Muusikoiden.net
05.12.2016

Rummut: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Hanne Pulli & Space Machine
1 2 3
MK73
18.01.2008 23:22:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meinasin laittaa "naisrumpalit" -ketjuun, mutta kyllä tämä ansaitsee oman.

Kuunnelkaa, jumaliste on makeeta jaskaa! Ja pirun hyvät soundit.

www.myspace.com/hannepulli

Thyrblast
19.01.2008 01:06:15

Olen yrittänyt noin yleisesti ottaen välttää turhia "jorinoita" täällä, mutta nyt on pakko kehua!

Hienoa, Hanne!!!

Sonor. Yamaha. Ludwig. Kumu. Paiste. Zildjian.
south_of_heaven
19.01.2008 07:55:24

Ihan nice, mutta sitähän jazz usein onkin. Hyvä Pulli!

hollmi-5
21.01.2008 17:12:02

Minulla on levy ;-) Kiitos Hanne!

Hyvä kuin mikä. Rumpusounditkin niin kohdallaan peltejä myöten. Soitto toimii.

Soundit, piuhat ja kajarit.
MK73
21.01.2008 17:36:55 (muokattu 21.01.2008 17:43:31)

Minulla on levy ;-) Kiitos Hanne!

Hyvä kuin mikä. Rumpusounditkin niin kohdallaan peltejä myöten. Soitto toimii.

No hitsiläinen! Onko siinä vaan noi kolme biisiä vai enemmänkin? Hyvähän se tietenkin on... ja kaupoista saa ;-)

Kailis
21.01.2008 18:45:53
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihana tyttö! Uskomaton dynamiikka soitossa. Jar Jar biisistä tuli vähän Massive Attack mieleen ja Sky and Moresta Miles Davis. Mahtavaa! (onko kellään puhelinnumeroa? =D)

hollmi-5
21.01.2008 19:09:39 (muokattu 21.01.2008 19:10:34)

No hitsiläinen! Onko siinä vaan noi kolme biisiä vai enemmänkin? Hyvähän se tietenkin on... ja kaupoista saa ;-) Kolmen biisin lätty.

(onko kellään puhelinnumeroa? =D)

On on. Minulla on.

Kailis
21.01.2008 20:17:35

Kolmen biisin lätty.

On on. Minulla on.

Sua ei lasketa. Opettaja/oppilassuhde

Bobana
31.01.2008 02:16:08

Aika fuusiota kerrassaan. Olen hämmästynyt että suomessakin on näin kovatasoisia nais-kannuttajia.
Tai sitten olen vain hölmö jolle ei koskaan tapahdu mitään tai mies jonka alta aina tuolit viedään.

No, kova mimmi on kuitenkin.

Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
Kailis
31.01.2008 05:44:06

Aika fuusiota kerrassaan. Olen hämmästynyt että suomessakin on näin kovatasoisia nais-kannuttajia.
Tai sitten olen vain hölmö jolle ei koskaan tapahdu mitään tai mies jonka alta aina tuolit viedään.

No, kova mimmi on kuitenkin.

Äijä on äijä joka avautuu ja mä oon äijä joka toteaa että avautuu ja oivoi toivoo ettei.
Hyvä umpali, oli akka tahi eki.

MK73
31.01.2008 18:00:05

Minua hämmästyttää ehkä vielä enemmän Hanne Pulli musiikintekijänä. Noi biisithän lyö oitis laudalta aika monta nimekästäkin fuusiojazz-yrittäjää, rumpaleiden sooloprojekteista puhumattakaan. Täyspitkää albumia odotellessa..

MK73
06.03.2008 11:14:40

Vähän infoa:

Hanne konsertoi Space Machine -yhtyeineen Arabiasalissa (HKI) 21.4. 2008. klo 18.00 alkaen.

Sinne vaan joukolla diggailemaan...

hollmi-5
06.03.2008 12:51:18 (muokattu 06.03.2008 12:51:27)

Vähän infoa:

Hanne konsertoi Space Machine -yhtyeineen Arabiasalissa (HKI) 21.4. 2008. klo 18.00 alkaen.

Sinne vaan joukolla diggailemaan...
Juu. Se on Hannen "valmistujaiskonsertti". Minä aion mennä.

markkuliini
06.03.2008 23:50:49
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu. Se on Hannen "valmistujaiskonsertti". Minä aion mennä.

Harmi kun en pääse. Hannelle meni muuten se mun Paiste 602 flat ride. Olin siitä iloinen, että meni hyvään kotiin ja sellaiselle joka sitä arvostaa ja soittaa. :)

...kuvitellen että jokainen kuutio puuta tarkoitaa kissan päivät vitun pitkäksi ajaksi...
hollmi-5
07.03.2008 18:39:33

Harmi kun en pääse. Hannelle meni muuten se mun Paiste 602 flat ride. Olin siitä iloinen, että meni hyvään kotiin ja sellaiselle joka sitä arvostaa ja soittaa. :)

No myöhä ollaa sit niinku melkei sukua:-) Hannella on minun entinen setti.

Hannen kanssa juteltiin tuosta flatridesta. Kovin tuntui tykkäävän. Antoi minulle tehtäväksi myydä hänelle nyt tarpeettomaksi jääneen Paisten Sound Creation Bell Riden. Sen metsästin noin vuosi sitten Saksasta, kun Hanne oli jossakin päässyt moista soittamaan ja sellainen piti saada.

MK73
22.04.2008 11:33:53

Niin, tuo Hannen konsertti oli kaiketi eilen Arabiasalissa. Oliko M.nettiläisiä paikalla? (Hollmi?) Millainen meininki, millainen pläjäys kuultiin?

Itse en ikävä kyllä päässyt mestoille :(

Fletch
27.04.2008 01:33:41 (muokattu 27.04.2008 01:38:09)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ketäs tässä Space Machinessa soittaa? Tykkään.

Edit: Tuollahan se lukee myspacessa. Prkl. Pahoittelen.

Money good, Napster bad!
hollmi-5
27.04.2008 08:33:17

Niin, tuo Hannen konsertti oli kaiketi eilen Arabiasalissa. Oliko M.nettiläisiä paikalla? (Hollmi?) Millainen meininki, millainen pläjäys kuultiin?

Itse en ikävä kyllä päässyt mestoille :(

Viikonloppuna oli reissussa ja maanantaina olisi töiden jälkeen pitänyt itse ajella edestakaisin noin 700 km, joten laiskuus löi päälle.

MK73
27.08.2008 10:18:56

Hannella pitää kiirettä. Oman yhtyeensä, Kvaldan ja Heikki Summanen Quartetin lisäksi hän kuuluu nyt myös Present Sensen uuteen kokoonpanoon, jolla on tällä viikolla tiedossa levytyssessiot amerikkalaislaulaja Dean Bowman:in kanssa. Lauantaina (30.8) Present Sense feat. Dean Bowman esiintyy ravintola Teerenpelissä Helsingissä. Rummuissa siis Hanne Pulli.

hollmi-5
27.08.2008 11:58:31

Hannella pitää kiirettä. Oman yhtyeensä, Kvaldan ja Heikki Summanen Quartetin lisäksi hän kuuluu nyt myös Present Sensen uuteen kokoonpanoon, jolla on tällä viikolla tiedossa levytyssessiot amerikkalaislaulaja Dean Bowman:in kanssa. Lauantaina (30.8) Present Sense feat. Dean Bowman esiintyy ravintola Teerenpelissä Helsingissä. Rummuissa siis Hanne Pulli.

Ja onhan Hanne Phojois-Kymen Musiikkiopiston openakin, joten onneksi ei tartte ihan toimettomana makoilla :-)

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti