Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rummut: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tunnetut rumpalit keikalla Suomessa
1 2 3 4 5
markkuliini
24.03.2010 09:55:54
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sky Blue Sky: Näin Bladen Fellowship -bändin klubikeikalla ja oli ihan paras meininki. Mahtava soittaja. Nähtäväksi jää onko Blade edes tällä kiertueella mukana. Toivottavasti on.
 
Pori Jazzin sivujen mukaan on.
Tuo on kyllä sellaista musaa, että voi toimiakin tosi hyvin isolla lavalla ja kamoilla.
Trixie on ihqu!
 
Jupi57: Yrität välttää jälki-istuntoa, kaltaisesi pikkuhitlerit pistän ojennukseen oikeasssa elämässä alta aikayksikön.
Sky Blue Sky
08.04.2010 12:06:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Matt Chamberlain (?)
(Tori Amos)
23.7.2010 Pori Jazz, 63e
 
+Massive Attack ja Sharon Jones & Dap-Kings. Alkaa jo näyttää ihan lupaavalta tuo ohjelmisto.
 
Stereophile
08.04.2010 12:28:38
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Halford: Ian Paice 5.7.2010 mm. Turkuhalli
 
( Deep Purple )

 
Ja jatkobileissä Coda Mood (meitsi rummuissa)!!!
 
Sori, oli pakko...
 
Mikäs tässä soitellessa!
BanZai88
20.04.2010 01:17:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Keith Carlock
(Wayne Krantz Trio)
 
+ Arild Andersen-Tommy Smith-Paolo Vinaccia
Michel Portal-Louis Sclavis-Jean Paul Celea-Daniel Humair
 
Lauantai 24.7.2010, Keitelejazz Festival, 35e
 
Anonymous-jazz
20.04.2010 01:39:53
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

BanZai88: Keith Carlock
(Wayne Krantz Trio)
 
+ Arild Andersen-Tommy Smith-Paolo Vinaccia
Michel Portal-Louis Sclavis-Jean Paul Celea-Daniel Humair
 
Lauantai 24.7.2010, Keitelejazz Festival, 35e

 
Dam täytyy varmaan vaivautua...
 
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
Sky Blue Sky
20.04.2010 09:09:25 (muokattu 20.04.2010 09:12:58)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

BanZai88: Keith Carlock
(Wayne Krantz Trio)

 
Onko tähän jotain vahvistusta? Carlock kiertää koko kesän John Mayerin bändissä. (24.7.2010 Toyota Pavillion, Scranton, PA.) Gary Novak näyttää olevan ensi kuussa Krantzin kanssa Euroopassa.
 
MJP
20.04.2010 13:47:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sky Blue Sky: Matt Chamberlain (?)
(Tori Amos)
23.7.2010 Pori Jazz, 63e
 
+Massive Attack ja Sharon Jones & Dap-Kings. Alkaa jo näyttää ihan lupaavalta tuo ohjelmisto.

 
Nettisivujensa mukaan Matt C. näyttäis olevan kesällä Sarah McLachalanin bändissä Lilith Fair -rundilla. Bummer.
 
Huumorimielellä lisää paskaa housuun!
Epämuusikko
20.04.2010 15:06:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sky Blue Sky: Onko tähän jotain vahvistusta? Carlock kiertää koko kesän John Mayerin bändissä. (24.7.2010 Toyota Pavillion, Scranton, PA.) Gary Novak näyttää olevan ensi kuussa Krantzin kanssa Euroopassa.
 
Äh. Sitten ei tarvi lähtä.
 
Ämpärit täyttyvät, mieli on iloinen.
Davos
20.04.2010 15:55:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MJP: Nettisivujensa mukaan Matt C. näyttäis olevan kesällä Sarah McLachalanin bändissä Lilith Fair -rundilla. Bummer.
 
Se on iso pettymys jos Matt ei oo Torin messissä.
 
www.myspace.com/cardiaccatalyst
BanZai88
20.04.2010 21:15:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sky Blue Sky: Onko tähän jotain vahvistusta? Carlock kiertää koko kesän John Mayerin bändissä. (24.7.2010 Toyota Pavillion, Scranton, PA.) Gary Novak näyttää olevan ensi kuussa Krantzin kanssa Euroopassa.
 
No perkule! Mietin kyllä asiaa, mutta en alkanut mistään varmistamaan. Noh, eipähän tarvii lippua ostaa jos näin ompi :)
 
JGroover
21.04.2010 09:38:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Liekö täällä vielä mainittu, että vanha käpy Roy Haynes on keikalla April Jazzeilla tasan viikon päästä. Meikän luultavimmin löytää paikanpäältä myös, ehkä ennemminkin syystä että keikalla on myös The Brand New Heavies. Ah. :P
 
Rough'n tough. Tä?
dictatorsh*t
05.07.2010 11:20:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paal Nilssen-Love
(Ken Vandermark - Paal Nilssen-Love Duo) 14.7.2010, Tampere, Telakka
 
Mukana myös Black Motor (levynjulkkarikeikka) sekä Pekko Käppi!
 
Nolte
28.07.2010 12:49:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Anonymous-jazz: Naradan komppi kyllä kulkee aivan liian eri maastossa kuin Colaiutan. Mennään jo aika selviä nanosekunteja missä komppi ja groove ei vaan oikein ole niin kohdallaan kuin se voisi olla.
 
Vähän vanha jo, mutta olen kyllä ihan samaa mieltä. Tai nanosekunneista tiiä, mutta ei se kyllä minustakaan ihan kohillaan ollut se Waldenin meininki, kun bändin sunnuntaina Porissa näin. Voipi olla, että heppu vetää hienosti muissa yhteyksissä, mutta joku sen soitossa häiritsi nyt. Eikä se yltiöpositiivinen ilmeilykään auttanut asiaa yhtään.
 
A. Nykänen oli Husbandin puikoissa sitä vastoin hiton hyvä. Ja bändi muutenkin loistava.
 
Tätä en allekirjoita!
totomiettinen
10.08.2010 15:28:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Herbie Hancock (Vinnie Colaiuta) 4.11.2010. Helsinki, Finlandia-talo
 
http://www.noise.fi/uutiset/?rid=11898#11898
 
-I like my sugar with coffee and cream-
Totofan
24.08.2010 17:31:04
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

moderndrummer88: Minusta tärkeämpää noissa hassummissa tahtilajeissa, kummallisissa harmonioissa sekä laajemmissa soinnussa, on se että jos niitä käytetään, niin käytetään musiikin ehdoilla, niin että ne ei sieltä pomppaa silmille ja oikein pysäytä, että "olipas siinä oudon kuulosta tavaraa" siitä tulee ihan liian muovinen fiilis, väkisin väännetty jotain mahdollisimman kryptistä shittiä. Musalajina fuusio tuntuu perustuvan paljolti noille minun mielestäni "väärille" arvoille. Löytyy myös sitten paljon esimerkkejä jossa nuo on toteutettu ns. hyvällä maulla ...... Porcupine Tree ...

 
Ihan näin oftopiisina ja liittymättä mihinkään, niin mun mielestä Gavin Harrison toteuttaa esim Porcupine Treen musaa kaikella muulla paitsi hyvällä maulla. :D Veri suorastaan kiehuu päässä kun kuulee näitä tän "signatureultimatequardrublebassdrumtrrrrr"-fillejä. Vituttaa..
 
Vanishing like a cyan sunday
moderndrummer88
24.08.2010 18:14:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Totofan: Ihan näin oftopiisina ja liittymättä mihinkään, niin mun mielestä Gavin Harrison toteuttaa esim Porcupine Treen musaa kaikella muulla paitsi hyvällä maulla. :D Veri suorastaan kiehuu päässä kun kuulee näitä tän "signatureultimatequardrublebassdrumtrrrrr"-fillejä. Vituttaa..
 
No jos verrokkina on Mike Portnoy niin kyllä Gavinia ihan mielellään kuuntelee.
 
"Well I like drummers baby you're not my bag..."
jazzmies
24.08.2010 18:36:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

moderndrummer88: No jos verrokkina on Mike Portnoy niin kyllä Gavinia ihan mielellään kuuntelee.
 
Minä kyllä pistän heidät samaan pataan sydämmettöjinä kikkailijoina, joilla on jäänyt jokin vaiheeseen ilmaisuissaan.
 
Pottery Is Gay!
moderndrummer88
24.08.2010 18:38:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jazzmies: Minä kyllä pistän heidät samaan pataan sydämmettöjinä kikkailijoina, joilla on jäänyt jokin vaiheeseen ilmaisuissaan.
 
Onhan se molemmilla aika konstikasta soittoa, mutta Portnoyn soitto on mun mielestä kulmikkaampaa ja jäykempää.
 
"Well I like drummers baby you're not my bag..."
Totofan
24.08.2010 22:54:33
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jazzmies: Minä kyllä pistän heidät samaan pataan sydämmettöjinä kikkailijoina, joilla on jäänyt jokin vaiheeseen ilmaisuissaan.
 
Mulla on vähän samanlaiset mielleyhtymät kyseisistä herroista..
 
Gavin olisi mun mielestäkin hyvä soittaja, jos pysyisi housuissaan vähän useammin.. ;)
 
Vanishing like a cyan sunday
totomiettinen
29.09.2010 13:10:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Prince 15.10 (Chris Coleman?)
 
-I like my sugar with coffee and cream-
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «