Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Rummut: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: TV:n tulevat musiikkiesitykset
1 2 3 4 518 19 20 21 22
Tankero
06.10.2008 00:53:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Marilyn Mazurin henkilökuva on tuossa jo tovin pyörinyt. Hyvin soittaa.
 
Joo, mutta vain hyvin. Ei mitään kummosempaa. Olisko ohjelma tehty, jos se olis jätkä.
 
Humppajyrä
Nolte
08.10.2008 19:50:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yle Teema tänään 23:05, Basement Sessions.
 
http://www.telkku.com/tiedot?oid=20081008230563
 
meiän bändin paras rumpali
Epämuusikko
08.10.2008 20:20:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, mutta vain hyvin. Ei mitään kummosempaa. Olisko ohjelma tehty, jos se olis jätkä.
 
Entä jos sinä olisit jätkä?
 
R.I.P Oksanen
Phil
16.10.2008 17:13:00
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pe Yle Teema klo 22.20 Lightning In A Bottle
Eli bluesia ja bändin leaderi on Steve Jordan. Levon Helm on kanssa hetken mukana. Parhaat palat mm. Buddy Guy ja Neville Brothers.
 
markkuliini
22.10.2008 23:37:00 (muokattu 22.10.2008 23:37:34)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

1) Tuossa Ylen Teemalta tulevassa Basement sessions-ohjelmassa on pirun hyvät soundit ja miksaus.
2) Esiintyneistä Jarvis Cocker kuulosti tosi hyvältä.
3) Beck kuulosti ihan s****nan hyvältä!
4) Jamie Liddell on NERO!!!! Kylmiä väreitä ja melkein tippa linssissä. Ehkä parasta rytmiikkaa mitä olen keneltäkään laulajalta kuullut. Jäbä esiintyi "soolona". I'm in love!!!
 
Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti. Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja
Jupi57
26.10.2008 23:07:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

AC/DC, The Voice, NYT
 
Minä lähden, kun minusta puhutaan ihmisten oikeilla nimillä. -Kirofoni-
hollmi-5
26.10.2008 23:10:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

AC/DC, The Voice, NYT
 
Kiitos... Hemmetti, kun näitä ei huomaa mistään muualta.
 
Soundit, piuhat ja kajarit.
Davos
09.11.2008 15:07:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huomasiko kukaan katsoa eilen Juha Tapion 10-vuotisjuhlakonsertin? Hienoja poplauluja taitavan bändin voimin esitettynä. Olli Helenius rummuissa.
 
www.myspace.com/cardiaccatalyst
fish-eye
09.11.2008 16:01:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huomasiko kukaan katsoa eilen Juha Tapion 10-vuotisjuhlakonsertin? Hienoja poplauluja taitavan bändin voimin esitettynä. Olli Helenius rummuissa.
 
Katsoin tietenkin. Olli Heleniuksesta en kyllä pidä. Aika mulq jätkä. Konsertti oli muuten todella jees.
 
Jeshua Hamashiach !
Davos
09.11.2008 16:05:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Katsoin tietenkin. Olli Heleniuksesta en kyllä pidä. Aika mulq jätkä. Konsertti oli muuten todella jees.
 
Heh. Meikäläisen rumpalinura on alkanut Heleniuksen sylistä joskus 3-vuotiaana, ja mun muistikuvat on ainakin ihan positiiviset.
 
www.myspace.com/cardiaccatalyst
Tankero
09.11.2008 17:08:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Entä jos sinä olisit jätkä?
 
Minähän olen. Jytämetsuri.
 
Humppajyrä
fish-eye
09.11.2008 18:41:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heh. Meikäläisen rumpalinura on alkanut Heleniuksen sylistä joskus 3-vuotiaana, ja mun muistikuvat on ainakin ihan positiiviset.
 
Helenius lainas mun kamoja kesällä, eikä osottanut kyllä minkäännäköistä kiitosta. Oli vaan hyvin ylimielinen. Mutta siis varmasti hän osaa sitä biittiä vääntää.
 
Jeshua Hamashiach !
Davos
09.11.2008 22:32:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Helenius lainas mun kamoja kesällä, eikä osottanut kyllä minkäännäköistä kiitosta. Oli vaan hyvin ylimielinen. Mutta siis varmasti hän osaa sitä biittiä vääntää.
 
Soitellaan Juha Tapion kanssa samassa tapahtumassa ens perjantaina ja oli puhetta että Olli tulis katselemaan vetoa mikäli soundcheckiltään kerkeää. Se on isäukon kautta vanhoja tuttuja, vaikkei vuosiin olla törmättykään.
 
Ollista puheenollen, mies soitti törkeän hienoja juttuja 90-luvun puolella Bass N' Helenissä. Muutakin ku biittiä :)
 
www.myspace.com/cardiaccatalyst
sahkuifk
09.11.2008 23:04:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Fst5, nyt.
 
Meidän treenikämpän ikkunasta näkyy route 66, onhan sekin jo jotain matkalla menestykseen.
fish-eye
09.11.2008 23:12:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Soitellaan Juha Tapion kanssa samassa tapahtumassa ens perjantaina ja oli puhetta että Olli tulis katselemaan vetoa mikäli soundcheckiltään kerkeää. Se on isäukon kautta vanhoja tuttuja, vaikkei vuosiin olla törmättykään.
 
Ollista puheenollen, mies soitti törkeän hienoja juttuja 90-luvun puolella Bass N' Helenissä. Muutakin ku biittiä :)

 
Jep, kuunneltu tietenkin on. : >
Nykyään kyllä menee biitin puolelle. Missä vedät MN:s?
 
Jeshua Hamashiach !
Davos
09.11.2008 23:21:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jep, kuunneltu tietenkin on. : >
Nykyään kyllä menee biitin puolelle. Missä vedät MN:s?

 
Etappi -nimisen systeemin kanssa soitellaan messukeskuksen auditoriossa perjantaina, 16.30 - 17.30 alkavassa tilaisuudessa. Tuuhan tsekkaamaan jos festarit on muuten ohjelmistossa, ko. tilaisuus on ilmainen!
 
www.myspace.com/cardiaccatalyst
hollmi-5
09.11.2008 23:53:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Fst5, nyt.
 
The Who...
 
Soundit, piuhat ja kajarit.
sahkuifk
10.11.2008 00:01:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oli pieni pettymys toi Who, just kun alko päästä vauhtiin niin loppu. Mutta setti oli kyllä magee.
 
Meidän treenikämpän ikkunasta näkyy route 66, onhan sekin jo jotain matkalla menestykseen.
Leatherpoo
15.11.2008 11:52:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänään tulee Yle Teemalta Mika Kaurismäen Brasileirinho klo 21.56. Oon kyllä nähny jo mut vois kattoo ehkä uudestaan. Sen verran hyvää meininkiä on. Kattokaa ihmeessä jos kiinnostaa.
 
It's like this and like that.
markkuliini
15.11.2008 16:29:24
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänään tulee Yle Teemalta Mika Kaurismäen Brasileirinho klo 21.56. Oon kyllä nähny jo mut vois kattoo ehkä uudestaan. Sen verran hyvää meininkiä on. Kattokaa ihmeessä jos kiinnostaa.
 
Kiitos vinkistä! :)
 
Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti. Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 518 19 20 21 22

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «