Muusikoiden.net
08.12.2016
Rockway LIVE! Joka maanantai ja keskiviikko klo 17-19 

Rummut: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Opetusta.
1
Bellumi
23.03.2012 08:16:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Osaisiko kukaan suositella mistä saisi hyvää opetusta rumpujen soittoon. Soittokokemusta minulla on noin kymmenen vuoden ajalta ja eri tyylilajeista. Tuntuu kuitenkin siltä että junnaan paikallani ja haluaisin kehittyä.

Luulen että muutamankaan tunnin pieni pikakurssi joltain pro-äijältä potkaisisi kehitystä taas käyntiin kovasti.

Onko joku ollut samassa tilanteessa ja saanut jostain apua?

Appiukon kaljusta takaraivosta saa helposti ilmakivääritaulun.
JanneO
23.03.2012 09:37:44
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bellumi: Osaisiko kukaan suositella mistä saisi hyvää opetusta rumpujen soittoon. Soittokokemusta minulla on noin kymmenen vuoden ajalta ja eri tyylilajeista. Tuntuu kuitenkin siltä että junnaan paikallani ja haluaisin kehittyä.

Luulen että muutamankaan tunnin pieni pikakurssi joltain pro-äijältä potkaisisi kehitystä taas käyntiin kovasti.

Onko joku ollut samassa tilanteessa ja saanut jostain apua?

Kerrohan vähän missä asut, niin sekin auttaa opettajan haarukoinnissa ja etsimisessä. Käy tsekkaan Dafry.net ja sieltä löytyy alueellisten opettajien yhteystietoja rumputunnit osiosta.

Jupi57
23.03.2012 10:39:37 (muokattu 23.03.2012 10:40:09)

Bellumi: Osaisiko kukaan suositella mistä saisi hyvää opetusta rumpujen soittoon. Soittokokemusta minulla on noin kymmenen vuoden ajalta ja eri tyylilajeista. Tuntuu kuitenkin siltä että junnaan paikallani ja haluaisin kehittyä.

Tuolla on pätevät opettajat.
http://www.facebook.com/pages/Puola … %A4ndileiri/203907786297369?sk=info

Propter bonum rhytmum debet confundere totum.
marktark
23.03.2012 12:49:44

Bellumin nimmaria klikkaamalla saadaan tieto, että Raahe.
Täältä m.netistäkin löytyy opetustarjontaa, palstalta Wanted -> soitonopettajat, jos vaan alue (valittavissa) tärppää.

Play that song, not the instrument.
Bellumi
23.03.2012 14:06:02

Joo, kyllä tarkennan että Raahessa asustan. Ja joo, ei se mitään haittaa vaikka ope löytyisi kauempaakin autolla pääsee.

Ja olen kyllä ottanut oman paikkakunnan tarjonnasta selvää, ja ne ketkä yleensä täälläpäin tunteja opettaa eivät ole niin paljoa minua edellä että heillä olisi juurikaan annettavaa.

Kysehän ei ole siitä että itse olisin muka niin taitava, vaan koska pienellä paikkakunnalla ei ole pelkästään rumpujen soittoon erikoistuneita opettajia.

Siksi kiinnostaa missä muut ovat ottaneet tunteja.

Appiukon kaljusta takaraivosta saa helposti ilmakivääritaulun.
Vieno
26.03.2012 05:51:37

Kysäseppä jäsen Velliltä tai jäsen Epämuusikolta, josko he voisivat auttaa..

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti