Muusikoiden.net
03.12.2016

Rummut: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Amatööreille ja avarakatseisille musiikin ystäville.
1 2
Rodeo
16.02.2015 22:37:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Soittoa rakkaudesta soittamiseen ja musiikkiin.

Duro
16.02.2015 22:39:07

Allrighty. Mikähän oli aiheen pointti?

Vuoden "taidot riitti, kunto ei": Duro (c) juici
Rodeo
16.02.2015 22:44:53

Duro: Allrighty. Mikähän oli aiheen pointti?

Pois lastentarha meiningistä. Kauas siitä! Asiallista keskustelua rumpujen soitosta. Ton Pitäis siis olla otsikkona.

Duro
16.02.2015 22:47:50 (muokattu 16.02.2015 22:50:12)

Vapaamielistä keskustelua rumpujen soittamisesta on ainakin munsta ollut ihan asiallinen suurimmaks osaks ja ajaa saman asian kuin tämäkin. Eiköhän tuo yksi yleisaihe riitä.

Vuoden "taidot riitti, kunto ei": Duro (c) juici
-Dr.DW-
16.02.2015 22:51:38

Ei ole olemassakaan "strictly business" -topikkia täällä... Ennemmin tai myöhemmin joku laittaa läkkäriksi.
Lukkoa, joka topikki sisältää otsikon.

Bombing for peace is just like fucking for virginity.
-Dr.DW-
16.02.2015 22:58:47

...Tai fuck if I know, kokeillaan! :D

En kyllä äkikseltään löydä muuta kun tämän minkä johonkin threadiin jo postasinkin... Jees kuunneltavaa ja tempo sekä jutun juoni kestää samana läpi biisin -oikein mukavaa kuunneltavaa! Treeniklikkinäkin toimii varmasto ihan täysillä, ainakin joitakin groovejuttuja olen ammentanut itse...

Kaminanda-Alchemy resonance

https://www.youtube.com/watch?v=anahKkdKRYE

Rodeo
16.02.2015 23:01:14

-Dr.DW-: Ei ole olemassakaan "strictly business" -topikkia täällä... Ennemmin tai myöhemmin joku laittaa läkkäriksi.
Lukkoa, joka topikki sisältää otsikon.

Kelasin rumpaleita jotka tykkää soittamisesta ja ei syystä tai toisesta ole pro muusikoita.
Meitä on monenlaisia ihmisiä ja rumpaleita myös. Jotkut jopa vammautuneita. Esim. minä.

Rodeo
16.02.2015 23:05:25

-Dr.DW-: ...Tai fuck if I know, kokeillaan! :D

En kyllä äkikseltään löydä muuta kun tämän minkä johonkin threadiin jo postasinkin... Jees kuunneltavaa ja tempo sekä jutun juoni kestää samana läpi biisin -oikein mukavaa kuunneltavaa! Treeniklikkinäkin toimii varmasto ihan täysillä, ainakin joitakin groovejuttuja olen ammentanut itse...

Kaminanda-Alchemy resonance

https://www.youtube.com/watch?v=anahKkdKRYE

Asiallista musiikkia!

-Dr.DW-
16.02.2015 23:09:05

Rodeo: Kelasin rumpaleita jotka tykkää soittamisesta ja ei syystä tai toisesta ole pro muusikoita.
Meitä on monenlaisia ihmisiä ja rumpaleita myös. Jotkut jopa vammautuneita. Esim. minä.

Pro muusikoita on tässä maassa todella vähän... Ainakin suhteutettuna väkilukuun... Niinku Hollmikin tuumasi, että hänenkin liksoistaan tulee vain n.20% musiikista... Eihän hän ole vielä puoliammattilainenkaan? Soittaa tosin kuin täyspäivä proo.

Heh, mutta joo... Vammautumiset on kyllä karuja juttuja. Hieman klinkkana itsekin ja toivon että ajallaan vielä tuleepi jalka. Mistä näistä ikinä tietää.

Olisihan se hienoa olla sellainen, joka itsensä pystyisi musiikilla elättämään. Taidot eikä elämäntilanteet, eivät sitä ole tällä hetkellä sallimassa.

Rodeo
16.02.2015 23:17:14

-Dr.DW-: Pro muusikoita on tässä maassa todella vähän... Ainakin suhteutettuna väkilukuun... Niinku Hollmikin tuumasi, että hänenkin liksoistaan tulee vain n.20% musiikista... Eihän hän ole vielä puoliammattilainenkaan? Soittaa tosin kuin täyspäivä proo.

Heh, mutta joo... Vammautumiset on kyllä karuja juttuja. Hieman klinkkana itsekin ja toivon että ajallaan vielä tuleepi jalka. Mistä näistä ikinä tietää.

Olisihan se hienoa olla sellainen, joka itsensä pystyisi musiikilla elättämään. Taidot eikä elämäntilanteet, eivät sitä ole tällä hetkellä sallimassa.

Nyt oot asian ytimes :D

-Dr.DW-
16.02.2015 23:22:29

Rodeo: Nyt oot asian ytimes :D

No olihan Def Leppardinkin rumpalilla vain yksi handu... Kysyitkö sinä joskus, että onko miten paha rasti soittaa basaria käsillä, jossakin topikissa?

Rodeo
16.02.2015 23:29:54

-Dr.DW-: No olihan Def Leppardinkin rumpalilla vain yksi handu... Kysyitkö sinä joskus, että onko miten paha rasti soittaa basaria käsillä, jossakin topikissa?

Ei nyt raajoja ole irti. Hyvä pointti. Siinä täytyy illa rakkaus musiikkiin että jaksaa vielä rumpuja soittaa jos on käsi pois pelistä :)

-Dr.DW-
16.02.2015 23:31:34 (muokattu 16.02.2015 23:33:25)

Rodeo: Ei nyt raajoja ole irti. Hyvä pointti. Siinä täytyy illa rakkaus musiikkiin että jaksaa vielä rumpuja soittaa jos on käsi pois pelistä :)

Niin ja että pääsee vielä ehdottomaan huippuun.

E: Eli siis Def Leppard:han oli ja onkin todella iso nimi.

Rodeo
16.02.2015 23:39:34

-Dr.DW-: Niin ja että pääsee vielä ehdottomaan huippuun.

E: Eli siis Def Leppard:han oli ja onkin todella iso nimi.

Sinnikäästi vaan takomaan rumpuja. Soittamaan siis.

-Dr.DW-
16.02.2015 23:49:34

Rodeo: Sinnikäästi vaan takomaan rumpuja. Soittamaan siis.

No sehän olisi suotavaa että ei koskaan luovuttaisi ja voimat olis suoraan runsaudensarvesta... Eihän se tietenkään niin ole... Parempi ottaa lomaa, jos pää ei kestä 110% omistautumista asialleen.

Rodeo
17.02.2015 00:01:10

-Dr.DW-: No sehän olisi suotavaa että ei koskaan luovuttaisi ja voimat olis suoraan runsaudensarvesta... Eihän se tietenkään niin ole... Parempi ottaa lomaa, jos pää ei kestä 110% omistautumista asialleen.

Totta. Oli mieten oli niin mä en ainakaan luovuta :)

-Dr.DW-
17.02.2015 00:08:25

Rodeo: Totta. Oli mieten oli niin mä en ainakaan luovuta :)

Se on kunniallinen asenne. Pidä siitä kiinni, aina.

Filippa
04.03.2015 03:17:52

-Dr.DW-: Se on kunniallinen asenne. Pidä siitä kiinni, aina.

Luin tänään siitä euroviisubändistä. Pitäiskö täällä ihan kysyä mitä olette mieltä siitä rumpalista. mun mielestä tosi hyvä! Tässä mun tekemää juttua https://www.dropbox.com/s/tl4zkda6c … 4h%C3%A4n%20edistyst%C3%A4.WAV?dl=0

-Dr.DW-
05.03.2015 20:43:44

Tekisipä mieli ostaa rumpusetin eteen seinälle ripustettavaksi sellainen koriste Katana... Se vähän niinkuin symboloisi ajatusta että pitäisi pyrkiä tarkkuuteen soitossa... Tai sitten voisi ottaa tyylin Drunken master! :D
Onhan tämä ajatus jo pitkään muhinut, mutta joskohan sen tässä joku päivä toteuttaisi?

Bombing for peace is like fucking for virginity.
tomboarmageddon
05.03.2015 22:24:10

-Dr.DW-: Tekisipä mieli ostaa rumpusetin eteen seinälle ripustettavaksi sellainen koriste Katana... Se vähän niinkuin symboloisi ajatusta että pitäisi pyrkiä tarkkuuteen soitossa... Tai sitten voisi ottaa tyylin Drunken master! :D
Onhan tämä ajatus jo pitkään muhinut, mutta joskohan sen tässä joku päivä toteuttaisi?

Hahhaa! Mun pitää laittaa sitte nyrkkeilyhanskat:) ?

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti