Muusikoiden.net
03.12.2016

Rummut: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Thomas Lang Bootcamp -kysely
1 2 3
LerxzInSomeWhr
12.06.2011 20:14:46
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olin yhteyksissä Thomas Langiin ja aihe liittyi hänen "rumpukouluunsa" eli tuohon Thomas Lang Bootcamp -juttuun.

Kyselin että miten hänet saisi suomeen pitämään tätä 3 päivää, 8h päivässä juttua jossa hän opettaa luokalliselle oppilaita soittamisen saloja. Thomas sanoi että jos n. 20 rumpalia saataisiin mukaan niin hän tulee.

Koulutus on maksullinen mutta tehokas. Kysymys kuuluukin, onko teillä kenelläkään kiinnostusta tai halua osallistua. Jos on voit lähettää meiliä privaan tai osoitteeseen kysymysMIUKUme.com. Vaihda MIUKU -> @

Kurssista saa ehkä parhaiten selvää menemällä Thomasin kotisivulle tai katsomalla tämän Youtube hässäkän. Hiki tulloo.

http://www.thomaslangdrumcamp.com/w … angdrumcamp.com/About_the_camp.html

Painotan että tämä on vain kysely eikä ole siis sitova. Olen fani joka haluaa osallistua kurssille ja oppia jotain. En ole missään kaupallisessa mielessä sidoksissa Langiin eikä Lang minuun.

Mutta johan on perkele jos sellaisesta hevimaasta kuin suomi ei saisi pariakymmentä mukaan. -tana. ;-)

Kirjoita kommenttia miten vakavissaan olisit lähdössä. Privaan/meiliin jos olet oikeasti kiinnostunut.

http://www.youtube.com/watch?v=T2M94Q_xn4c

welho
13.06.2011 12:45:33

Meikä on mukana=) pistin pikaviestiä!!

LerxzInSomeWhr: Olin yhteyksissä Thomas Langiin ja aihe liittyi hänen "rumpukouluunsa" eli tuohon Thomas Lang Bootcamp -juttuun.

Kyselin että miten hänet saisi suomeen pitämään tätä 3 päivää, 8h päivässä juttua jossa hän opettaa luokalliselle oppilaita soittamisen saloja. Thomas sanoi että jos n. 20 rumpalia saataisiin mukaan niin hän tulee.

Koulutus on maksullinen mutta tehokas. Kysymys kuuluukin, onko teillä kenelläkään kiinnostusta tai halua osallistua. Jos on voit lähettää meiliä privaan tai osoitteeseen kysymysMIUKUme.com. Vaihda MIUKU -> @

Kurssista saa ehkä parhaiten selvää menemällä Thomasin kotisivulle tai katsomalla tämän Youtube hässäkän. Hiki tulloo.

http://www.thomaslangdrumcamp.com/w … angdrumcamp.com/About_the_camp.html

Painotan että tämä on vain kysely eikä ole siis sitova. Olen fani joka haluaa osallistua kurssille ja oppia jotain. En ole missään kaupallisessa mielessä sidoksissa Langiin eikä Lang minuun.

Mutta johan on perkele jos sellaisesta hevimaasta kuin suomi ei saisi pariakymmentä mukaan. -tana. ;-)

Kirjoita kommenttia miten vakavissaan olisit lähdössä. Privaan/meiliin jos olet oikeasti kiinnostunut.

http://www.youtube.com/watch?v=T2M94Q_xn4c

Yappis
13.06.2011 13:47:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkos tuo minkä tasoisille soittajille?

Pannujen paukuttelua tunteella. Myös paistinpannut ja keramiikkalautaset huomioidaan.
LerxzInSomeWhr
14.06.2011 16:31:07

Yappis: Onkos tuo minkä tasoisille soittajille?

Ainakin esittelyn mukaan ei tarvitse olla pro mutta tietty perustaso olisi varmaankin hyvä olla olemassa. Voi olla vasta-alkajalle turhauttavaa, näin luulen.

Esitteessä lukee:
"WHAT TO EXPECT AT THE THOMAS LANG BOOT CAMP
You dont have to be an advanced player -- you just have to be a determined player. This is a camp for drummers who are not afraid to break a sweat and get a few blisters".

- Lerxi -

Zoso
16.06.2011 10:39:31

count me in!

There are only two kinds of music. Good and Bad.
LerxzInSomeWhr
16.06.2011 16:45:39

Zoso: count me in!

Splendid! Piakkoin lisätietoa aiheesta.

- Lerxi -

LerxzInSomeWhr
17.06.2011 17:08:54

Nyt vähän lisätietoa.

HUOM! Kaikki vielä alustavaa, T. Langilla on äänityssessiota etc. syksyllä sekä muualla euroopassa olevia bootcampeja. Hän hakee kalenterissaan sopivaa saumaa MUTTA yritämme saada tuo suomen Boot campin

- tapahtumaan 18. - 26.10. välisenä aikana
- kesto 3 päivää, päivässä n. 8 h tiukkaa opetusta
- hinta on n. 799 USD
- paikka/kaupunki vielä auki mutta kovasti työn alla

Laitan piakkoin lisätietoa.

- Lerxi -

LerxzInSomeWhr
30.06.2011 16:55:07

Hello!

Thomas Lang TULEE SUOMEEN pitämään Boot Campia.

Verkkokauppa aukeaa parin päivän sisään mutta ohessa perusinfoa:
http://www.thomaslangdrumcamp.com/w … LDBC_in_Lahti_Finland_Oct_2011.html

JESS!!

- Lerxi -

Sonormies
30.06.2011 19:28:33 (muokattu 30.06.2011 19:29:03)

LerxzInSomeWhr: Olin yhteyksissä Thomas Langiin ja aihe liittyi hänen "rumpukouluunsa" eli tuohon Thomas Lang Bootcamp -juttuun ... Thomas Lang TULEE SUOMEEN pitämään Boot Campia.

Komea hatunnosto täältä Lerxille! Ei ole mun juttu, mutta varmasti hieno camp tupluuri-miehille.

Tankero: "Rollarit, tuo Englannin Souvarit."
Bacchus
02.07.2011 15:59:05

Mahtavaa, että joku jaksaa värkätä tälläistä. Iso plussa teitille! Itse en varmaankaan paikalle pääse, mutta arvostan joka tapauksessa vaivannäköä.

When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro
Weetoz
02.07.2011 16:16:14

Minäkin lykkäsin plussan Lerxille, vaikka en yleensä ole sellaisia pahemmin jaellut. Hienoa toimintaa.

hollmi-5
02.07.2011 23:31:32

Todella mielenkiintoinen ja intensiivisen oloinen bootcamp.

Soundit, piuhat ja kajarit.
LerxzInSomeWhr
03.07.2011 18:41:21

Kiitos kiitos! Itte ainakin on ihan täpinöissään... ;-)

Kulkunen
04.07.2011 11:25:58
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hinta on lievästi sanottuna suolainen mun tuloille, varsinkin kun kurssi lie 99% todennäköisyydellä Helsingissä tai jossain sen välittömässä läheisyydessä (matkat + majoittuminen). Olen silti semi-kiinnostunut, kesälomarahat tuohon voisi potentiaalisesti tuhlata.

Meillä oli aivan ihana iltapvä.Osa asukkaista kutoi // Ai, sä oot helppo sano Ygyr Trynk ja poo heitti täs, ia | Revulsion | of Pain
Uki
04.07.2011 11:43:44

Kulkunen: Hinta on lievästi sanottuna suolainen mun tuloille, varsinkin kun kurssi lie 99% todennäköisyydellä Helsingissä tai jossain sen välittömässä läheisyydessä (matkat + majoittuminen). Olen silti semi-kiinnostunut, kesälomarahat tuohon voisi potentiaalisesti tuhlata.

Tuohan on Lahdessa. Kiinnostaisi kovasti, mutta tuona ajankohtana on muutakin menoa. Harmi vaan, koska harvemmin sitä saa maailmanluokan rumpalilta opetusta.
Varmasti paikalle pääsevät saavat rahoilleen vastinetta!
Mahtavaa Lerxi, että olet hoitanut miehen Suomeen opettamaan!

Kulkunen
04.07.2011 16:33:24

Uki: Tuohan on Lahdessa. Kiinnostaisi kovasti, mutta tuona ajankohtana on muutakin menoa. Harmi vaan, koska harvemmin sitä saa maailmanluokan rumpalilta opetusta.
Varmasti paikalle pääsevät saavat rahoilleen vastinetta!
Mahtavaa Lerxi, että olet hoitanut miehen Suomeen opettamaan!

Niinhän tuo näytti olevan, en aamulla hätäisesti ehtinyt linkkiä katsomaan. Pitääpä pistää harkintaan kyllä.

Meillä oli aivan ihana iltapvä.Osa asukkaista kutoi // Ai, sä oot helppo sano Ygyr Trynk ja poo heitti täs, ia | Revulsion | of Pain
travis22
08.07.2011 00:21:00

Morjens, olen ehdottomasti mukana. Voiko tuohon tilaisuuteen jo varata paikan kun muso mart sivulla jo myydään paikkoja tuonne?

LerxzInSomeWhr
08.07.2011 00:30:49

travis22: Morjens, olen ehdottomasti mukana. Voiko tuohon tilaisuuteen jo varata paikan kun muso mart sivulla jo myydään paikkoja tuonne?

Moi! Totta kai! Liput ovat nyt myynnissä.

Lisäinfoa seuraavista paikoista:

http://www.muso-mart.com/Thomas-Lan … nland-October-21st--23rd-_p_20.html

ja lehtikirjoittelua:
http://www.ess.fi/?article=331302

- Lerxi -

travis22
08.07.2011 00:43:24

okei, kiitti tiedosta. Miten tuo rahojen palautus jos nyt sattuu ettei Lang tulekaan. Onko tää miten varmalla pohjalla kun olet ilmeisesti itse järjestänyt asiaa Suomeen asti :) kiitos siitä. mahtava juttu.

t. Joona

dumbass
08.07.2011 09:23:28

hollmi-5: Todella mielenkiintoinen ja intensiivisen oloinen bootcamp.

Mites se sanottiin, plop plop.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti