Muusikoiden.net
19.03.2024
 

Rummut: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kappaleita jonka rumpuraita saa leuat loksahtamaan joka kerralla
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
passe
24.10.2010 22:13:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikael: Sama juttu. Mä kävin joskus jäähallissa kattomassa ja morsetus pilas koko keikan - näytti/kuulosti siltä kun kaveri olis luullut olevansa Steve Morse Bandin keikalla Guitar Playerin vuosijuhlissa. Hyh.
 
No, mitä! Eikö se soittanut selkä yleisöön päin ja lähtenyt kesken keikkaa lavalta pois? Varmaan hymyilikin vielä, lurjus! Älä nyt vaan sano, että bändin jätkistä välittyi keskenään soittamisen ilo, sellaista ei katsele pirukaan!;-)
 
Ei vaiskaan, mä diggaan Morsesta ja musta Purpendicular on Purplen paras levy. Kaikki tuotanto mihin sen jälkeen olen törmännyt on ollut vähemmän inspiroivaa.
 
Joskus virta katkeaa tai sitä on liikaa - mut voi tahto nuorallatanssijan nostaa ilmaan.
Epämuusikko
28.10.2010 12:03:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Löysin yhtyeen Little Village. Ei siinä mennyt kuin kymmenen vuotta kun joku siitä mainitsi.
 
Aivan hyvää!
 
I'm way deep into nothing special (SD: West of Hollywood).
Ossi
29.10.2010 23:55:05
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Epämuusikko: Löysin yhtyeen Little Village. Ei siinä mennyt kuin kymmenen vuotta kun joku siitä mainitsi.
 
Aivan hyvää!

 
:-)
 
............
 
Älä näpertele!
Sonormies
30.10.2010 02:32:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pave Maijasen Pidä huolta. Jan Noponen näyttää mallia, kuinka imevästi beat-komppi voidaankaan soittaa.
 
Tankero: "Rollarit, tuo Englannin Souvarit."
Epämuusikko
30.10.2010 12:28:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ossi: :-)
 
............

 
No, onhan siinä muutama zeitgeist-soundi ja pari kornia sanoitusta mutta hyvää se silti on!
 
I'm way deep into nothing special (SD: West of Hollywood).
Krice
03.01.2011 12:25:11
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joe Satriani - Wormhole Wizards. Mun mielestä Campitellilla on aika harvinainen soittotyyli (ainakin rock-musiikissa) eli sellainen pyöreä rytmi ja rento ote, sen sijaan että paukutettaisiin kannuja täysillä.
 
Co.
15.01.2011 13:26:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Blind Melon - Time
http://www.youtube.com/watch?v=GPSHve-dvXs
 
Tykkään aivan saatanasti. Glen Graham yksi niistä syistä miksi kapuloihin ikinä tartuin..
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «