Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rummut: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Keith Moon
1 2 3
Epämuusikko
11.08.2015 16:17:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

PVC: Ai hitto soikoon minkä numerosarjan sain aikaan edellisellä viestilläni. Katsokaas aikaa! 17 17 17. Tämä ei mitenkään voi olla sattumaa, varsinkin kun formulakuski Bianchi kuoli aivan äskettäin, 7. kuukauden 17. päivänä, ajettuaan viime vuonna sangen kohtalokkaan mällin autolla numero 17. Numerologiassa 17 tunnetaan nimellä "tähti". Se on tarokkikorteissa (Tarot) kortti numero 17, jonka jälkeen tulee kortti numero 18 eli "Kuu". Ja tähdestä Keith Moonissa eli Keijo Kuussa oli tosiaan kyse, tai oikeammin Kuusta. Hänen sukunimensä Moon nimittäin viittaa Maata kiertävään kalpeaan taivaankappaleeseen. Näin oli tietysti asian laita myös yhtyeessä nimeltä The Beatles, jonka rumpali oli heppu nimeltä Starr, eli Star, mikä viittaa jälleen tähteen eli pyöreään, Ringon eli sormuksen muotoiseen taivaankappaleeseen. Starr soitti ensimmäisen kerran Beatlesissa 1962 ainoana hetkenä yli kahteen vuosituhanteen, jolloin kaikki seitsemän taivaankappaletta olivat järjestäytyneet astrologiseen konjunktioon eli suoraan riviin. Okei nyt kiireesti bänniä ylläpito. Pitää näet olla mahdollisimman tylsä ja tyhmä.
 
Oletko velho?
 
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
PVC
13.08.2015 14:40:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oikein arvattu. Erikoisalaani on musta magia.
 
fiesta2
16.08.2015 10:49:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moonin oma kommentti itsestään oli hyvä ja paikkaansapitävä. Meni jotenkin näin:
"Olen paras Keith Moon tyyppinen rumpali maailmassa"
 
Kailis
17.08.2015 21:28:48
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"My friends call me Keith, you can call me John".
 
TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin.
PVC
21.08.2015 20:40:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen miettinyt bändiä nimeltä The Ohw. Aivan konsertin aluksi se särkisi näyttävästi soittimensa. Konsertin loppu koostuisi bändin toivottomista yrityksistä soittaa rikkinäisillä soittimilla. Mitä mieltä olette voisiko tällä idealla rikastua?
 
sahkuifk
22.08.2015 01:19:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

PVC: Olen miettinyt bändiä nimeltä The Ohw. Aivan konsertin aluksi se särkisi näyttävästi soittimensa. Konsertin loppu koostuisi bändin toivottomista yrityksistä soittaa rikkinäisillä soittimilla. Mitä mieltä olette voisiko tällä idealla rikastua?
 
Kyllä voisi, soitinkauppias.
 
Silloin pitää puskee kun reikä on ruskee.
Kailis
22.08.2015 05:06:15
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

PVC: Olen miettinyt bändiä nimeltä The Ohw. Aivan konsertin aluksi se särkisi näyttävästi soittimensa. Konsertin loppu koostuisi bändin toivottomista yrityksistä soittaa rikkinäisillä soittimilla. Mitä mieltä olette voisiko tällä idealla rikastua?
 
Olet miettinyt konserttia. Wau.
 
TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin.
velipesonen
24.08.2015 06:13:16
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei huono idea.
 
"The more the music sounds like The Who the better it becomes." - Ludwig van Beethoven
Kailis
24.08.2015 11:26:54
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siis pitäis olla Owh Eht. Kokoonpano Noom Htiek, Yertlad Regor, Etep Dnehsnwot, Eltsiwtne Nhoj.
 
TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin.
miguli
24.08.2015 13:28:41
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: Siis pitäis olla Owh Eht. Kokoonpano Noom Htiek, Yertlad Regor, Etep Dnehsnwot, Eltsiwtne Nhoj.
 
Kuulostaa Singaporelaiselta Jazz orkesterilta.
 
Luovalla ihmisellä on halu saavuttaa, ei päihittää toisia.
PVC
25.08.2015 14:44:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Entä jos ensin rikottaisiin soittokamat ja sitten bändi ei yrittäisikään soittaa vaan alkaisi liimata ja paikkailla niitä kasaan täydellisen hiljaisuuden vallitessa. Konsertti päättyisi kun kamat olisi saatu joten kuten kasaan.
 
Tähän voisi saada jonkun liimafirman sponsoriksi. Kyllä tätä mieluummin kuuntelisi kuin sitä musaa mitä nykyään tehdään.
 
statistiÖ
25.08.2015 19:58:23
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

https://www.youtube.com/watch?v=TwWuUDikLkQ
Tämä on vissiin yhden sortin studiolive. Tekniikkahan se on tuokin. Ja miten niin ei voi soittaa keikkaa peltoorit päässä..
 
¤ RLRR LRLR RLRR LRLR ¤ Jos ei soi hiljaa, soi kovaa ¤ rumpu fakki biatch ¤
Duro
25.08.2015 20:31:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

statistiÖ: Ja miten niin ei voi soittaa keikkaa peltoorit päässä..
 
Peltorit ei ole sama kuin videolla näkyvät _korvakuulokkeet_.
 
Vuoden "taidot riitti, kunto ei": Duro (c) juici
PVC
14.09.2015 16:27:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Taas outo numerosarja edellisellä viestilläni. Katsokaas aikaa! 14:44:40. Siinä on neljä nelosta peräkkäin. Tämä vahvistaa teoriani: Keith Moon oli Joukahainen.
 
M. Kekki
26.11.2015 21:45:30
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

PVC: Ai hitto soikoon minkä numerosarjan sain aikaan edellisellä viestilläni. Katsokaas aikaa! 17 17 17. Tämä ei mitenkään voi olla sattumaa, varsinkin kun formulakuski Bianchi kuoli aivan äskettäin, 7. kuukauden 17. päivänä, ajettuaan viime vuonna sangen kohtalokkaan mällin autolla numero 17. Numerologiassa 17 tunnetaan nimellä "tähti". Se on tarokkikorteissa (Tarot) kortti numero 17, jonka jälkeen tulee kortti numero 18 eli "Kuu". Ja tähdestä Keith Moonissa eli Keijo Kuussa oli tosiaan kyse, tai oikeammin Kuusta. Hänen sukunimensä Moon nimittäin viittaa Maata kiertävään kalpeaan taivaankappaleeseen. Näin oli tietysti asian laita myös yhtyeessä nimeltä The Beatles, jonka rumpali oli heppu nimeltä Starr, eli Star, mikä viittaa jälleen tähteen eli pyöreään, Ringon eli sormuksen muotoiseen taivaankappaleeseen. Starr soitti ensimmäisen kerran Beatlesissa 1962 ainoana hetkenä yli kahteen vuosituhanteen, jolloin kaikki seitsemän taivaankappaletta olivat järjestäytyneet astrologiseen konjunktioon eli suoraan riviin. Okei nyt kiireesti bänniä ylläpito. Pitää näet olla mahdollisimman tylsä ja tyhmä.
 
Tämä oli niin kova, että kajautin plussan. Thanks!
 
Ei surkutella vaan tehdään!
Sabbathologist
09.09.2023 10:37:33 (muokattu 09.09.2023 10:46:41)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: Moon oli musikaalinen luonnonvoima. Haitsua klikin kanssa armeijakurilla tikuttavat tylsimykset ei saa Moonista mitään irti. Nämä tyypit voivat elää kolmesataa vuotta eikä niitä kukaan pidä minään. Peace and out.
 
Olen kanssanne sataprosenttisesti samaa mieltä.
 
Olenko ihan väärässä, kun luulen että Keith Moonin rumpusetissä ei ollut lainkaan hi-hatia? Joissain valokuvissa on kyllä, mutta esim. Woodstockin konsertissa näyttää ihan kuin ei olisi. Tai sitten vain näen väärin. Moonin soittotyyli oli muutenkin aika erikoinen, niin en ihmettele vaikka patterikin olisi ollut tavallisuudesta eroava.
 
Laihdutuskuuri on vähän sama asia kuin tipaton tammikuu rappioalkoholistille. 
texan
23.09.2023 10:11:49 (muokattu 23.09.2023 10:28:39)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sabbathologist: Olen kanssanne sataprosenttisesti samaa mieltä.
 
Olenko ihan väärässä, kun luulen että Keith Moonin rumpusetissä ei ollut lainkaan hi-hatia? Joissain valokuvissa on kyllä, mutta esim. Woodstockin konsertissa näyttää ihan kuin ei olisi. Tai sitten vain näen väärin. Moonin soittotyyli oli muutenkin aika erikoinen, niin en ihmettele vaikka patterikin olisi ollut tavallisuudesta eroava.

 
Oli hi-hat setissä ainakin myöhemmin, mutta eipä Keith sitä paljon käyttänyt.Aika persoonallinen tuo Keithin sottotyyli kyllä kieltämättä oli muutenkin. Se oli sellaista hallittua kaaosta, joka silti toimi. Musikaalinen rumpali, luonnonvoima, eikä todellakaan mikään oppikirja soittaja
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «