Muusikoiden.net
03.12.2016

Kitarat: akustinen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Godin Grand Concert SA & ASC USB+Roland GR 55+Korg T1+ZoomG3
1
Hannuras
31.01.2013 13:02:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei te kaikki nailonkielien näplääjät jotka haluatte uusia elämyksiä kitaransoittoonne:

Olen nyt vajaan vuoden soittanut uusilla Godinin nailonkielisillä kitaroilla ns. Chet Atkins tyylillä (Grand Concert SA ja ASC USB) , kitarat ovat olleet kytkettynä Rolandin GR 55 syntikkaan, Zoom G3 efektilaitteeseen, GR 55:n kautta Korg T1 syntikkaan ja koko hoito on miksattuna tullut ulos Zoom R24:sta ja voin lämpimästi suositella että tämä asetelma tuottaa jatkuvasti uusia elämyksiä soittoon, ei kannata tyytyä pelkästään tavanomaiseen kitaran omaan sointiin vaan lähteä elämysmatkalle. Tuo yhdistelmä on innostanut minua soittamaan lähes tauotta kaiken vapaa-ajan ja totisesti olen oppinut soittamaan vajaassa vuodessa enemmän kuin 20 vuodessa aikaisemmin.

Tällaisella yhdistelmällä voin saada kuulumaan 5 eri instrumenttia samaan aikaan polyfonisesti ja lennossa säätää voimakkuuksia, todella kätevää, saan myös loopin ja rumpukoneet pelaamaan yhdessä soiton kanssa, usb liitännän kautta voin soittaa Godin ASC USB kitaralla pelkästään softassa olevia soundeja, kätevää ja laittaa niihin efektilinkkejä.

Täytyy vielä erikseen kehua ja ylistää tuota Godinin Grand Concert SA kitaraa sillä se on ehdottomasti paras ja vieläpä edullinen kitara kategoriassaan mikä on tullut vastaan koskaan. Helppo ja kevyt soittaa ja todella monipuolinen. En yhtään ihmettele että ko. kitara on jatkuvasti loppuunmyytynä Thomannillla.

Soitan eniten yhdistelmällä: Scat- Pizzicato- Basso- kitara - piano soudeilla yhtä aikaa!! Kuullostaa todella upealta vaikka itse niin sanon! Tämä kaikki tulee ulos kotiteatteri viritinvahvistimen monikanavaäänellä.

Suosittelen lämpimästi 40 vuoden soittokokemuksella.

Kohta pääsen taas soittamaan..jippiiii!!

Terv Godin Fani

oksatboys
02.02.2013 13:39:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laitahan ääninäytteitä.

"Itseasiassa Bugeran tunnus on BE. Bugera kertoo määritelmän mukaan laitteen ongelmien (Bug) määrän ajanjaksossa (Era)." - mattim
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti