Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Rummut: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Pura turhautuneisuutesi osa I
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
arse
02.09.2009 11:01:47
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikö se pussi riden päällä demppaa vähän liikaa?
 
My style is to follow the rhythm with snare (right hand) (free hand use for sure), left foot on both hi-hat and bass almost always which realistically by it self adds another layer or number (Hihat 1 bass drum 2), or rhythm lol!
Murttis
02.09.2009 19:02:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kimizu: Ja sitten vielä syöt ne perunat ja fisut siltä uudelta "lautaselta" niin ei mene ihan hukkaan :))
 
hehehee:))))
 
Påskägg
04.09.2009 16:02:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kimizu: Ja sitten vielä syöt ne perunat ja fisut siltä uudelta "lautaselta" niin ei mene ihan hukkaan :))
 
Hohohoh =D
 
RETRIBUTION!
Påskägg
04.09.2009 16:12:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

arse: Eikö se pussi riden päällä demppaa vähän liikaa?
 
just sopivasti, se on nääs megabell ride.
 
RETRIBUTION!
JGroover
05.09.2009 23:18:51 (muokattu 05.09.2009 23:22:51)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ajatelkaa... Miksaajan täpätty kaiku meni piloille kun kuulemma mun "fillit keuli ainakin millisekunnin joka kerta". Mukava saada vedon jälkeen tollasta asiantuntevaa ja kaikin puolin tarpeellista kritiikkiä liian taitavalta nuorelta "ammattilaiselta". Hohhoijjaa!
 
EDIT: sitä ihan oikeasti kaipaa myös korjaavaa palautetta, mutta että pitää tulla naama pitkänä ja toimittaan jotain tollasta! Pitää varmaan vielä pyyttää anteeks jos joskus törmäillään?! :)
 
Ruutikallo
05.09.2009 23:54:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JGroover: Ajatelkaa... Miksaajan täpätty kaiku meni piloille kun kuulemma mun "fillit keuli ainakin millisekunnin joka kerta". Mukava saada vedon jälkeen tollasta asiantuntevaa ja kaikin puolin tarpeellista kritiikkiä liian taitavalta nuorelta "ammattilaiselta". Hohhoijjaa!
 
No johan oli loistavaa toimintaa. Että ihan millisekunteja laskeskeli. Tokkopa ilman tuota tietoa olisit pystynyt elämään.....
Metronomin kalibrointi ja takaisin treenikselle =) Huhhuh!
 
"Mä oon näitä paljon tehny, älä sä kato rupee mulle ko mä tiedän miten saundi tehää.
Ja sun bassarikin soiiiii, eksä voi mitään tehä sille?? Gatet on jo täynnä, mut kyll mä tiedän katos. Soita näin, ni sit tulee hyvä, näin katos, buum-tsikka-tsii...." PRKL...
 
[Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö- www.tukalaband.com http://s1012.photobucket.com/albums/af242/henydrum/
Bobana
06.09.2009 11:17:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JGroover: Ajatelkaa... Miksaajan täpätty kaiku meni piloille kun kuulemma mun "fillit keuli ainakin millisekunnin joka kerta". Mukava saada vedon jälkeen tollasta asiantuntevaa ja kaikin puolin tarpeellista kritiikkiä liian taitavalta nuorelta "ammattilaiselta". Hohhoijjaa!
 
EDIT: sitä ihan oikeasti kaipaa myös korjaavaa palautetta, mutta että pitää tulla naama pitkänä ja toimittaan jotain tollasta! Pitää varmaan vielä pyyttää anteeks jos joskus törmäillään?! :)

 
Nii-i. Väärin soittaminen on kielletty. : )
 
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
JGroover
06.09.2009 14:11:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Metronomin kalibrointi ja takaisin treenikselle =) Huhhuh!
 
Ja parasta tässä onkin se, että en edes vetänyt klikin kanssa.
 
Sanomishetkellä jäin vaan monttu auki tuijoittaan enkä kyenny sanomaan yhtään mitään. :)
 
markkuliini
06.09.2009 14:55:21 (muokattu 06.09.2009 14:55:36)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JGroover: Ja parasta tässä onkin se, että en edes vetänyt klikin kanssa.
 
Sanomishetkellä jäin vaan monttu auki tuijoittaan enkä kyenny sanomaan yhtään mitään. :)

 
Jälkikäteen viisaana olis voinu sanoa vaikka esim.
"No sori. Mutta tiedätkös, meidän bändin SEURAAVALLA keikalla sun täpätyt kaiut ei varmasti mene enää pilalle..."
 
"Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani."
Kailis
06.09.2009 15:30:34
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä olisin voinut täpätä nenukkaan tollasta paskantärkeetä mulkkua. Silla on väärä ohjelma jossain vitun myllyssä, ja tulee siitä syyttämään? Voi jeesus perkele...
 
sahkuifk
06.09.2009 15:37:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: Mä olisin voinut täpätä nenukkaan tollasta paskantärkeetä mulkkua. Silla on väärä ohjelma jossain vitun myllyssä, ja tulee siitä syyttämään? Voi jeesus perkele...
Just ni. Sopii miettiä senkin klopin että kukas siellä esiintyy ja kuka on muuten vaan hommissa tukemassa perfomanssia.
 
On se nyt kristuus sentään notta jos mää tuosta polokaaseen ja tuonne huitaasen niin jonsei siitä kohoren lähäre boogie juoksemahan niin onhan se ny kumma.
hollmi-5
06.09.2009 16:17:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JGroover: Ja parasta tässä onkin se, että en edes vetänyt klikin kanssa.
 
Sanomishetkellä jäin vaan monttu auki tuijoittaan enkä kyenny sanomaan yhtään mitään. :)

 
Täpätty kaiku? Minkä takia se halusi kaikua laittaa??? El ei ollut kaverilla ilmeisesti muuta tekemistä ja halusi leikkiä miksauspöydän takana.
 
Soundit, piuhat ja kajarit.
moderndrummer88
06.09.2009 16:37:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hollmi-5: Täpätty kaiku? Minkä takia se halusi kaikua laittaa???
 
Meikän iskelmäbändin kitaristilla on hieno tapa: se täppää joka biisiin temmon mukaisen kaiun, jotenkin huvittaa sellainen, en oo kenenkään nähny niin tekevän ennen?
 
Relaxin' At Camarillo...
markkuliini
06.09.2009 17:12:08
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

moderndrummer88: Meikän iskelmäbändin kitaristilla on hieno tapa: se täppää joka biisiin temmon mukaisen kaiun, jotenkin huvittaa sellainen, en oo kenenkään nähny niin tekevän ennen?
 
Taitaa olla delay ennemminkin, kuin kaiku, minkä viivettä säätää? Vai kaiun pituuttako se biisin mukaan säätää?
Delayn säätöhän on aika perushommaa kitaristien keskuudessa, Edgen vaikutusta. Eihän se muuten hyvältä kuulosta, jos menee eri tempossa.
Sehän on tosi hyvän kuuloista esim. U2-biiseissä, jos kitaristinäppäilee 16-osia, ja delayssa on pisteellinen 8-osa viive.
 
Tosin en ole koskaan nähnyt tuota tekevän iskelmäkeikalla, joskin en ole niitä kovin paljoa tehnytkään.
 
"Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani."
markkuliini
06.09.2009 17:13:55
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: Mä olisin voinut täpätä nenukkaan tollasta paskantärkeetä mulkkua. Silla on väärä ohjelma jossain vitun myllyssä, ja tulee siitä syyttämään? Voi jeesus perkele...
 
No sehän olisi ollut tosi hyvä ratkaisu.
 
"Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani."
-Dr.DW-
06.09.2009 17:18:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Atleast you have the blues!
 
moderndrummer88
06.09.2009 17:18:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

markkuliini: Taitaa olla delay ennemminkin, kuin kaiku, minkä viivettä säätää? Vai kaiun pituuttako se biisin mukaan säätää?
Delayn säätöhän on aika perushommaa kitaristien keskuudessa, Edgen vaikutusta. Eihän se muuten hyvältä kuulosta, jos menee eri tempossa.
Sehän on tosi hyvän kuuloista esim. U2-biiseissä, jos kitaristinäppäilee 16-osia, ja delayssa on pisteellinen 8-osa viive.
 
Tosin en ole koskaan nähnyt tuota tekevän iskelmäkeikalla, joskin en ole niitä kovin paljoa tehnytkään.

 
Delaypa tosiaan :) Joo tuollaiset on asia erikseen, mutta tosiaan ei noissa meidänkään kappaleissa ole mitään 16. osanäppäilyjä :P
 
Relaxin' At Camarillo...
markkuliini
06.09.2009 17:26:32
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

moderndrummer88: Delaypa tosiaan :) Joo tuollaiset on asia erikseen, mutta tosiaan ei noissa meidänkään kappaleissa ole mitään 16. osanäppäilyjä :P
 
Ei ehkä ole 16-näppäilyä, mutta nyt on 16-osia sitten ainakin. :)
 
Se on joskus kiva U2-coverbiiseissä kun kitaristi ensin aloittaa biisin tempossa ja sopivan delayn kanssa, bändi tulee messiin. Ja ekan kertsin jälkeen kitaristi täppää pedaaliin uuden tempon ja katsoo sua kulmain alta merkitsevästi.
 
"Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani."
sahkuifk
06.09.2009 18:10:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

markkuliini: Ei ehkä ole 16-näppäilyä, mutta nyt on 16-osia sitten ainakin. :)
 
Se on joskus kiva U2-coverbiiseissä kun kitaristi ensin aloittaa biisin tempossa ja sopivan delayn kanssa, bändi tulee messiin. Ja ekan kertsin jälkeen kitaristi täppää pedaaliin uuden tempon ja katsoo sua kulmain alta merkitsevästi.

 
Jos kitaristi osaa lukea huulilta niin minulta hän saisi viestin jossa kehoitetaan haistamaan sitä ah niin ihanaa lipilipipaikkaa :).
 
On se nyt kristuus sentään notta jos mää tuosta polokaaseen ja tuonne huitaasen niin jonsei siitä kohoren lähäre boogie juoksemahan niin onhan se ny kumma.
Kailis
06.09.2009 18:17:01
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

markkuliini: No sehän olisi ollut tosi hyvä ratkaisu.
 
Kivaa että olemme samaa mieltä. Täppäämisiin.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «