen kyllä tyytyväinen. Pianisteja koulussa ei ole kuin yksi että niitä lisää hakemaan.
 
Onko basisteja paljon?
 
Joensuun(pohjois-karjalan) AMK:ille niitä haki kaiketi vain kaksi, joista toinen(minä) jätti ilmaantumatta pääsykokeisiin.
 
Gov't Mule on paras!
Suu
03.07.2007 01:00:29 (muokattu 03.07.2007 01:23:53)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tais se toinenkin basisti skipata Joensuun amk:in pääsykokeet?
 
Mjoo. Joensuusta oon lähinnä itse kuullu huhuja että sitä ollaan kuoppaamassa. :D
Jostain syystä itselle tuli myös kuva, että tota huhua Kuopiosta on levitetty sen takia että siitä olisi etua Joensuulle. Kai ne osaltaan kilpailee samoilla seuduilla asuvista. Tiedä sitten noista mihin pitäisi uskoa. Jää nähtäväksi.
 
Joensuun amk:ista kierteli keväällä porukkaa 2.asteen konsilla buffaamassa koulutusta. Ei vakuuttanut, lähinnä aiheutti vastareaktion. Ko. "mainos" oli yksi syistä miksi Joensuun amk:ia ei löytynyt mun hakuvalikosta. Esitystä katselin laulajan näkökulmasta, ja muiden esiintyjien suitsutus mukana ollutta laulajatarta kohtaan ei oikein kohdannut sen kertaisen ulosannin tasoa. Muiltakaan osin en sykähtynyt vaik kai ne osas soittaa. Ainoa mikä esityksessä ilahdutti, oli etnopuolen soittajat. Ne oli hyviä.
 
Kuopiosta kiinnostuin Sanni Orasmaan vuoksi. Toivottavasti hän jatkaa ensi vuonnakin Savonian leivissä, vaikka ilmeisesti on hakenut PJK:lle opettamaan kans. Huhuja huhuja.. Itsellä Savonia oli kakkosvaihtoehtona Stadian jälkeen.
 
sound in - pleasure out
Bassballs
03.07.2007 22:56:19
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joensuun amk:ista kierteli keväällä porukkaa 2.asteen konsilla buffaamassa koulutusta. Ei vakuuttanut, lähinnä aiheutti vastareaktion. Ko. "mainos" oli yksi syistä miksi Joensuun amk:ia ei löytynyt mun hakuvalikosta. Esitystä katselin laulajan näkökulmasta, ja muiden esiintyjien suitsutus mukana ollutta laulajatarta kohtaan ei oikein kohdannut sen kertaisen ulosannin tasoa. Muiltakaan osin en sykähtynyt vaik kai ne osas soittaa. Ainoa mikä esityksessä ilahdutti, oli etnopuolen soittajat. Ne oli hyviä.
 
Heh.. tuttu tunne. Etnopuolella on täälläpäin muutenkin ehkä hitusen verran parempi henki ja vahvempi jalansija. Pohjois-Karjala on kuitenkin vahvaa kansanmusiikkialuetta.
 
Polttakaa KELAn toimistot!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «