Muusikoiden.net
09.12.2016

Kitarat: akustinen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Efektipedaalit akustisen kanssa?
1
JohnPatrick
04.07.2012 10:34:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moikka,

Etsin netistä nimenomaan akustiselle tehtyjä pedaaleja ja Thomann myy ainakin Fishman -merkkisiä reverbiä ja delayta suolaiseen 187 euron hintaa.

http://www.thomann.de/fi/fishman_af … id=7b282aa615585c8e600df3e8b45a5202

Mites, käyttääkö ihmiset pedaaleja esim. akkarikeikoilla? En haluaisi itse pitää jatkuvasti mikserin omaa reverbiä päällä, kun käytän sitä vain välillä mausteena, joten olisi mukava kontrolloida sitä siinä jalalla.

MXR carbon copy analogi-delayta olen käyttänyt akkarin kanssa ja mielestäni toimii todella hienosti, vaikka onkin sähkökitaran efekti. Truebypassina ei mielestäni haukkaa soundiakaan.

Olisi kiva kuulla kokemuksia kaikupedaaleista akkarin kanssa tai miksei vaikka muistakin efekteistä, kun niiden tarjonta tuntuu olevan melko suppeaa??

Zeeboo
04.07.2012 14:47:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itselläni on vanha Yamahan AgStomp. Kohtalaisen hyvät mikkisimulaatiot, chorus, muutama reverbi ja delay. Limiteri tässä on, mutta mieluummin saisi olla kompressori. Muistipaikkoja piisaa ainakin omaan tarpeeseeni.

Livenä olen tällä soittanut, samoin tehnyt nauhoituksia. Torilla aina välillä näkyy olevan myynnissä suunnilleen satasella. Siihen hintaan varsin hyvä vehje.

White men can't Monk
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti