Muusikoiden.net
03.12.2016

Kitarat: akustinen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: kokemuksia Hagström akustisista?
1
openfield
11.02.2015 14:36:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lähinnä kiinnostaisi tuo siljan malli. Hinta n. 450e. Kellään kokemusta?

pasinie
20.02.2015 21:38:56

openfield: Lähinnä kiinnostaisi tuo siljan malli. Hinta n. 450e. Kellään kokemusta?

Moi. Mulla on vuoden ollut Hagstömin 12-kielinen Siljan Grand auditorium koppainen soitin.
On kyllä hintaansa nähden 380e tosi hyvä. Koska 12 kielisellä ei kauheasti tuu soitettua ylä-asemista ei ole haitannut 12. nauhan kohdan lievä kohouma eli puiden syyt menee vissiin vähän ristiin kaulan ja kopan liitoksessa. Kostuttimen käyttö vähentää vaivaa.Kannattaa kokeilla jos on mahdollista testata eri yksilöitä. Mä asennutin omaani K&K pure mini mikityksen ja se on tosi hyvä ja sopiva ainakin mun skittaan. T.Pasi

Flaggan
19.05.2015 00:39:52

openfield: Lähinnä kiinnostaisi tuo siljan malli. Hinta n. 450e. Kellään kokemusta?

Mulla on juurikin tuo Siljan... En omaa hirveästi kokemuksia eroista soundissa tai laadussa kalliimpiin kitaroihin, mutta kyllä silti uskallan sanoa, että on hintaansa nähden todella laatukitara... Ainakin minun korvaan pesi liikkeessä 100-0 vastaavan hintaluokan Ibat ja muut... Tosin kitarahan on kuin nainen eli jotakin viehättää sitten taas ihan eriasiat ja siksi meille kaikenmaailman könsikkäille löytyy yleensä se ihan oma sydänkäpy ja toiset taas pitää useempia...

Ainahan sitä virettä siinä saa vähän säätää, kun kitaran seinältä ottaa, mutta kosteudet vaihtelee sen verran ilmassa, että kuuluu kaiketi asiaan...

Suosittelen niin paljon kuin omalla kokemuksellani uskallan (kolmisen vuotta on-off soittoharrastusta ja Silja ainoa akustinen...)

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti