Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Kitarat: akustinen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: SaeHan-kitarasta tietoa
1
Henri Henri Olavi
10.07.2016 11:53:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulla on jostain saatu nylonkielinen SaeHan-kitara. Lappu sen sisällä sanoo olevansa 'Hand crafted'. Sen verran löysin infoa, että olisi jokin Etelä-Korealainen valmistaja. Oikein mitään muuta ei löydy.
 
Olen ostamassa teräskielistä kitaraa itselleni ja yritän onkia tietoja, paljonko tästä SaeHanista voisi saada jos myisin/antaisin vaihdossa. Onko jollakulla täällä kokemusta tästä merkistä? Tämä kyseinen malli on SC 30 ja sarjano. on 9501072.
 
ehkä jos jos asia ois niin että tekee paljon ainesta siis akia paljon mutta jos antaa pois niin onko se plajon siis ol? -haitaripartio
73nd3r
10.07.2016 20:49:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä tuosta merkistä sentäs jotain tietoa löytyy. Alkujaan SaeHan, nykyään Sunghan. Tehnyt mm. Vester- ja Squier-kitaroita.
 
Ruotsin puolella näyttää yks pikkuvammainen SC30 menneen panttihuutokaupassa hintaan 250 kruunua, joten älä odota kovin suurta vaihto/myyntiarvoa.
 
Valmistajan nykyiset kotisivut:
http://www.sunghanmusic.com/submain.htm
 
Henri Henri Olavi
11.07.2016 13:44:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

73nd3r: Kyllä tuosta merkistä sentäs jotain tietoa löytyy. Alkujaan SaeHan, nykyään Sunghan. Tehnyt mm. Vester- ja Squier-kitaroita.
 
Ruotsin puolella näyttää yks pikkuvammainen SC30 menneen panttihuutokaupassa hintaan 250 kruunua, joten älä odota kovin suurta vaihto/myyntiarvoa.
 
Valmistajan nykyiset kotisivut:
http://www.sunghanmusic.com/submain.htm

 
Kiitos tästä! En mä ajatellutkaan, että tästä mitään ihmeitä saisi. kunhan hieman osviittaa hain. Tää on hyvässä kondiksessa ja soi hienosti, joten ehkäpä mä uskallan n. 50e tästä pyytää.
 
ehkä jos jos asia ois niin että tekee paljon ainesta siis akia paljon mutta jos antaa pois niin onko se plajon siis ol? -haitaripartio
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «