Muusikoiden.net
17.04.2024
 

Rummut: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Suomen paras rumpali on
1 2 3 4 5 6 7
gulfstream650
20.02.2007 13:06:11
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuulin sattumalta eräässä ravintolassa, jossa vierailee runsaasti muusikoita, seuraavanlaisen lauseen (puhuja oli humalatilassa):
 
"Kyllä mun mielestä Suomen ehdottomasti kovin rumpali on Anssi Kuokkamäki. Kuokkis on tosi kova."
 
Minua nauratti kovin. Tuolla em. henkilöllä lienee Anssi Nykäsen pää ja Sami Kuoppamäen vartalo.
 
Svengaa kuin saksanhirvi.
Noitavasara
20.02.2007 13:19:51
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei saatana, mistä tämmösiä tulee? Repesin. :D
 
Glenfiddich
20.02.2007 13:21:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jess...kerrankin voin sanoa että KERKESIN! Pikkasen niinku odotan että IDOLSSI finaali alkaa, saahaa sähkökitarat ym.vemputtimet ja jospa se Kuoppiski siellä settinsä takana alkaisi riehumaan:)
 
"Nyt soittajat kahville...ja rumpali myös!"
Epämuusikko
20.02.2007 15:43:29 (muokattu 21.02.2007 20:34:58)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aika hyvä.
 
ja paras jazzrumpali on Jaska Mäkynen.
 
It's sounds good! Bustard #1
MK73
20.02.2007 17:48:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minua nauratti kovin. Tuolla em. henkilöllä lienee Anssi Nykäsen pää ja Sami Kuoppamäen vartalo.
 
Jes. Onhan tuossa totuuden siementä... ainakin jos mun levyhyllyyn katsoo :) Välillä jo tuntuu, etteikö muita muka ole? Moni muu vähintään yhtä kova rumpali tahtoo jäädä nuiden kahden herran varjoon. Esim. Kalle Torniainen tai Tommi Rautiainen eivät ainakaan levytysrintamalla ole päässeet vielä näyttämään parasta osaamistaan (minusta).
 
gulfstream650
20.02.2007 18:18:49
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jes. Onhan tuossa totuuden siementä... ainakin jos mun levyhyllyyn katsoo :) Välillä jo tuntuu, etteikö muita muka ole? Moni muu vähintään yhtä kova rumpali tahtoo jäädä nuiden kahden herran varjoon. Esim. Kalle Torniainen tai Tommi Rautiainen eivät ainakaan levytysrintamalla ole päässeet vielä näyttämään parasta osaamistaan (minusta).
 
Torni Tommiainen?
 
Svengaa kuin saksanhirvi.
Dnjmaster
21.02.2007 15:13:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuulin sattumalta eräässä ravintolassa, jossa vierailee runsaasti muusikoita, seuraavanlaisen lauseen (puhuja oli humalatilassa):
 
"Kyllä mun mielestä Suomen ehdottomasti kovin rumpali on Anssi Kuokkamäki. Kuokkis on tosi kova."
 
Minua nauratti kovin. Tuolla em. henkilöllä lienee Anssi Nykäsen pää ja Sami Kuoppamäen vartalo.

 
Hahahahaha...
 
kalamies#40 >-)))>
Anonymous-jazz
21.02.2007 17:24:21 (muokattu 21.02.2007 17:24:38)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jess...kerrankin voin sanoa että KERKESIN! Pikkasen niinku odotan että IDOLSSI finaali alkaa, saahaa sähkökitarat ym.vemputtimet ja jospa se Kuoppiski siellä settinsä takana alkaisi riehumaan:)
 
Vuosi sitten finaaleissa setin taakse siirtyi Torniainen ja täytyy sanoa että komppi toimi.
 
Kustavilainen tilaa olutta rahtina ja kysyy myyjältä: "Milloin olut on kustavissa?"
MK73
21.02.2007 17:32:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vuosi sitten finaaleissa setin taakse siirtyi Torniainen ja täytyy sanoa että komppi toimi.
 
Niinpä. Torniainen on loistava. Etteikö Samikin, mutta kuten edellä vihjasin, mä odotan vaan sitä "kovaa" levytystä, jossa Kalle pääsee tositoimiin.
 
Legatus
21.02.2007 17:36:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuulin sattumalta eräässä ravintolassa, jossa vierailee runsaasti muusikoita, seuraavanlaisen lauseen (puhuja oli humalatilassa):
 
"Kyllä mun mielestä Suomen ehdottomasti kovin rumpali on Anssi Kuokkamäki. Kuokkis on tosi kova."
 
Minua nauratti kovin. Tuolla em. henkilöllä lienee Anssi Nykäsen pää ja Sami Kuoppamäen vartalo.

 
Haha, ei kyllä se Suomen paras rumpali on Kari Hohto!
 
11. Liikkuessasi julkisella paikalla, älä häiritse ketään. Jos joku häiritsee sinua, pyydä häntä lopettamaan. Ellei hän lopeta, tuhoa hänet.
Progressor
21.02.2007 17:43:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Haha, ei kyllä se Suomen paras rumpali on Kari Hohto!
 
Vai olisiko Ronnie Boiling?
 
Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään.
S.M.A.K.
Aimo
21.02.2007 23:18:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vai olisiko Ronnie Boiling?
 
Eikun Jari "Kebab" Aaltonen.
 
Selling coal!!! Lowest prizes!! Press 4678 to buy!!!!!
tolppa-apina
23.02.2007 20:02:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

osaisitteko suositella jotain levyä jossa nykänen on päässyt näyttämään kyntensä. kuoppamäen tuotoksista olen kuullut von hertzen brothersia sekä kingston wallia, mutta nykäsen soittoa olen kuullut vain nylon beatin sekä heikki silvennoisen levyiltä. kiitokset etukäteen.
 
toivoo betty terveisiä lähettäen
Progressor
23.02.2007 20:18:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

osaisitteko suositella jotain levyä jossa nykänen on päässyt näyttämään kyntensä. kuoppamäen tuotoksista olen kuullut von hertzen brothersia sekä kingston wallia, mutta nykäsen soittoa olen kuullut vain nylon beatin sekä heikki silvennoisen levyiltä. kiitokset etukäteen.
 
Pekka Pohjolan uusimmat levyt kannattanee tarkistaa. Ainakin Heavy Jazz ja Pewit sisältävät hieman enemmän revittelyä kuin mitä Nykäseltä yleensä kuulee.
 
Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään.
S.M.A.K.
welho
23.02.2007 20:22:27
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

osaisitteko suositella jotain levyä jossa nykänen on päässyt näyttämään kyntensä. kuoppamäen tuotoksista olen kuullut von hertzen brothersia sekä kingston wallia, mutta nykäsen soittoa olen kuullut vain nylon beatin sekä heikki silvennoisen levyiltä. kiitokset etukäteen.
 

 
Raskasta Joulua 2:ssa oli aika maukasta kannuttelua Nykäseltä!
 
www.welhodrum.com
MK73
23.02.2007 21:15:48 (muokattu 23.02.2007 21:29:39)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

osaisitteko suositella jotain levyä jossa nykänen on päässyt näyttämään kyntensä. kuoppamäen tuotoksista olen kuullut von hertzen brothersia sekä kingston wallia, mutta nykäsen soittoa olen kuullut vain nylon beatin sekä heikki silvennoisen levyiltä. kiitokset etukäteen.
 
Mainittujen lisäksi esim.
 
Lentävä Siemen
Havana Black: Exiles in mainstream
Pepe Ahlqvist HARP: nimilevy ja On the ground
Seppo Tyni: Juhlat suulissa ja Niin aina
Timo Pratskin: Update
Crazy World
Pentti Hietanen: On the rocks
Husband: nimilevy ja Homo Sapiens
Marzi Nyman: Marzi
Arttu Takalo: Dark.dark.dark

Siinä muutama hyvä Nykänen alkuun.
 
Anonymous-jazz
23.02.2007 21:22:31
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mainittujen lisäksi esim.
 
Lentävä Siemen
Havana Black: Exiles in mainstream
Pepe Ahlqvist HARP: nimilevy ja On the grouund
Seppo Tyni: Juhlat suulissa ja Niin aina
Timo Pratskin: Update
Crazy World
Pentti Hietanen: On the rocks
Husband: nimilevy ja Homo Sapiens
Marzi Nyman: Marzi
Arttu Takalo: Dark.dark.dark

Siinä muutama hyvä Nykänen alkuun.

 
Tohon voisi lisätä kanssa Kirka - Pyydä Vain
 
http://www.laturi.fi/kauppa.dll?alb … 5E4954D-29D1-074D-AB77-CCE6CA8EA952
 
Kustavilainen tilaa olutta rahtina ja kysyy myyjältä: "Milloin olut on kustavissa?"
hollmi-5
23.02.2007 23:21:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nykäsellä on yli 8000 levytetttyä kappaletta. Lista olisi piiiiitkähkö.
 
http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm
Epämuusikko
23.02.2007 23:52:24 (muokattu 23.02.2007 23:53:43)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

osaisitteko suositella jotain levyä jossa nykänen on päässyt näyttämään kyntensä. kuoppamäen tuotoksista olen kuullut von hertzen brothersia sekä kingston wallia, mutta nykäsen soittoa olen kuullut vain nylon beatin sekä heikki silvennoisen levyiltä. kiitokset etukäteen.
 
Mikä tässä "kynsien näyttämisessä" oikein on? Eikö se riitä että on soittanut aika perkeleen monella raidalla? Haloo? Samaa meinasin sanoa paskaa, mutta käytänpä termiä sananvalintaa haistelin keskusteltaessa Jari Kettusesta, joka, kaikesta huolimatta, on Suomen ykkösrumpaleiden kastissa. Hän nyt ei vain default-asetuksilla tuo itseään esille. Vai sitäkö tässä haetaan? Missä Nykänen on kunnolla "pullistellut". No, onhan noita nenänkaivuu + OOBBOOBB-fillejä häneltä nähty joissain määrin. Mutta miksi antaa fillien tulla hyvän kompin ja biisin palvelun tielle? Miksi?
 
Anteeksi, olen kännissä ja liikuttuneessa tilassa juuri katsomani Crowded House-DVD:n jäljiltä. En lakkaa niitä hehkuttamasta ihan heti, tulkoon vaikka bannia.
 
EDIT: ja Nykänen soittaa Jimi Hendrixin "Fire":n samalla turboahdetulla paradiddlekäännöshelvetillä ja intensiteetillä (vaadittaessa) kuin Kuoppis. Mutta kumpi opetti kumpaa?
 
It's sounds good! Bustard #1
Ossi
23.02.2007 23:54:04 (muokattu 23.02.2007 23:54:30)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nykäsellä on yli 8000 levytetttyä kappaletta. Lista olisi piiiiitkähkö.
 
Lienee valmis sairaseläkkeelle. Kuulin nimittäin huhun, että sillä olis vasen käsi aika paskana ja jossain varpaassa nivelrikko.
Eikäkö kaaliltaan ja fysiikaltaan timmiä nuorta verta kehiin.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «