Muusikoiden.net
11.12.2016
Introducing the Fender Paramount PM-1 Limited Rosewood  

Kitarat: akustinen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Guild akustiset kitarat
1
Kero80
20.11.2014 14:38:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terve,olen hankkimassa uutta 12-kielistä ja toi guild d125-12 malli olis kiikarissa.

Mutta kun olen yrittänyt etsiä edes pelkkää guild merkin maahantuojaa suomesta nii ei löydy??Lähin maahantuoja minkä löysin taisi olla Belgiassa.. Onko kyllä mielestäni merkillistä ettei näinkin tunnettua merkkiä tuoda suomeen jolla on kumminkin suht edullisiakin malleja myynnissä varsinkin nämä Kiinassa tehdyt.

Ja Gibsonia kyllä löytyy mutta sen akustinen valikoima vaan ei sovi minun lompakolleni ei sitten millään vaikka miten venyttäisi :) Jos joku viisaampi voisi valaista minua täsä asiassa niin olisin hyvin kiitollinen.
Onko muka ainoa vaihtoehto jotta saisin uuden guildin ,olisi tilata se netistä sokkona?? Kokeilematta en kyllä haluaisi tilata yhtään mitään jotenkin mulla ei vaan hirveesti löydy luottoa noihin thomanneihin sun muihin nettikauppoihin..

Vaikkakin täytyy myöntää että ei mulle ole mitään kokemuksia noista kitaran ostoista netistä ei hyvässä ei pahassakaan joten en tässä mitenkään kritisoikkaan kyseistä kauppaa.
Oisko jollain Guild omistajilla vaikka jakaa omia kokemuksia vaikka just ton netistä tilaamisen suhteen tai ylipäätään siitä että miten ja mistä olette Guildinne hommanneet??

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti