Muusikoiden.net
06.12.2016

Kitarat: akustinen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Klassiseen oppiin Turussa?
1
Rokkipeikko
15.08.2013 15:13:01
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen etsimässä Turun alueelta itselleni klassisen kitaran opetusta, joka valmentaisi konsiksen tasokokeisiin 3 - kurssin tasoon saakka antaen valmiudet suorittaa näyttökokeet mallikkaasti. Olen ikäni puolesta liian vanha konservatiorion tutkinto - opiskelijaksi, mutta kiinnostaisi ihan harrastuksena soittaa klassisella tutkintotodistus, vaikka nyt onkin vireillä klassista rokkia soittava bändi.

Olin yhteydessä aiemmin rockpopjazz -oppilaitokseen, mutta palattuani myöhemmin syksyllä asiaan ja oltuani yhteydessä laitoksen rehtoriin, vaikuttaisi siltä, että hän on lomalla mitä todennäköisemmin,kun ei vastaa puhelimeenkaan. Turun seudun musiikkioppilaitoksen voi unohtaa, sillä sieltä kerrottiin laitoksen suuntaavan koulutuksen lähinnä lapsille ja nuorille. Mihin minun kannattaisi hakeutua Turussa?

Olen hankkinut ensituntumani kitaraan Sävelaskeleen tunneilla, joista kitaraopetus siirtyi kitarakoulu Sillanpäähän. Lopetin tunneilla käymisen, enkä edes tiedä, onko kyseinen oppilaitos enää toiminnassa Turussa. Missä kannattaisi alkaa käymään?

J. Sumell
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti