Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Rummut: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Teho Majamäki
1 2 3
markkuliini
29.04.2010 09:47:23
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

OPJ1974: Mutta yleisesti, kaikki vaan mukaan toimintaan! Ei se parikymppiä vuodessa ainakaan liikaa ole, senhän vain voi vaikka vain ihan kannatuksen vuoksi maksaa. Ja lehti on tätä nykyä oikeasti erittäin hyvin tehty.
 
Näin juuri.
 
Jupi57: Yrität välttää jälki-istuntoa, kaltaisesi pikkuhitlerit pistän ojennukseen oikeasssa elämässä alta aikayksikön.
Kailis
29.04.2010 14:34:38 (muokattu 29.04.2010 14:35:13)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Liitydedyd. Aika kauan laiskuuttani tuota lykkäsinkin. Se ommuuten 26 euroa uusille jäsenille.
 
OPJ1974
29.04.2010 14:39:45
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: Liitydedyd. Aika kauan laiskuuttani tuota lykkäsinkin. Se ommuuten 26 euroa uusille jäsenille.
 
Joo, mutta se kuusi euroa on vain yhden kerran maksettava siihen päälle.
 
It's so hard to be a rumpalimies.
VeKrio
29.04.2010 14:59:50
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

OPJ1974: Provoa, prova? Mutta yleisesti, kaikki vaan mukaan toimintaan! Ei se parikymppiä vuodessa ainakaan liikaa ole, senhän vain voi vaikka vain ihan kannatuksen vuoksi maksaa. Ja lehti on tätä nykyä oikeasti erittäin hyvin tehty.
 
Joo siis jos mieltää ittensä "rumpaliksi" niin tommonen summa vuodessa on naurettavan pieni. Lehti on hyvä hyvänenaika. Hiukan sitä yhteen hiileen puhaltamisen meininkiä ja sitä kuuluisaa yhteisöllisyyttä, mitä jokapaikassa kovin kaivataan.
 
jtannin
29.04.2010 17:54:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sonormies: Cmon Jazzman...
 
Cmon S-mies!
Jos lehti ei tule kotiisi, niin viitsi nyt edes käydä lukemassa se kirjastossa.
Pikkusen korni ajatus ripata musat ja muu toisten tekemä duuni ilmaiseksi nettiin heti kun vaan jotain julkaistavaa ilmestyy. Kyllä lehtiä ilmaiseksi saa luettavaksi, mutta toivottavasti ei kuitenkaan tällaiseen malliin pika-aikataululla heti-kaikille-ilmaiseksi-periaatteella.
 
Sonormies
29.04.2010 18:04:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laitan lehden tilaamisen vakavasti tuumintaan.
 
Aikuisten oikeesti olisin halunnut tietää siitä Teho-nimisestä rumpalista jotakin, mutta eipä taida olla kolleegoillakaan asiasta paljoa tietoa. Siksi laihaksi on jäänyt keskustelun anti ainakin so far...
 
OPJ1974: Mystisenä kaupunkilegendana on kiertänyt villi huhu venäläisestä perseenpäristimestä, joka a) ei mahdu perseeseen ja b) ei pärise.
hollmi-5
29.04.2010 18:13:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jazzmies: No ei todellakaan. Jos et tue DAF:n toimintaa ja yrität warettaa jutun, niin olet häpeäpilkku rumpaleiden keskuudessa.
 
Kaksi kymppiä vuodessa, hyvä lehti ja hyvä mieli. Tuskin on liikaa pyydetty.
 
Soundit, piuhat ja kajarit.
Sonormies
29.04.2010 21:47:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuli sellainen kymysys mieleen, että mitähän toimintaa/tapahtumia DAF:illa on mahtanut olla Raumalla vuosien saatossa? Olen asunut täällä vasta muutaman vuoden ja siksi vähän huonoilla tiedoilla varustettu...
 
Sen verran olen ollut DAF:in kanssa tekemisissä, että olin rumpukirppiksellä reilut 20 vuotta sitten Ogelissa. Eli olen todellinen aktiivi. Yritin siellä kaupata Jammun RC-settiä. Ei mennyt kaupaksi.
 
OPJ1974: Mystisenä kaupunkilegendana on kiertänyt villi huhu venäläisestä perseenpäristimestä, joka a) ei mahdu perseeseen ja b) ei pärise.
moderndrummer88
29.04.2010 22:16:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sonormies: Tuli sellainen kymysys mieleen, että mitähän toimintaa/tapahtumia DAF:illa on mahtanut olla Raumalla vuosien saatossa? Olen asunut täällä vasta muutaman vuoden ja siksi vähän huonoilla tiedoilla varustettu...
 
Ehh? Kaikkiko pitäis tuoda nenän eteen :D Tuo järjestö ei ole varmaan mikään kummoinen rahasampo ylläpitäjilleen, mutta kyllä tuo paljon iloa monen rumpalin arkeen ja sinä kitiset täällä, että pitäisi skannata jutut nettiin ja pitäisi tuoda kaikki tapahtumat kotiovelle - ilmaiseksi toki.
 
"Well I like drummers baby you're not my bag..."
OPJ1974
29.04.2010 22:28:32
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sonormies: Tuli sellainen kymysys mieleen, että mitähän toimintaa/tapahtumia DAF:illa on mahtanut olla Raumalla vuosien saatossa? Olen asunut täällä vasta muutaman vuoden ja siksi vähän huonoilla tiedoilla varustettu...
 
Sen verran olen ollut DAF:in kanssa tekemisissä, että olin rumpukirppiksellä reilut 20 vuotta sitten Ogelissa. Eli olen todellinen aktiivi. Yritin siellä kaupata Jammun RC-settiä. Ei mennyt kaupaksi.

 
Niin, se paha juttuhan näissä yhdistyksissä on, että ne ovat juuri niin laajalle levinneitä ja tarjontaa on juuri siellä, missä on AKTIIVISIA JÄSENIÄ. Jäsenethän oikeuttavat yhdistyksen olemassaolon ja toimintaan saa vaikuttaa ja osallistua kuka tahansa.
 
Epäkiitollista hommaahan se toki on, kuten omakohtaisetkin kokemukset ovat antaneet kertoa (noin kymennen vuotta Sambahommissa erilaisissa luottamustehtävissä). Ne yleensä haukkuvat eniten, jotka tekevät vähiten (en nyt tarkoita sinua, vaan yleisesti tämä on huomio).
 
Daf:han järjestää perineisesti näitä rumpukirppiksia ja klinikoita Helsingin seudulla, mutta myös muualla Suomessa ovat tapahtumissa olleet mukana, ainakin 2009 Lahden rumpufestareilla yhtenä yhteistyökumppanina. Oli esimerkiksi yhtenä vaikuttajana siihen, että Kumun klinikka triolla Nykänen-Kuoppamäki-Lukkarinen oli mahdollinen, näin muistelisin. Oli muuten hyvä klinikka se...
 
Toisin sanoen, liity toki mukaan ja eikun tapahtumia Rauman suuntaan järjestämään! Lupaan osallistua tapahtumaan tai tapahtumiin näilllä puheilla, vaimo kun on Eurasta kotoisin ja siellä on mukava ilmainen "hotellimajoitus" tiedossa luksus-aamiaisineen appivanhempien luona, jos tarvetta on :) Lyhyt matka sukkuloida sitten Raumalle sieltä.
 
It's so hard to be a rumpalimies.
hollmi-5
29.04.2010 22:47:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sonormies: Tuli sellainen kymysys mieleen, että mitähän toimintaa/tapahtumia DAF:illa on mahtanut olla Raumalla vuosien saatossa? Olen asunut täällä vasta muutaman vuoden ja siksi vähän huonoilla tiedoilla varustettu...
 
Sen verran olen ollut DAF:in kanssa tekemisissä, että olin rumpukirppiksellä reilut 20 vuotta sitten Ogelissa. Eli olen todellinen aktiivi. Yritin siellä kaupata Jammun RC-settiä. Ei mennyt kaupaksi.

 
Sinun ei kannata liittyä DAFryn jäseneksi.
 
Soundit, piuhat ja kajarit.
hansakemanelius
29.04.2010 22:54:57 (muokattu 29.04.2010 22:55:06)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hollmi-5: Kaksi kymppiä vuodessa, hyvä lehti ja hyvä mieli. Tuskin on liikaa pyydetty.
 
Plus että kortilla saa hyvät alennukset kaikista suurista musiikkiliikkeistä ihan vaan korttia vilauttamalla. Ei tarvitse korvat punottaen selitellä että kun tuo tuolla T-kaupassa maksaa vaan..... että köh, mikä niinku, olis sellainen hinta.... jotta voisko
tota vähän alennusta, ajattelin että.....
 
Jos maitua haluat, älä orota, jotta lehemä koputtaa ovelle.
hansakemanelius
29.04.2010 22:57:21
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kopioitu DAF:in sivuilta:
 
Liity DAF:n jäseneksi:
 
Miksi liittyminen kannattaa?
 
* Ennen kaikkea tuet ainutlaatuista ja hienoa järjestöä, jollaista muiden instrumenttien soittajilla ei ole
* Saat kotiisi postitettuna suomen ainoan rumpaleille ja lyömäsoittajille tarkoitetun lehden, Viidakkorummun
* Saat License to Fill jäsenkortin, jolla pääset DAF:n järjestämille klinikoille ja muihin tapahtumiin halvemmalla tai ilmaiseksi.
* Useat jälleenmyyjät ympäri Suomea antavat alennuksia rumputarvikkeista DAF jäsenille
* DAF postittaa sinulle jäsentiedotteita, joissa kerrotaan mahdollisesti tulevista klinikoista ja muista rumputapahtumista
 
Liittyminen on todella helppoa, sillä sinun tarvitsee vain maksaa jäsenmaksu,
20€ vuodessa, ja asia on sillä selvä.
Jäsenmaksu maksetaan DAF ry.n pankkitilille: Sampo 800018-2096850
 
Liityttäessä jäseneksi maksetaan +6€ kirjaamismaksu,
(yhteensä siis 26€. Eli jos olet ollut jäsen jo edellisvuonna, ei kirjaamismaksua tarvitse maksaa uudelleen).
Yhdistys ei ole enää lähettänyt pankkisiirtolomakkeita, vaan voit hoitaa jäsenmaksusi erillisellä pankkisiirrolla yhdistyksen tilille, maksuautomaatilla tai verkkopankissa.
 
Mitä muuta voisit saada 20 eurolla koko vuodeksi? _
License to Fill: jäsenkortti
 
TÄRKEÄÄ!!!
 
MUISTA EHDOTTOMASTI LAITTAA LASKUN VIESTIKENTTÄÄN NIMESI JA OSOITTEESI,
sillä muuten emme voi tietää mihin osoitteeseen jäsenkorttisi ja muu posti voidaan lähettää.
 
Jos sinulla on kysyttävää DAF:ista, voit ottaa yhteyttä joko puhelimitse tai sähköpostilla pj. Arska Himbergiin tai vpj. Juha Tanniseen
 
Jos maitua haluat, älä orota, jotta lehemä koputtaa ovelle.
OPJ1974
29.04.2010 23:03:46
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hansakemanelius: Kopioitu DAF:in sivuilta:
 
Liity DAF:n jäseneksi:
 
Miksi liittyminen kannattaa?
 
* Ennen kaikkea tuet ainutlaatuista ja hienoa järjestöä, jollaista muiden instrumenttien soittajilla ei ole
* Saat kotiisi postitettuna suomen ainoan rumpaleille ja lyömäsoittajille tarkoitetun lehden, Viidakkorummun
* Saat License to Fill jäsenkortin, jolla pääset DAF:n järjestämille klinikoille ja muihin tapahtumiin halvemmalla tai ilmaiseksi.
* Useat jälleenmyyjät ympäri Suomea antavat alennuksia rumputarvikkeista DAF jäsenille
* DAF postittaa sinulle jäsentiedotteita, joissa kerrotaan mahdollisesti tulevista klinikoista ja muista rumputapahtumista
 
Liittyminen on todella helppoa, sillä sinun tarvitsee vain maksaa jäsenmaksu,
20€ vuodessa, ja asia on sillä selvä.
Jäsenmaksu maksetaan DAF ry.n pankkitilille: Sampo 800018-2096850
 
Liityttäessä jäseneksi maksetaan +6€ kirjaamismaksu,
(yhteensä siis 26€. Eli jos olet ollut jäsen jo edellisvuonna, ei kirjaamismaksua tarvitse maksaa uudelleen).
Yhdistys ei ole enää lähettänyt pankkisiirtolomakkeita, vaan voit hoitaa jäsenmaksusi erillisellä pankkisiirrolla yhdistyksen tilille, maksuautomaatilla tai verkkopankissa.
 
Mitä muuta voisit saada 20 eurolla koko vuodeksi? _
License to Fill: jäsenkortti
 
TÄRKEÄÄ!!!
 
MUISTA EHDOTTOMASTI LAITTAA LASKUN VIESTIKENTTÄÄN NIMESI JA OSOITTEESI,
sillä muuten emme voi tietää mihin osoitteeseen jäsenkorttisi ja muu posti voidaan lähettää.
 
Jos sinulla on kysyttävää DAF:ista, voit ottaa yhteyttä joko puhelimitse tai sähköpostilla pj. Arska Himbergiin tai vpj. Juha Tanniseen

 
Tuossa on vain vähän vanhaa tietoa, Miri Miettinen on nykyään puhis :) Ei ehkä oleellista, mutta korjataan nyt kuitennii...
 
It's so hard to be a rumpalimies.
hansakemanelius
29.04.2010 23:06:01
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

OPJ1974: Tuossa on vain vähän vanhaa tietoa, Miri Miettinen on nykyään puhis :) Ei ehkä oleellista, mutta korjataan nyt kuitennii...
 
Niinhän se on, eivät ole jäpikät muuttaneet tietoja tuohon osioon.
Pääsivulla on kyllä oikeat tiedot, http://www.dafry.net/
 
Jos maitua haluat, älä orota, jotta lehemä koputtaa ovelle.
markkuliini
29.04.2010 23:27:48
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sonormies: Tuli sellainen kymysys mieleen, että mitähän toimintaa/tapahtumia DAF:illa on mahtanut olla Raumalla vuosien saatossa?
 
Porissa oli Keith Carlockin kliniikka 3(?) vuotta sitten. Eli Rauman gettossa. :D
 
Jupi57: Yrität välttää jälki-istuntoa, kaltaisesi pikkuhitlerit pistän ojennukseen oikeasssa elämässä alta aikayksikön.
Kailis
29.04.2010 23:32:20
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt taas se sarkasmitutka...
 
Sonormies
29.04.2010 23:46:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MD88: ..kyllä tuo paljon iloa monen rumpalin arkeen ja sinä kitiset täällä, että pitäisi skannata jutut nettiin ja pitäisi tuoda kaikki tapahtumat kotiovelle - ilmaiseksi toki. Mä mitään kitise. Ajattelin vain alun perin kysäistä siitä Majamäestä, että mikä mies se oikein on kun niin hienosti keikalla veti. Eipä kukaan tunnu tietävän kaverista mitään.
 
OPJ1074: Daf:han järjestää perineisesti näitä rumpukirppiksia ja klinikoita Helsingin seudulla Tätä juuri ajoin takaa. Stadissa DAF on touhunnut kovasti.
 
Hollmi: Sinun ei kannata liittyä DAFryn jäseneksi. Ehkä liitynkin. :-)
 
Hansakemanelius: Plus että kortilla saa hyvät alennukset kaikista suurista musiikkiliikkeistä Täällä on vain yksi pieni musiikkiliike. Siellä ei DAF paljon paina. :-(
 
ex-pj. Arska Himberg Entinen naapurini, joka tuurasi Leeviä silloin tällöin Krunikassa rumpumaikkana. Hieno mies.
 
Markkuliini: Porissa oli Keith Carlockin kliniikka 3(?) vuotta sitten. Eli Rauman gettossa. :D Ool raitis. :D
 
Tästähän tulikin hauska keskustelu. Voisiko mode vaihtaa keskustelulle osuvamman otsikon: Luopiot, jotka eivät ole liittyneet DAF:iin. :DDD
 
OPJ1974: Mystisenä kaupunkilegendana on kiertänyt villi huhu venäläisestä perseenpäristimestä, joka a) ei mahdu perseeseen ja b) ei pärise.
Tankero
30.04.2010 00:58:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Conrad Lant: Ei ole ollut tapana.
 
Mielestäni H.C.A. (jossa Teho Majamäki soitti marimbaa, ei suinkaan rumpuja) ikäänkuin kuuluu kotimaisen kevyen musiikin yleissivistykseen.

 
Mitenkä määrittelet tässä tapauksessa yleissivistyksen? Minä kun melekolailla kevyen musiikin hallihen.
 
Blackmore soitti Rainbow'n keikalla selin Dioon
Tankero
30.04.2010 01:02:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sonormies: Tuli sellainen kymysys mieleen, että mitähän toimintaa/tapahtumia DAF:illa on mahtanut olla Raumalla vuosien saatossa? Olen asunut täällä vasta muutaman vuoden ja siksi vähän huonoilla tiedoilla varustettu...
 
Sen verran olen ollut DAF:in kanssa tekemisissä, että olin rumpukirppiksellä reilut 20 vuotta sitten Ogelissa. Eli olen todellinen aktiivi. Yritin siellä kaupata Jammun RC-settiä. Ei mennyt kaupaksi.

 
Kuka nyt semmoista ostaiskaan.
 
Blackmore soitti Rainbow'n keikalla selin Dioon
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «