Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: akustinen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kyselyä Segovia Pron hinnasta
1
silhouette
13.05.2019 15:52:05
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moikka,
 
Minä sain muutamalla kympillä akustisen Segovia Pro-kitaran ja ajattelin kysellä teiltä tietäjiltä, että minkäköhänä arvoisin nuo Segovian kitarat on? Ja kuinka arvostetusta valmistajasta oikein on kyse? Eipä juuri nyt tule muuta mieleen, voin kertoa lisää kitarasta kun tähän tule vastauksia, kiitos jo nyt neuvoista!
 
Aina voi yrittää.
Rämppy
14.05.2019 09:08:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En tiedä onko markkinoilla liikkunut useammankin valmistajan Segovia -merkkisiä kitaroita, mutta mulla lojuu nurkassa nailonkielinen Segovia jostain yheksänkytluvun alusta ja se on ihan ehtaa halpis-osastoa. Valmistettu muistaakseni Koreassa. Varmaan muutaman kympin sais jos myis. Käyttöarvoa sillä toki on, ihan ok hintaisekseen mutta ei todellakaan mikään pro-soitin.
 
In Finland we have this thing called "diu diu".
peteihis
10.06.2019 21:32:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hinnasta en tiedä mutta ei Segoviat nyt sentään ihan kaikista halvinta osastoa olleet. Ei ollenkaan samassa mielessä kuin jotkut Williamssit tai Harley Bentonit nykyään.
 
Koreassa tehtiin ihan hyvää työtä. Tehdastyötä toki, mutta ihan kunnollista ja huomattavasti parempaa kuin esim. Yamahan halvimmat mallit, joihin olen törmännyt. Ja halvempaa tavaraa myydään nykyään (ja markahinnat nykyvaluutalle muunnettuna) esim. Fender-merkinkin alla.
 
Olin jo itseasassa unohtanut, mutta jotain viitteitä tuolla: https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=51&t=152579&o=0
 
Omastani oli tuolla muutama kuva. Ko. kapistus on sen jälkeen kokenut semmoisen muodonmuutoksen, että piezo-mikki lähti piezomikkien vanhainkotiin ja laitoin tilalle K&K:n. "Lopulliseksi" muuttunut jakin väliaikaiskorjauskin on saanut tukevamman vastineen, jota ei saa rikki. :)
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «