Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rummut: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Vesa-Matti Loiri ja rummut
1 2 3
hollmi-5
09.11.2006 11:25:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En tiä mut onkos se ollu joskus HJK:n varamaalivahti? Mun mielestä se oli Finnairin Pallo, mutta kuka muistaa varmasti. Rumpusoolon muistelen nähneeni jossakin sketsissä, mutta taisi olla semmoista kohkaamista...
 
http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm
nappo
09.11.2006 11:42:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jep. Loiri on pelannut sekä HJK:ssa että FinnPa:ssa. Ollut myös Suomen mestari käsipallossa ym. Ja nyrkkeilyssäkin kova luu. Rumpalitaidoista en olekaan aikaisemmin tiennyt. :)
 
Lets fucking die!
TAMAS
09.11.2006 11:53:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jep. Loiri on pelannut sekä HJK:ssa että FinnPa:ssa. Ollut myös Suomen mestari käsipallossa ym. Ja nyrkkeilyssäkin kova luu. Rumpalitaidoista en olekaan aikaisemmin tiennyt. :)
 
Taitava myös biljardissa.
 
Kurjuuden Kuningas.
Peicco
09.11.2006 11:56:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jep. Loiri on pelannut sekä HJK:ssa että FinnPa:ssa. Ollut myös Suomen mestari käsipallossa ym. Ja nyrkkeilyssäkin kova luu. Rumpalitaidoista en olekaan aikaisemmin tiennyt. :)
 
Monilahjakkuus. Televisiotuotannot lienee sitä heikompaa Loiria...
 
A bank is a place that will lend you money if you can prove that you don't need it. -Bob Hope
Epämuusikko
09.11.2006 13:06:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.youtube.com/watch?v=g7RjPCCuyzo
 
Onkos tämä just se congas-pätkä?

 
väärä threadi :)
 
TOTO on parhaimmillaankin TOTOa. Bustard #1
moderndrummer88
09.11.2006 14:12:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

väärä threadi :)
 
Hehhahh :P
 
Anyone using any such item will be tortured to death by making him/her listen Dave Weckl's solo material for one 24 hours
Speedy
09.11.2006 16:13:52
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jossakin mustavalko Uunossahan se heitti rumpusoolon..
 
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
gulfstream650
09.11.2006 16:21:06
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuon congapätkän oon kyllä kuullu ja olihan se kyllä aika mieletön. Ja on muten aika uskomaton biljardihaikin tuo Vesku... Mutta mikä on se jättiläismäinen kyhmy/patti siinä sen kyynärpäässä??
 
Tenniskyynärpää. Aika lailla kohta leikkauskunnossa...
 
Svengaa kuin saksanhirvi.
ramzuz
09.11.2006 22:09:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Biljardissa se on aivan uskomaton! Joskus sitä armeijan pöydän tyhjennystä kuolailtiin useamman kerran. Meinaan oikeasti yks suomen kovimpia Poolin hakkaajia.
 
Ei sulla olis hiilitabletteja?
Koplinki
09.11.2006 22:19:18 (muokattu 09.11.2006 22:19:37)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse olen jutellut jopa Loirin rumpusetistä itse Loirin kanssa joskus Sokkotanssi -elokuvan kuvausten aikana (elokuvasta suurin osa tehtiin lähellä entistä kotiamme ja näyttelijät söivät meidän talossa, koska oli älyttömän kylmä).. Olin silloin kyllä aika pieni, enkä tajunnut merkeistä yms yhtään mitään.
 
Älä sää tuu siihen kukkoilemaa! Kirka saatana... (Jackpot)
Jape Muusa
10.11.2006 08:52:29
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.youtube.com/watch?v=g7RjPCCuyzo
Onkos tämä just se congas-pätkä?

 
Siinä pojat vähän tulkinnan mallia!:)
 
Loppujen lopuksi tärkeintä ei ehkä olekkaan päämäärä,vaan itse liike!?!
Tracer
10.11.2006 13:44:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No joo, tulkintaa tietysti tuokin.
 
Mun mielestä Loirin harkintakyky on jo kauan sitten pettänyt. Näyttelemisestä en sano mitään, huilua mies soittaa kyllä hyvin ja rumpalointia en ole kuullut.
Sen sijaan laulu on poikkeuksetta järkyttävää kuultavaa. Eilen pyöri kauhukseni tv-spotti ilmeisesti tästä uudesta levystä, jossa Loiri coveroi mm. Kolmatta Naista.
Kyllä meni kahvit väärään kurkkuun. No toivottavasti Pesola-Hanhiniemi & kumpp. pystyvät edes hieman hymyilemään kyynelten läpi matkalla pankkiin...
 
Ainoa heikkouteni on äärimmäinen nopeus
Niq
10.11.2006 14:39:10
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sen sijaan laulu on poikkeuksetta järkyttävää kuultavaa.
 
Mä taas tykkään sen tulkinnasta, liekö sitten makuasia. En tiedä onko niin kova laulaja, mutta tulkitsijana aivan ässä.
 
"I have a cunning plan" -Baldrick
hollmi-5
10.11.2006 15:46:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tulkitsijana aivan ässä. Jos joku katsoi vaikkapa Kari Tapion juhlakeikkaa vuosi sitten televisiosta, saattoi helposti todeta Veskun korjanneen potin.
 
Samoin ihan livenä Vesku on Suomen parhaita esiintyjiä. Olen nähnyt monta kertaa 1982-2006. Aina hyvä bändi taustalla ja ukko on mahtava tulkitsija.
 
http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm
Bacchus
10.11.2006 15:55:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä taas tykkään sen tulkinnasta, liekö sitten makuasia. En tiedä onko niin kova laulaja, mutta tulkitsijana aivan ässä.
 
Minäkin diggaan Loirin tulkinnasta ja äänestä. Veskussa on botnea.;)
 
"You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you"
gulfstream650
10.11.2006 16:06:22
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jossakin mustavalko Uunossahan se heitti rumpusoolon..
 
Kuka partasuinen rumpali esiintyi siinä Uunossa, jossa Uuno tilasi kavereidensa kanssa Einin esiintymään ravintolan kabinettiin? Sama kaveri esiintyi joskus muistaakseni Lauantaitansseissa...
 
Svengaa kuin saksanhirvi.
Nolte
10.11.2006 17:15:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänään tuli radiosta Loirin tulkinta Tehosekoittimen biisistä Hetken Tie On Kevyt tjs., ja se ei ainakaan kuulostanut mitenkään pahalta. Pikemminkin aika hyvältä. Tuli kyllä vankasti mieleen ne Cashin "rock"-vetäisyt.
 
Hyvät kamat - huono soittaja!
Sonormies
10.11.2006 19:11:56 (muokattu 10.11.2006 19:12:29)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuka partasuinen rumpali esiintyi siinä Uunossa, jossa Uuno tilasi kavereidensa kanssa Einin esiintymään ravintolan kabinettiin? Sama kaveri esiintyi joskus muistaakseni Lauantaitansseissa...
 
En ole kyseistä pätkää nähnyt, mutta kuvauksesta ja Lauantaitanssit-vihjeestä päätellen veikkaan, että kyseessä voisi olla Nappi Ikonen. Veteli ammattitaidolla vuositolkulla parran kera Launtaitansseissa. Nappi soitti muistaakseni Premiereillä, kun olin samalla keikalla reilut 20 vuotta sitten.
 
"Vaikka rahaa painetaankin päivittäin lisää, niin minulle eivät suostu sitä lähettämään." -nimimerkki Rocksterin yritys taltuttaa krooninen rahapula
gulfstream650
10.11.2006 19:34:02
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En ole kyseistä pätkää nähnyt, mutta kuvauksesta ja Lauantaitanssit-vihjeestä päätellen veikkaan, että kyseessä voisi olla Nappi Ikonen. Veteli ammattitaidolla vuositolkulla parran kera Launtaitansseissa. Nappi soitti muistaakseni Premiereillä, kun olin samalla keikalla reilut 20 vuotta sitten.
 
Nappi se oli. Muistelen, että ihan pikkupoikana olisin nähnyt hänellä Ludwigit? Hmmm...
 
Svengaa kuin saksanhirvi.
Peicco
10.11.2006 19:50:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Samoin ihan livenä Vesku on Suomen parhaita esiintyjiä. Olen nähnyt monta kertaa 1982-2006. Aina hyvä bändi taustalla ja ukko on mahtava tulkitsija.
 
Mäkin diggaan Veskusta jossain määrin, mutta jotenkin mulle on jäänyt sellanen kuva, että hän tulkitsee kaiken vähän samalla kaavalla.
 
A bank is a place that will lend you money if you can prove that you don't need it. -Bob Hope
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «